Velgen voor AMAROK DC

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Louise
Forum newbie

Velgen voor AMAROK DC

Bericht door Louise » di 30 aug 2016, 09:17

Hallo iedereen! Moet al de banden in mijn auto vervangen daarom heb ik een vraag: moet ik ook velgen samen met banden vervangen ? En waar kan ik dat doen ? Ik bedoel banden kopen en misschien ook velgen als het nodig is . Er zijn zo veel webwinkels en ik heb geen idee welk winkel goed is
Wacht op je antwoorden )

Autheo
Donateur member

Re: Velgen voor AMAROK DC

Bericht door Autheo » di 30 aug 2016, 19:15

Louise schreef:Hallo iedereen! Moet al de banden in mijn auto vervangen daarom heb ik een vraag: moet ik ook velgen samen met banden vervangen ? En waar kan ik dat doen ? Ik bedoel banden kopen en misschien ook velgen als het nodig is . Er zijn zo veel webwinkels en ik heb geen idee welk winkel goed is
Wacht op je antwoorden )
Dag Louise,
Nu met een zestal berichten kom je met een vraag, waar ik eigenlijk wel wat andere vragen bij stel. Op dit forum hebben we het over de Up!, Citigo en Mii, en nu kom jij met vragen over velgen voor een Amarok DC. Dat is nogal een wat andere auto lijkt me, niet te vergelijken met de Vagling.

Voordat ik inga op je vraag, zou ik je eigenlijk eerst willen vragen of je, net als ieder die hier aan het forum deelneemt, eerst jezelf even zou willen voorstellen. Wie ben je, en heb je ook een Up!, Citigo of Mii? Wat voor uitvoering? En heb je dus ook een Amorak? We houden van foto's van elkaars voertuigen! Leuk als we als forumleden zo een klein beetje elkaar leren kennen.

Wat je vraag betreft: ik weet eigenlijk niet hoe serieus ik die moet nemen. Tja, als je met een terreinwagen nogal ruig over de rotsen knalt, kan het een vraag zijn of je niet alleen je banden, maar ook je velgen moet vernieuwen. Maar normaal gesproken hoef je velgen niet te verwisselen, lijkt me. En bij welke webwinkel je moet zijn voor het onderhoud van je Amorak? Als je je een Amorak kunt veroorloven, zou ik gewoon naar de dealer gaan ;)

Plaats reactie