Mijn upjes
Mijn upjes
Goede dag,
Ik had al een keer eerder op dit forum gekeken. En het lijkt me wel leuk om mee te gaan schrijven.
Ik ben Sanne en sinds 2 maanden in het bezit van mijn UP edition in de kleur blue.
Onze up geschiedenis
in 2012 een witte 4 deurs move up gekocht voor mijn man.
Deze beviel zo goed dat er in september 2013 een rode up bij kwam voor mij ipv mijn seat ibiza st.
Nu kregen we een mail van vw dat ze opzoek waren naar jong gebruikte up's en je een extra inruil premie kreeg.
Dus ik naar de garage en me laten overtuigen voor een nieuwe up. Het werd de edition in de kleur blue.
De up is voor ons een prima auto. We rijden zeer weinig (had in mijn rode up in 9 maanden tijd net 6000 km gemaakt).
Als er vragen zijn hoor ik ze wel.
Groetjes
Sanne
Ik had al een keer eerder op dit forum gekeken. En het lijkt me wel leuk om mee te gaan schrijven.
Ik ben Sanne en sinds 2 maanden in het bezit van mijn UP edition in de kleur blue.
Onze up geschiedenis
in 2012 een witte 4 deurs move up gekocht voor mijn man.
Deze beviel zo goed dat er in september 2013 een rode up bij kwam voor mij ipv mijn seat ibiza st.
Nu kregen we een mail van vw dat ze opzoek waren naar jong gebruikte up's en je een extra inruil premie kreeg.
Dus ik naar de garage en me laten overtuigen voor een nieuwe up. Het werd de edition in de kleur blue.
De up is voor ons een prima auto. We rijden zeer weinig (had in mijn rode up in 9 maanden tijd net 6000 km gemaakt).
Als er vragen zijn hoor ik ze wel.
Groetjes
Sanne
Re: Mijn upjes
Welkom met je mooie blauwe edition.
Zo te lezen heb je al heel wat up-ervaring.
Zo te lezen heb je al heel wat up-ervaring.
Goede dag,
Na lang niet meer aanwezig geweest te zijn op het forum.
Mag ik me sinds zaterdag weer eigenaar noemen van en Up.
Dit maal een E Up.
Na dat ik vorig jaar mijn up verkocht en de overstap maakte naar een grotere auto (opel corsa) vrijwel meteen spijt. En na lang wikken en wegen besloten deze auto met 11 maanden weer te verkopen en weer terug naar de Up te gaan.
Omdat ik korte afstanden maak leek een e up mij wel erg leuk.
Nu is het nog afwachten tot de kenteken papieren er zijn en dan ga ik hopelijk vele mooi kilometers maken met de up.
Na lang niet meer aanwezig geweest te zijn op het forum.
Mag ik me sinds zaterdag weer eigenaar noemen van en Up.
Dit maal een E Up.
Na dat ik vorig jaar mijn up verkocht en de overstap maakte naar een grotere auto (opel corsa) vrijwel meteen spijt. En na lang wikken en wegen besloten deze auto met 11 maanden weer te verkopen en weer terug naar de Up te gaan.
Omdat ik korte afstanden maak leek een e up mij wel erg leuk.
Nu is het nog afwachten tot de kenteken papieren er zijn en dan ga ik hopelijk vele mooi kilometers maken met de up.
- Bijlagen
-
- bij deze een foto van de Up
- IMG_2167.JPG (106.04 KiB) 5205 keer bekeken
Soduju, mooi karretje zeg!
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
Dank je wel kan niet wachten tot ik erin mag rijden
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Een e-up trekt als een lier, en perfect voor kortere afstanden, leuke keuze! Denk niet dat er ook maar 1 andere op het forum is.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Inderdaad een mooie E UP, gefeliciteerd en veel rijplezier (maar dat gaat zeker lukken )
VW 1.0 High UP Bluemotion
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super gaaf! Veel geluk er mee!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Veel geluk ermee! We horen graag hoe hij rijdt, aangezien het een van de weinige is hier op het forum.
Ik ga zeker mijn ervaring met jullie delen als jullie dat leuk vinden. Helaas nog steeds in afwachting van het ruw en de belasting dienst.
Rijden er hier nog meer een E-up?
Rijden er hier nog meer een E-up?
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Ziet er goed uit zeg !! Je heb gelijk voor korte ritjes een E UP! te nemen ! Heb je zelf een lader of moet ie aan de weg ???
We zijn nog aan het kijken voor een eventuele laadpaal maar heb een eigen oprit en stopcontact aan de wand zitten duurt iets langer maar voor nu eerst even kijken of de investering in een paal wel de moeite is.