eas, ja ik heb de verhalen gelezen, de links/rechts trekkende auto's (opgelost in software update) de lekkende daken (te korte kitlijnen onder dakhemel), tikkende rempedalen, en andere narigheid. Wel vind ik dat mensen hier op de fora (sorry dat ik het zo zeg) maar weinig verstand hebben van autos. Ik ben absoluut geen wunderkind, maar sommige posts die ik hier lees beantwoord ik met een:
Ja in gedachte dan he
De cuore is japans en is niks mis mee, ik vind echter de up zo lekkerder rijden dat ik meteen verkocht was. Maar in 2 jaar garantie komen de ziektes wel boven, en bovendien rijden er HEEEEEL veel up's in het land, en de mensen met problemen klagen. Ach, de weg is ook vol met aygo's en die kwamen uit tjechië. Deze Ups, CitiGo en Mii's komen uit Bratislava. Nou ik moet eerst nog maar afwachten waar mijn dealer mee komt. Probleem is dus dat de cuore stoelen erg hoog zitten, en ik er helemaal klaar mee ben. Ze zijn gemaakt voor bejaarden, en die krimpen naarmate ze ouder worden (en het is een japanse auto, i rest my case). Wie weet hoor ik maandag wel dat er nog meer bijbetaald moet worden voor een UP dan ik zou willen. En dan knal ik er gewoon twee nieuwe voorstoelen in en rij ik er gewoon vrolijk mee door.