Meeste Up-ers halen hel lichtmetaal eraf in deze tijd, ik heb vorige week mijn onlangs gekochte Classic velgen gemonteerd. Wilde toch graag even zien hoe ze staan. Ze geven de auto een veel 'completere' uitstraling dan de move up wieldeksels.
Voordeel is ook dat ze best makkelijk schoon te houden zijn.
Mijn Move up met classic velgen
Mijn Move up met classic velgen
- Bijlagen
-
- image.jpg (121.5 KiB) 1992 keer bekeken
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL
Re: Mijn Move up met classic velgen
Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook Classics Laat je ze eronder gedurende de winter, of heb je ze alleen even gemonteerd om te kijken hoe het staat?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Classics zijn inderdaad mooi... ik heb ze dit weekend ook gemonteerd met het winterrubber erop
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Classics zijn erg tof!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Maakt het gelijk meer auto.
Zie met regelmaat een Up! op de weg maar zonder velgen is het hem net niet naar mijn mening.
Zie met regelmaat een Up! op de weg maar zonder velgen is het hem net niet naar mijn mening.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Als het weer niet te slecht wordt, houd ik ze er deze winter onder. Anders probeer ik nog een set winterbanden aan te schaffen.up! schreef:Ik snap wat je bedoelt, ik heb ook Classics Laat je ze eronder gedurende de winter, of heb je ze alleen even gemonteerd om te kijken hoe het staat?
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL
Aloha,
die staan hem super!
We hebben zelf nu nog staal met winterbanden en wieldoppen en in het voorjaar willen we ook lichtmetaal.
Ik vindt deze classicvelgen echt het allermooiste en Andrea vindt de spoke-velgen mooi.
Dus eens kijken wie er wint
die staan hem super!
We hebben zelf nu nog staal met winterbanden en wieldoppen en in het voorjaar willen we ook lichtmetaal.
Ik vindt deze classicvelgen echt het allermooiste en Andrea vindt de spoke-velgen mooi.
Dus eens kijken wie er wint
Carpe Diem!