Ritish's Uppie!
Ritish's Uppie!
zoo afgelopen dinsdag bij de dealer geweest voor een sneak preview!
zaterdag om 10:00 is het dan eindelijk zo ver!
zaterdag om 10:00 is het dan eindelijk zo ver!
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
Re: Ritish's Uppie!
zo dat is weer een mooi uppie he,
veelplezier er me
veelplezier er me
Leuk! Nog maar 2 nachtjes.......! Veel plezier zaterdag!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Ze hebben je naafkappen gejat !
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Up-Jury
- Donateur member
en je ventieldopjesRon UP schreef:Ze hebben je naafkappen gejat !
Veel plezier morgen!
-
- Forum newbie
- Contacteer:
hopelijk slaap je vannacht goed, zodat je morgen lekker een stukkie kunt rijden met je nieuwe Up. Dat zwart blijft toch mooi. Veel plezier met je Up!
Aant genieten in m'n SUPER zwarte High up! 75pk BM
En ondertussen al wat nieuwe foto's gemaakt?
En ??? Foto's !!!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
ik neem toch aan dat hij of zij nu aan het rijden is in de up
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Fotos geplaatst
Sorry sorry door alle drukte heb ik even geen tijd gehad. Maar hierbij dan de fotos! Ik heb ondertussen al 750km op de teller staan niet echt veel maar het is een genot om de up te rijden!
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
thnx!
ziet er goed uit.
Vele veilige kilometers toegewenst.
Vele veilige kilometers toegewenst.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
dankjewel man!
En met armsteun erin nu...........