Hi allen,
inmiddels staat de teller van mijn 3l op 327.800 en komt er iedere maand zo'n 3.000 kilometer bij. De auto is nog steeds prima al zijn er wel wat technische dingen aan veranderd in de tussentijd, de laatste is dat er een
GTi achteras onder gekomen is met schijfremmen. De aluminium trommels waren technisch gewoon op en met de schijven zal er voorlopig niets aan de hand zijn.
Van L>R: mijn BMW 635CSi klassieker, de Lupo 3L en de Audi A2 die deze zomer vervangen gaat worden.
Inmiddels heb ik wel een vraag over de verschillen tussen de Up! modellen want ik wil de auto van mijn vrouw gaan vervangen en overweeg dat met een Up! te doen. Op het forum hier lees ik dat je de 60pk versie eenvoudig kan laten remappen naar 75pk waardoor er weinig meerwaarde zit in een gebruikte 75pk'er. Persoonlijk rij ik liever een automaat, gewoon uit pure luiheid voornamelijk. Ik zie dat er een paar ASG-rijders zijn op het forum, zijn er (technische) nadelen die met een ASG geassocieerd kunnen worden? Welke techniek zit er in de automaat, is het net zoals de 3L een gerobotiseerde handbak of iets anders?
Zijn er versies van de Vagling die beter vermeden kunnen worden?
Graag lees ik jullie ervaringen, dank!