Ook even voorstellen!
-
- Forum newbie
Ook even voorstellen!
Hallo,
Ik rijd sinds begin dit jaar een VW up!
Nadat ik zo'n 3 jaar in een saab cabrio had gereden, werd het tijd voor een zuiniger auto en kwam een mooie blauwe 3 deurs demo VW move up tegen. De deal was snel gesloten en heb 16000 probleemloze km met deze auto gereden.
We kwamen er achter dat een cruise control toch wel fijn zou zijn, en hebben even overwogen deze in te laten bouwen, maar op dat moment kwam ik een mooie zwarte 5 deurs Cheer up tegen met cruise control en konden hier onze blauwe goed op inruilen.
Dus sinds afgelopen woensdag hebben we nu een mooie zwarte 5 deurs Cheer up met 1500 km op de teller!
We zijn er erg blij mee, toch een mooiere uitvoering, zeker met die antraciet velgen en accenten en die 5 deuren zijn toch wel erg handig
Greetz,
Turtle
Ik rijd sinds begin dit jaar een VW up!
Nadat ik zo'n 3 jaar in een saab cabrio had gereden, werd het tijd voor een zuiniger auto en kwam een mooie blauwe 3 deurs demo VW move up tegen. De deal was snel gesloten en heb 16000 probleemloze km met deze auto gereden.
We kwamen er achter dat een cruise control toch wel fijn zou zijn, en hebben even overwogen deze in te laten bouwen, maar op dat moment kwam ik een mooie zwarte 5 deurs Cheer up tegen met cruise control en konden hier onze blauwe goed op inruilen.
Dus sinds afgelopen woensdag hebben we nu een mooie zwarte 5 deurs Cheer up met 1500 km op de teller!
We zijn er erg blij mee, toch een mooiere uitvoering, zeker met die antraciet velgen en accenten en die 5 deuren zijn toch wel erg handig
Greetz,
Turtle
- Bijlagen
-
- Ons nieuw Upje!
- 242d00i_th.jpg (4.33 KiB) 4668 keer bekeken
VW Cheer Up! Black 5 deurs
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Ook even voorstellen!
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Turtle!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Zeer mooie Up, de combinatie zwart/donkergrijs vind ik wel wat hebben
Laatst gewijzigd door GunSpeed op za 21 dec 2013, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Forum newbie
Zo, en na 2,5 jaar gaat de UP! er weer uit
Ik mis het cabriorijden.
Er komt een BMW Z4 3.0Si uit 2008 voor terug; ook leuk
Ik mis het cabriorijden.
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Fantastisch blok ligt daarin, je zult de up hooguit missen als je aan de pomp staatTurtlespeed schreef:Zo, en na 2,5 jaar gaat de UP! er weer uit
Ik mis het cabriorijden.
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
-
- Forum newbie
Haha, tja qua verbruik is het wel wat anders, maar jadamianw26 schreef:Fantastisch blok ligt daarin, je zult de up hooguit missen als je aan de pomp staatTurtlespeed schreef:Zo, en na 2,5 jaar gaat de UP! er weer uit
Ik mis het cabriorijden.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ken dat gevoel. Met dit weer mis ik de S2000 regelmatig. Z4 is mega. Vooral dat geluid van die 265pk reihe 6.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Mooie keuze!!!Turtlespeed schreef:Zo, en na 2,5 jaar gaat de UP! er weer uit
Ik mis het cabriorijden.
De laatste en beste atmosferische six-in-line ooit van BMW, M-motors niet meegeteld natuurlijk!
Heb zelf de 2.5 versie in mijn Z4 E89 en ben daar zeer tevreden over rijdt fantastisch tussen 5000 en 7000+ toeren
up! Black BMT 75pk 3d