Up tegenwoordig standaard bleumotion??
Up tegenwoordig standaard bleumotion??
Hallo mensen
Ik heb een vraag.
Ik hoorde van de volkswagen dealer dat elke up tegenwoordig, 60 of 75 pk, geleverd gaat worden als bleumotion uitvoering.
Klopt dit wel of heeft iemand hier eerder van gehoord?
Ik heb een vraag.
Ik hoorde van de volkswagen dealer dat elke up tegenwoordig, 60 of 75 pk, geleverd gaat worden als bleumotion uitvoering.
Klopt dit wel of heeft iemand hier eerder van gehoord?
Eigenaar van een Black Up bmt 5 deurs
Re: Up tegenwoordig standaard bleumotion??
Dit klopt. De normale variant wordt door de belastingregels per 1 juli in aanschaf te duur, omdat het BPM-voordeel voor die motoren dan verdwijnt in verband met een hogere CO2-uitstoot. De Skoda Citigo en Seat Mii zijn ook alleen in 'Bluemotion'-versies te bestellen.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Dus alle ups worden vanaf nu al geleverd in bleumotion? Ook die van mij die over 3 weken afgeleverd word?
JA duidelijk toch is super hoor dat BMT
The Only Way is UP!
Ja vind ook wel handig. Elke besparing is meegenomen. En dat gratis...
- Up-Jury
- Donateur member
Aleen als jij BMT hebt gekozen bij de offerte/ bestelling van je auto.Michel.oa schreef:Dus alle ups worden vanaf nu al geleverd in bleumotion? Ook die van mij die over 3 weken afgeleverd word?
Ja ik niet maar de dealer zegt dat het standaard wel word geleverd. Daarom ook verwarring
Zonder BMT worden idd NIET meer geleverd ook al heb je de versie ZONDER besteld
The Only Way is UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
via mijn delaer ook gehoord dat je nog steeds een UP! zonder BMT zou kunnen bestellen en die dan ook wordt geleverd, net wat de klant wil volgens hem.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Dat is dan een voorraadauto die ze ingekocht hebben en niet kwijt konden. Vroeger hadden ze dat ook met lelijke eenden, die waren geproduceerd, wersen niet verkocht, stonden een jaar ergens in weiland weg te rotten, en op t moment dat er een koper kwam werd aandrijfassen en andere delen vernieuwd zodat ie weer als nieuw was hahaha
Met de up is dat niet zo he, die wil iedereen wel rijden weetjewel
Met de up is dat niet zo he, die wil iedereen wel rijden weetjewel
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Vanwaar al die kennis Ron? Werk je bij vw?
Nee dat niet maar VW is wel mn favoriete merkMichel.oa schreef:Vanwaar al die kennis Ron? Werk je bij vw?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
De enige reden waarom ik bluemotion gekozen heb is omdat deze versie op papier zuiniger is en misschien in de toekomst een wegenbelasting voordeel kan opleveren....
Ik schakel het stop/start systeem meestal uit. Ik heb al een paar keer gehad dat de motor afstaat en 5 seconde later weer aan het werk mag.... Kan mij niet voorstellen dat dit goed is voor levensduur van je motor/startmotor . VW kan mij niet wijs maken dat dit niks uitmaakt ..... Dit systeem is er puur om op papier een belastingvrije auto te kunnen aanbieden.... waardoor het een nog aantrekkelijkere auto door wordt in z'n segment
Ik schakel het stop/start systeem meestal uit. Ik heb al een paar keer gehad dat de motor afstaat en 5 seconde later weer aan het werk mag.... Kan mij niet voorstellen dat dit goed is voor levensduur van je motor/startmotor . VW kan mij niet wijs maken dat dit niks uitmaakt ..... Dit systeem is er puur om op papier een belastingvrije auto te kunnen aanbieden.... waardoor het een nog aantrekkelijkere auto door wordt in z'n segment
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
En dat is 1 van de redenen dat ik zo'n BMT niet moet, ik had gelukkig nog geen keuze, de BMT bestond nog niet, pffffffTOP UP! schreef:Kan mij niet voorstellen dat dit goed is voor levensduur van je motor/startmotor . VW kan mij niet wijs maken dat dit niks uitmaakt ..... Dit systeem is er puur om op papier een belastingvrije auto te kunnen aanbieden....
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
BMT = super kwestie van wennen wel degelijk zuiniger en is er voor gebouwd dus niks aan de hand
The Only Way is UP!
Hartstikke mooi toch, dat Bluemotion.
Meer opties (=betere inruilprijs) en standaard iets verlaagd voor dezelfde prijs!!
Meer opties (=betere inruilprijs) en standaard iets verlaagd voor dezelfde prijs!!
Ik heb ook BM en ik snap niet waarom jullie het uitzetten? Wat is er zo vervelend aan dan? Ik rij altijd met ingeschakelde bm en eigenlijk merk ik niet eens dat ik bm heb. Bij stilstand voor een verkeerlicht bv sta ik altijd met koppeling in zn 1 te wachten, je zet m toch niet in zn vrij toch? Zo rij ik al jaren eigenlijk.....behalve als je bij een openstaande brug staat te wachten zet ik m in zn vrij laat ik m uitvallen. Gewoon handig die technologie, maar niet echt noodzakelijk.
Wat wel weer mooi is, is dat je accu opgeladen word als je remt, daarom ook zo'n grote accu he.
Wat wel weer mooi is, is dat je accu opgeladen word als je remt, daarom ook zo'n grote accu he.
We dwalen af... Tuurlijk vind het systeem prima.
Vraag blijft alleen wat nu geleverd word. Standaard bmt ook al heb je het niet besteld?
Vraag blijft alleen wat nu geleverd word. Standaard bmt ook al heb je het niet besteld?
Dat antwoord heb je al gehad wel opletten he
The Only Way is UP!