Me rooie Uppie
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Me rooie Uppie
Vanmorgen heb ik de Bilstein schroefset gemonteerd. Hij is niet extreem laag geworden, maar wel naar mijn zin Over de rijkwaliteiten kan ik nog niet veel zeggen. Vanmiddag namelijk ook voor het eerst dit jaar de motor gepakt om ff af te koelen.
Morgen ga ik naar de Lupo meeting met een ongewassen Up. Daarna kan ik er waarschijnlijk meer over vertellen.
Ploatje bie ut proatje:
Morgen ga ik naar de Lupo meeting met een ongewassen Up. Daarna kan ik er waarschijnlijk meer over vertellen.
Ploatje bie ut proatje:
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super! Maar mis je nou een dop?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mist een dop op beide voorwielen.
Komt waarschijnlijk door montage van de schroefset.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Klopt. Ik trek wielen altijd nog een keer na na demontage. Kapjes wil ik niet vaker loshalen dan noodzakelijk. Het blijft kwetsbaar kunststof.JoVe schreef:Mist een dop op beide voorwielen.
Als het komend weekend een beetje weer is, dan zet ik de standaard 14 inch stalen Move Up zomerset eronder.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ah duidelijk! De nieuwe zomerset is nog niet binnen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Minuscule update: vandaag ben ik vijf jaar eigenaar van mijn Volkswagen Up Ben benieuwd of er nog iemand op het forum zit, die hem langer in zijn/haar bezit heeft.
Vijf jaar is voor mij wel een serieus record. Vóór de aanschaf van mijn Up heb ik in 17 jaar tijd 14 auto's in mijn bezit gehad; gemiddeld deed ik 14 à 15 maanden met een auto.
Tot nog toe geen rare fratsen gehad met mijn Up. Ik rijd nog steeds met de eerste remschijven en -blokken. Over bandenslijtage kan ik weinig nuttigs melden, omdat het aantal wielensets, wat onder mijn Up gezeten heeft, allang niet meer op één hand te tellen is Binnenkort komt het volgende setje lichtmetaal eronder; velgen zijn onderweg...
Ben voorlopig ook nog wel van plan er een poosje mee door te rijden. Teller staat nu op 83k. Bedoeling is om er sowieso 120k tot 150k mee te rijden.
Vijf jaar is voor mij wel een serieus record. Vóór de aanschaf van mijn Up heb ik in 17 jaar tijd 14 auto's in mijn bezit gehad; gemiddeld deed ik 14 à 15 maanden met een auto.
Tot nog toe geen rare fratsen gehad met mijn Up. Ik rijd nog steeds met de eerste remschijven en -blokken. Over bandenslijtage kan ik weinig nuttigs melden, omdat het aantal wielensets, wat onder mijn Up gezeten heeft, allang niet meer op één hand te tellen is Binnenkort komt het volgende setje lichtmetaal eronder; velgen zijn onderweg...
Ben voorlopig ook nog wel van plan er een poosje mee door te rijden. Teller staat nu op 83k. Bedoeling is om er sowieso 120k tot 150k mee te rijden.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat is het uiteindelijk geworden?
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Zodra de velgen eronder zitten, zal ik hier direct wat plaatjes posten, TomPetrolhead Tom schreef:Wat is het uiteindelijk geworden?
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Na vorig zomerseizoen op zwart staal te hebben gereden vandaag maar weer een setje lichtmetaal gemonteerd.
Vóór:
Na:
Het zijn 15 inch High Up wielen van het facelift model, type Radial.
Vóór:
Na:
Het zijn 15 inch High Up wielen van het facelift model, type Radial.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Geeft meteen een heel andere sfeer aan de auto. Mooi!
- Autheo
- Donateur member
Zelfs de kleur van de auto lijkt er anders door
Staat 'm veel beter dan dat kale zwarte staal zonder wieldoppen.
Staat 'm veel beter dan dat kale zwarte staal zonder wieldoppen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super strak. Volkswagen heeft de OEM wielen echt goed voor elkaar bij de up!
Kijk dat is een mooie rijhoogte, al die auto's met die "kapotte onderstel look" zien er niet uit, en dat geld ook voor de VAG drieling.henri schreef:Vanmorgen heb ik de Bilstein schroefset gemonteerd. Hij is niet extreem laag geworden, maar wel naar mijn zin Over de rijkwaliteiten kan ik nog niet veel zeggen. Vanmiddag namelijk ook voor het eerst dit jaar de motor gepakt om ff af te koelen.
Ploatje bie ut proatje:
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Dank je voor het compliment, Riddick! Ik was ook erg te spreken over de looks van mijn Up met de Bilstein B14 schroefset.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heerlijk karretje
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Vandaag heb ik de mijn Up exact zes jaar in bezit. In die tijd en bijna een ton verder is het tot nog toe een vrijwel probleemloze auto gebleken.
Een paar maanden geleden heb ik het hitteschild van de uitlaat moeten vervangen. En nu doet sinds een paar weken de SET/- knop van de cruise control het niet meer. Irritant, omdat ik de CC frequent gebruik. Binnenkort maar eens naar laten kijken.
Verder ben ik nog steeds tevreden met mijn Up. Hij mag nog een poosje blijven
Een paar maanden geleden heb ik het hitteschild van de uitlaat moeten vervangen. En nu doet sinds een paar weken de SET/- knop van de cruise control het niet meer. Irritant, omdat ik de CC frequent gebruik. Binnenkort maar eens naar laten kijken.
Verder ben ik nog steeds tevreden met mijn Up. Hij mag nog een poosje blijven
-
- Forum eindbaas
Check even of je remlichten het nog doen.
Als je remlichtschakelaar kapot is, werkt je cruisecontrol ook niet. Het zelfde geld voor je koppelingsschakelaar.
Als je remlichtschakelaar kapot is, werkt je cruisecontrol ook niet. Het zelfde geld voor je koppelingsschakelaar.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Bedankt voor de tip. Alle functies van de CC had ik verder al gecheckt; ook het uitschakelen met koppeling en rempedaal. De CC werkt op zich naar behoren. Alleen de functies van de SET-knop doen het niet: nieuwe snelheid instellen en actuele snelheid in stapjes verminderen.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Weer mooi clean