Hmm, ik heb nog niks gehoord, maar nu begin ik te vrezen voor de mijneRuben schreef:Nou vandaag slecht nieuws gekregen. Door een fout in de fabriek is de auto gebouwd zonder maps & more voorbereiding. Het zou bij een hele serie voor de nederlandse markt zijn gebeurd.
Ruben stelt zich voor
- Dr. Jefferson
- Forum newbie
Re: Ruben stelt zich voor
75PK VW High UP! 5 deurs, Deep Black Pearl
Drive pakket (cruise control, boordcomputer+ en parkeersensoren
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spokes voor de zomer en Waffles voor de winter
Drive pakket (cruise control, boordcomputer+ en parkeersensoren
Executive pakket (Fender soundsysteem en airco)
Maps & more
Velgen: Spokes voor de zomer en Waffles voor de winter
Yay vandaag is hij eindelijk gearriveerd! Ga hem zelf afleveringsklaar maken en verwacht dat het kenteken na het weekend komt en dan rijden maar! Foto's volgen!
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Top!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Vinniepilon
- Donateur member
Nou dan zal het ook vast niet lang duren voor dat mijn smurf blauwe arriveert :p Heel Heel veel plezier er mee
High UP! smurf blauw
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heb je trouwens nog verdere plannen met de auto?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Uiteraard! Voordeel is dat hij al lekker luxe aan boord heeft. Eerst nog even rustig aan doen, de kleine dingetjesPetrolhead Tom schreef:Heb je trouwens nog verdere plannen met de auto?
Laatst gewijzigd door Ruben op wo 22 nov 2017, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
Hoe is het afgelopen met de M&M fout? Of hebben ze je zo ruim gecompenseerd dat ze je moesten vragen om daar je mond over te houden
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)