Einde garantie check
Re: Einde garantie check
Bij mij kreeg ik gewoon een mail van de skoda garage waar ik mijn laatste onderhoud heb gedaan. Heb de auto niet daar gekocht en is ook een 2e hands
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Maar wel een 2e hands met garantie vanuit Pon, of zelfs nog fabrieksgarantie!? In beide gevallen kan de dealer dit doorberekenen aan Pon en worden alle door hem gevonden punten vergoed (de klant is blij en de dealer wordt betaald voor het werk wat hij doet).Xanderv schreef:Bij mij kreeg ik gewoon een mail van de skoda garage waar ik mijn laatste onderhoud heb gedaan. Heb de auto niet daar gekocht en is ook een 2e hands
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Ik heb de mijne bij Hoogeboom in Rotterdam gekocht als occasion, met 6 maanden garantie. Waarvan 3 maanden fabrieks garantie ( september ). Laaste 3 maanden Bovag garantie. Ben benieuwd of ik dan ook een berichtje krijg.
Heb een check door de dealer laten doen. Het hitteschild en twee schokbrekers zijn vervangen.
Ook heb ik een einde garantie-keuring door de ANWB laten doen: niets gevonden!
Ook heb ik een einde garantie-keuring door de ANWB laten doen: niets gevonden!
Met een 5-deurs donkerblauwe High Up! BMT met 60pk van augustus 2012. En een donkerblauwe Citroën Xsara Picasso 2.0i 16v automaat op LPG uit 2004. Dit ben ik.
Zijn al deze checks gratis uitgevoerd door jullie dealers?
En hoe lang voordat de garantie afloopt doe je dit?
1 of 2 maanden van tevoren?
En hoe lang voordat de garantie afloopt doe je dit?
1 of 2 maanden van tevoren?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Die van mij wordt a.s. Maandag bekeken, tijdens de gratis zomer check.
Zomer? Waar?
Wittebrug Voorburg. Ze hebben niets aangetroffen, was wel een heel rappe check.
Ik was meer opzoek naar de klimaatzomer gezien mijne in nov/dec naar wittebrug gaat hoeft zo een check van mij niet, de auto is nog geen jaar oud
Topic titel zegt het al, einde garantie check.
Euhhhh......
Uh ja ik begrijp mijn response ook niet echt hehehe, mijzelf kennende zal het wel weer een gehaast antwoord zijn geweest.