Gelukkig wel !Petrolhead Tom schreef:Dat is vaak wel een soort van bescherming rand.
Na pas 35 km op de teller en dan zo'n geluid horen was bijna dodelijk
Gelukkig wel !Petrolhead Tom schreef:Dat is vaak wel een soort van bescherming rand.
Dat is dan erg balen zeg !! Ook schade?RonaldNL schreef:Ik heb stuk of 4 van die pestpl..r.s drempels te pakken (frustatie) en dat met ene lage snelheid dat je haast stilstaat wat een rotdingen zijn dat hier toch in de buurt ppfff
RonaldNL schreef:Niet durven kijken ;D maar zal wel schaafschade zijn daar is die strip ook wel voor in principe ergste geval scheurt hij op de hoeken )ha dik op me corrado ook' en vervang je hem of laat je hem eraf maarja probeer het te vermijden maar soms zijn ze wel erg hoog hier
uc (ertusssen)GuidoUp schreef:Fk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ik ga nu totaal 350 betalen met monTagevwupassen schreef:380 incl montage en uitlijning.
Dikke prima prijs dus. Maakt elkaar niet veel. Schrik trouwens niet als er na montage de eerste dagen het 1 en ander kraakt. Set is zo stug als de pleuris en moet even 'zetten'GuidoUp schreef:Ik ga nu totaal 350 betalen met monTagevwupassen schreef:380 incl montage en uitlijning.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk