Retrofit Xenon ombouwkit
Retrofit Xenon ombouwkit
Hey medeforummers,
Ik was aan het zoeken naar xenon voor de drieling en zoals we allemaal weten geven de normale plug en play setjes strooilicht en ziet er goedkoop uit naar mijn mening.
Nou heb ik een website gevonden waar er conversiekits verkocht worden om een projectielamp in te bouwen in je huidige unit.
Voor 210 euro heb je een projectie en xenon kit die je zelf in moet bouwen (kan ook gedaan worden voor een meerprijs)
Dit is niet voor de mensen zonder lef want je moet je bestaande koplampunit in de oven leggen om de lijm van je koplampunit zacht te laten worden. Daarna moet je
de doorzichtige kap scheiden van de achterkant en dan kun je de boel installeren. Daarna moet je volgens mij ook wat draden gaan aftappen omdat de xenon niet h4 maar h1 is.
Voor mensen die het niet aandurven kan het ook gedaan worden http://www.retrofitlab.com/retrofit-service.html
Ik wil dit gaan doen maar dacht als er nou veel animo is kunnen we misschien een groepsaankoop ervan maken.
Kijk even rond op hun website
http://www.retrofitlab.com/
Ik was aan het zoeken naar xenon voor de drieling en zoals we allemaal weten geven de normale plug en play setjes strooilicht en ziet er goedkoop uit naar mijn mening.
Nou heb ik een website gevonden waar er conversiekits verkocht worden om een projectielamp in te bouwen in je huidige unit.
Voor 210 euro heb je een projectie en xenon kit die je zelf in moet bouwen (kan ook gedaan worden voor een meerprijs)
Dit is niet voor de mensen zonder lef want je moet je bestaande koplampunit in de oven leggen om de lijm van je koplampunit zacht te laten worden. Daarna moet je
de doorzichtige kap scheiden van de achterkant en dan kun je de boel installeren. Daarna moet je volgens mij ook wat draden gaan aftappen omdat de xenon niet h4 maar h1 is.
Voor mensen die het niet aandurven kan het ook gedaan worden http://www.retrofitlab.com/retrofit-service.html
Ik wil dit gaan doen maar dacht als er nou veel animo is kunnen we misschien een groepsaankoop ervan maken.
Kijk even rond op hun website
http://www.retrofitlab.com/
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Re: Retrofit Xenon ombouwkit
Ik heb hiervan inderdaad filmpjes gezien op internet en ziet er netjes uit...
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Is dit ook legaal?
Sent from my XT897
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
In Amerika is dit een hele normale gang van zaken. De resultaten zijn vaak erg goed. Het ligt wel aan de kunde van de installateur.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ze hebben een goedkeur staat ergens op hun site. Heb de maten doorgegeven en wacht op antwoord
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Voertuigen na 2007 met xenon dienen voorzien te zijn van een koplampreiniginsinstallatie.Xanderv schreef:Ze hebben een goedkeur staat ergens op hun site. Heb de maten doorgegeven en wacht op antwoord
Het mag dus niet op de up, of je moet een dergelijke installatie inbouwen.
Sent from my XT897
Die regel is allang aangepast....
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Wat is de regelgeving nu dan? Voorheen was het dat de armatuur de lampcode moest bevatten, dit is aangepast want bleek erg lastig met diverse amerikaanse autos....GuidoUp schreef:Die regel is allang aangepast....
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Volgens mij kraait er tegenwoordig geen haan meer naar als je xenon hebt, als de lampen maar goed afgesteld zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ze kunnen bij de APK wel afkeur geven omdat ze strooilicht geven. Dat is wel een eis die in de wet staat, dat er een duidelijke afscheiding moet zijn tussen licht en donker.
Nou ik heb een set besteld, in totaal 206 euro... Lang leve vakantiegeld.
Ik laat even weten hoe alles gaat misschien hebben dan wel meer mensen interesse
Ik laat even weten hoe alles gaat misschien hebben dan wel meer mensen interesse
Interesse ja maar dan heb ik ook iemand nodig die het inbouwt
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Ben heel benieuwd naar het resultaat, het ziet er in alle geval veelbelovend uit
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Heel gaaf! Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat!Xanderv schreef:Nou ik heb een set besteld, in totaal 206 euro... Lang leve vakantiegeld.
Retrofit Xenon ombouwkit
Ff snel een update, de boel ligt nu te drogen.... Was een heel karwei. Vanochtend 11 uur begonnen nu klaar...
- richardm35
- Vagling liefhebber
Waarvoor heb je de spiegels van je lamp niet zwart gespoten?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Man wat gaaf! Heb het ook even op de Facebook gedeeld. Ben erg benieuwd hoe het er straks uitziet.
Spiegels heb ik aan getwijfeld maar het zilver vind ik wel sjiek staan. Anders wordt het zo'n zwarte auto.
- richardm35
- Vagling liefhebber
Heb je ook nog meer foto's / video's hoe je het stap voor stap hebt gedaan?
Heel gaaf !!!
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -