Groovejunk schreef:Ben ik benieuwd wat de 60PK dan op de bank doet.. De bank van Jeroen ken ik wel. Heeft elke auto die ik had al opgestaan.
60 vs 75 pk
Groovejunk schreef:Ben ik benieuwd wat de 60PK dan op de bank doet.. De bank van Jeroen ken ik wel. Heeft elke auto die ik had al opgestaan.
Was 5 april j.l. nog bij JD (niet voor de Mii ) daar werd verteld dat de winst onder de 5.000 t/min inderdaad beperkt is, maar toch wel goed merkbaar. De auto werd er wel levendiger van, dus over vier jaar maar eens richting Lochem met de Mii.tjerkveen schreef:http://www.jdengineering.nl/1-0-60pk/
Hier zeggen ze dar ze van 60 naar 85 pk gaan
En tussen 60 en 75 is ook alleen de chip anders. Kosten 700 is toch wel handig.
Bij mijnpassat is hij sneller en zuiniger geworden dus verdien je het ook nog terug bij zelfde gedrag !
Die is toch maar 2 jaarPetrolhead Tom schreef:Behoorlijk wat werk dus. Ik snap ook wel dat VW het de tuners niet al te makkelijk wil maken. Maarja afscheid nemen van je garantie is ook niet niks.
Psycho_Mantis schreef:Die is toch maar 2 jaarPetrolhead Tom schreef:Behoorlijk wat werk dus. Ik snap ook wel dat VW het de tuners niet al te makkelijk wil maken. Maarja afscheid nemen van je garantie is ook niet niks.
Waarom is de Mii dan niet duurder dan de Up?Upsilon schreef:uiteindelijk zit die 4 jaar ook gewoon in de prijs verwerkt.
Imago van seat. VAG positioneert SEAT niet voor niets onderin.Menaz schreef: Waarom is de Mii dan niet duurder dan de Up?
Dat.Riddick schreef:Vermogen dat boven de 5000 T/min vrijkomt is toch een beetje zinloos IMHO.
Als je steeds tot 6500 door gaat trekken zal hij ook wel een beetje gaan zuipen, en daar koop je geen VW up! voor.
Hoe kom je erbij dat de topsnelheid naar 180 gaat?enie-up schreef:Vrijdag naar lochem voor chippen van mijn 60pk citigo
Ik ben benieuwd, heb later in het jaar een paar lange buitenland ritjes voor de boeg dus laat maar komen die 85pk
K&N filter zit er al in dus, topsnelheid van 161 naar 180
Wat zijn de punten die jullie willen wetenInge schreef:Schrijf je over je ervaringen ben er erg benieuwd naar.