verlagingskit,

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
geef nooit up
Forum newbie

verlagingskit,

Bericht door geef nooit up » do 12 apr 2012, 20:12

deze link kwam ik tegen tijdens mijn zoektocht door de google pagina´s mischien leuk voor mensen die hun up willen verlagen.

http://www.nlpower.com/Producten/Produc ... fault.aspx :D
High up 60pk, bluemotion, Candy White, drive pakket, executive pakket, maps and more, dynamic pakket.

golfruud
Forum newbie

Re: verlagingskit,

Bericht door golfruud » do 12 apr 2012, 21:50

Bluemotion is standaard al verlaagd.

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » do 12 apr 2012, 21:57

Klopt Ruud, maar dat is maar 15 mm he, de kit waar de geef nooit up het over heeft is 35 mm verlaging, puur een verschil dus :mrgreen:
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

RoyVisser
Vagling liefhebber

Bericht door RoyVisser » do 12 apr 2012, 22:30

Mooie prijs trouwens!
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Ben
Vagling liefhebber

Bericht door Ben » vr 13 apr 2012, 05:19

prijs is niet verkeerd
H&R is momenteel de enigste leveransier van verlageings veren
zou zelf liever een schroefset er op willen zetten als ik hem zou verlagen
ik wacht eerst hoe de wielen onder mijn up staan (bleumotion)
denk er wel aan als je hem verlaagd laat de auto dan altijd uitijnen!

gr Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » vr 13 apr 2012, 10:57

Eibach levert ook al een set. Is al wel eens in een ander topic langs gekomen.

RoyVisser
Vagling liefhebber

Bericht door RoyVisser » vr 13 apr 2012, 11:04

Weet iemand trouwens hoe het zit met Garantie van VW wanneer je aftermarket dingen installeerd zoals verlagingssets? Ben dan meestal bang dat ze met onderdelen die stuk gaan het dan altijd herleiden naar iets wat jij achteraf hebt gemonteerd.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Bryan
Vagling liefhebber

Bericht door Bryan » vr 13 apr 2012, 14:24

RoyVisser schreef:Weet iemand trouwens hoe het zit met Garantie van VW wanneer je aftermarket dingen installeerd zoals verlagingssets? Ben dan meestal bang dat ze met onderdelen die stuk gaan het dan altijd herleiden naar iets wat jij achteraf hebt gemonteerd.
En dat is opzich logisch maar dat kunnen ze ook al zeggen als je zelf aftermarket velgen erop zet.

Bryan

Ben
Vagling liefhebber

Bericht door Ben » ma 16 apr 2012, 18:40

als je eigenhandig delen gaat veranderen aan een auto heb je kans dat daarop de garantie vervalt
is altijd wel moeilijk te bewijzen maar weet uit ervaring dat als je problemen hebt met de auto en de auto moet naar pon voor beoordeling of reparatie en hij is niet orgineel kun je problemen krijgen
maar als je hem verlaagd laat hem altijd uitlijnen heb je minder kans op scheef afslijten van de banden
laat het wel bij een goed bedrijf doen geen kwikfit of iets dergelijks, heb daar slecht ervaring mee :(

gr Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

RoyVisser
Vagling liefhebber

Bericht door RoyVisser » ma 16 apr 2012, 19:04

Hmm, er is vast wel een Volkswagen Garage die dit soort dingen doet, lijkt me een goede oplossing :)

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » ma 16 apr 2012, 19:14

Ben schreef:als je eigenhandig delen gaat veranderen aan een auto heb je kans dat daarop de garantie vervalt
is altijd wel moeilijk te bewijzen maar weet uit ervaring dat als je problemen hebt met de auto en de auto moet naar pon voor beoordeling of reparatie en hij is niet orgineel kun je problemen krijgen
maar als je hem verlaagd laat hem altijd uitlijnen heb je minder kans op scheef afslijten van de banden
laat het wel bij een goed bedrijf doen geen kwikfit of iets dergelijks, heb daar slecht ervaring mee :(

gr Ben
Aaaaaaaaa Kwikshit..........nooit meer heen gaan, wat een baggerbedrijf is dat zeg :twisted: :twisted: Het ging zo goed met me totdat ik deze naam weer hoorde ;)
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Crash
Vagling liefhebber

Bericht door Crash » ma 16 apr 2012, 19:15

Ron UP schreef:
Ben schreef:als je eigenhandig delen gaat veranderen aan een auto heb je kans dat daarop de garantie vervalt

gr Ben
Aaaaaaaaa Kwikshit..........nooit meer heen gaan, wat een baggerbedrijf is dat zeg :twisted: :twisted: Het ging zo goed met me totdat ik deze naam weer hoorde ;)
:lol: :lol: :lol:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

GuidoBerg
Forum newbie

Bericht door GuidoBerg » di 17 apr 2012, 17:28

Komt er ook een schroefset voor de up uit?

dubbel-UP!
Vagling liefhebber

Bericht door dubbel-UP! » di 17 apr 2012, 17:31

GuidoBerg schreef:Komt er ook een schroefset voor de up uit?
Valt die dan al uit mekaar? :? :P
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

GuidoBerg
Forum newbie

Bericht door GuidoBerg » di 17 apr 2012, 17:34

Oef.. Dit is dik Afbeelding

belhamel
Vagling liefhebber

Bericht door belhamel » di 17 apr 2012, 23:12

Die hebben ze gewoon vol met beton gegoten ! :shock:

GuidoBerg
Forum newbie

Bericht door GuidoBerg » wo 18 apr 2012, 12:15

Bedankt.. Nu weet ik hoe ik hem zo plat krijg XD

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 19 apr 2012, 11:34

Te gek!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » do 19 apr 2012, 11:59

Ik zou de Up! niet lager willen hebben! Op de 1e dag al een drempel te pakken......

Die bluemotion ligt al wat lager dan standaard. Zelfs als je bij ons in de buurt stapvoets de drempel afgaat dan heb je kans dat de onderste rand van de bumper de grond raakt :shock:

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » vr 20 apr 2012, 06:41

Dat is vaak wel een soort van bescherming rand.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie