Foto up!load
Foto up!load
Hi,
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik een foto kan uploaden?
Ik wil via een sd card/usb een foto via m'n apple uploaden, maar het forumsysteem zegt dat het bestand te groot is... (max 256kb mogelijk).
weet iemand hoe het wel moet?
mvg
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik een foto kan uploaden?
Ik wil via een sd card/usb een foto via m'n apple uploaden, maar het forumsysteem zegt dat het bestand te groot is... (max 256kb mogelijk).
weet iemand hoe het wel moet?
mvg
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Foto up!load
Ik heb het opgelost. Probeer het nog maar een keer.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hmm Foto's nog steeds te groot...
max toegestaan 600x800 pixels. die van mij zijn 3000x4000 pixels. Weet je misschien hoe ik ze via mijn apple kan comprimeren?
bvd
max toegestaan 600x800 pixels. die van mij zijn 3000x4000 pixels. Weet je misschien hoe ik ze via mijn apple kan comprimeren?
bvd
Kan je ze niet resizen? Apples worden erg veel gebruikt om fotos te bewerken, moet niet zo heel moeilijk zijn Fotos plaatsen die 3000x4000 zijn is licht overkillTOP UP! schreef:Hmm Foto's nog steeds te groot...
bvd
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat is inderdaad iets teveel van het goede. Dan kunnen de mensen die mobiel inloggen niks meer bekijken.je kunt ze anders uploaden naar een foto site.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- High-up!
- Vagling liefhebber
Dat kan wel via voorvertoning. Zie foto in de bijlage. Nadat je een ander formaat hebt gekozen moet je hem nog wel even opslaan.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2012-04-17 om 14.11.55.png (88.48 KiB) 1960 keer bekeken
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
mooie high-UP!, graag meer foto's van interieur als het kan
Veel plezier in je UP!
Veel plezier in je UP!
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Is het niet mogelijk om de Vensters gelijk te maken aan het plaatje van de foto? Te grote fotos snap ik dat ze geresized worden, maar 800x600 fotos zou je zonder te hoeven scrollen prima kunnen plaatsen, Is een redelijk forum geschikt maatje
om nu iedere keer op de foto te klikken is extra werk :p
om nu iedere keer op de foto te klikken is extra werk :p
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik kan het helaas niet aanpassen. Zal er binnenkort nog even naar kijken.
...