Mag ik zo brutaal zijn door te vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ben niet slecht in pingelen maar mijn verkoper hield voet bij stuk. Moet overigens nog bestellen dus wellicht zijn je tips wel toe te passenRobertJ schreef:Ach, ik had niets in te ruilen en had ongeveer 1500 korting op de totaalprijs.(nog te bestellen, geen voorraadmodel) Dat is tevens ongeveer de marge van de dealer.Upsilon schreef:Ben weer eens voorzichtig aan het kijken wat m'n volgende auto zal zijn. Twijfel sterk tussen nieuw en tweedehands.
Ben wel erg geschrokken van het feit dat de rijklaarmaakkosten zo hard zijn gestegen. Blijft natuurlijk een absurde kostenpost
Voorbeelden
Volkswagen:
Up: 1000 euro
Polo: 1100 euro
Renault:
Clio 999 euro.
Vorig jaar een Skoda Octavia gekocht en die vroegen zelfs minder dan voor een Clio
Nu praten we hier wel over nieuwe auto's, maar dat is toch bezopen? Uiteindelijk is het het belangrijkste wat je uiteindelijk bij moet betalen, dus of het nu korting op rijklaarmaakkosten, extra korting op het model of meer inruil is, het blijft uiteindelijk toch een bizar hoge kostenpost.
Voor een Up! is het bijna 10% van de totale prijs.....
Sent from my XT897
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk