Black up! GunSpeed
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Re: Black up! GunSpeed
Zaterdag even een tripje gemaakt naar Nuenen om wat instellingen te laten aanpassen door onze forumsponsor Vagtechniek
In afstand is het helemaal niet zo ver (zo'n 100 km) maar het heeft me wel bijna 1u30 gekost om daar te geraken pfff . Maar zo lang de trip geduurd heeft zo kort was de duur van de ingreep. De tijd van een lekker kopje koffie een leuke babbel met Thijs en klaar was ie, denk 10 à 15 min.
Het werd uiteindelijk wel een heel lijstje :
- Bochtverlichting
- Parkeerlicht
- Anti-carjacking vanaf 15km/u
- Selective locking
- Dagrijverlichting voor & achter
- Teardrop wiping wisser voorzijde
- Coming home via aanraken grootlicht
- Schuifdak open/dicht met ab
- Spiegelverwarming via achteruit
Vagtechniek maakte op mij alvast een zeer professionele indruk, een mooi uitgeruste werkplaats en goed opgeleid personeel. Wat ik zeer op prijs stel is de omgang met de klanten, zeer gemoedelijke en relaxe sfeer... doet me een beetje denken aan mijn dealer waar ik al dertig jaar klant ben...
Thx Thijs en Martin en heel waarschijnlijk tot op de Up Meeting
Grtz
Gun
In afstand is het helemaal niet zo ver (zo'n 100 km) maar het heeft me wel bijna 1u30 gekost om daar te geraken pfff . Maar zo lang de trip geduurd heeft zo kort was de duur van de ingreep. De tijd van een lekker kopje koffie een leuke babbel met Thijs en klaar was ie, denk 10 à 15 min.
Het werd uiteindelijk wel een heel lijstje :
- Bochtverlichting
- Parkeerlicht
- Anti-carjacking vanaf 15km/u
- Selective locking
- Dagrijverlichting voor & achter
- Teardrop wiping wisser voorzijde
- Coming home via aanraken grootlicht
- Schuifdak open/dicht met ab
- Spiegelverwarming via achteruit
Vagtechniek maakte op mij alvast een zeer professionele indruk, een mooi uitgeruste werkplaats en goed opgeleid personeel. Wat ik zeer op prijs stel is de omgang met de klanten, zeer gemoedelijke en relaxe sfeer... doet me een beetje denken aan mijn dealer waar ik al dertig jaar klant ben...
Thx Thijs en Martin en heel waarschijnlijk tot op de Up Meeting
Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Vagling liefhebber
Ik ben benieuwd wat ja van de anti-carjacking zal gaan vinden. Ik irriteerde mij er na een tijdje aan. Ik heb het zelfs weer ongedaan laten maken en doe het nu met de knop in de deur wanneer ik wil. Hetzelfde geld voor de selective locking.
Coming home heb ik ook laten activeren maar na maanden lang nog nooit gebruikt...
Schuifdak aan via afstandsbediening is de optie die ik verreweg het meest gebruik. Ideaal!
Coming home heb ik ook laten activeren maar na maanden lang nog nooit gebruikt...
Schuifdak aan via afstandsbediening is de optie die ik verreweg het meest gebruik. Ideaal!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klinkt goed! Gezellig!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Up! meeting? Waar, wanneer?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
http://vwupforum.com/viewtopic.php?f=11&t=3339&start=50F.Moerland schreef:Up! meeting? Waar, wanneer?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Miste ik al lang omdat mijn Z4 daar ook mee uitgerust is, gemakkelijk wanneer je van de ene auto in de andere staptF.Moerland schreef:Ik ben benieuwd wat ja van de anti-carjacking zal gaan vinden. Ik irriteerde mij er na een tijdje aan. Ik heb het zelfs weer ongedaan laten maken en doe het nu met de knop in de deur wanneer ik wil.
Trouwens heb ik voor dezelfde reden ook de achterlichten laten activeren wanneer de dagrijlichten branden
Is handig wanneer je meestal alleen in de wagen zit zoals ik maar indien je altijd met de hele familie onderweg bent zal het inderdaad niet zo praktisch zijnF.Moerland schreef:Hetzelfde geld voor de selective locking.
Heb ik lang over getwijfeld maar is toch handig in onze ondergrondse parkeergarage want die is toch redelijk donkerF.Moerland schreef:Coming home heb ik ook laten activeren maar na maanden lang nog nooit gebruikt...
Dit was dé reden om de instellingen te laten aanpassen. Bijna elke keer vergeet ik het dak dicht te doen en telkens weer de wagen in om het dicht te doen. Ook voor mij dus leukste updateF.Moerland schreef:Schuifdak aan via afstandsbediening is de optie die ik verreweg het meest gebruik. Ideaal!
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Vagling liefhebber
Lekker hé dat open dak!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Haha wat een luxe!!F.Moerland schreef:Lekker hé dat open dak!
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Zo, net mijn eerste "Mini Meet" gehad met de Up. VladUp heeft de originelle Conti's van me overgenomen en wij hadden ergens halverwege afgesproken gezien we toch redelijk ver van mekaar wonen. Leuke babbel over onze ervaringen met de Up natuurlijk... Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de zeer lage rijkosten op LPG en van de grootte van de LPG-tank die er bij hem inzit zonder aan kofferruimte in te boeten. Zeer nette oplossing!
Nice to meet you
Hier nog een pic van twee vuile zwarte Uppies haha
Grtz
Gun
Nice to meet you
Hier nog een pic van twee vuile zwarte Uppies haha
Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf!
Zo na even niet op het forum te zijn geweest. Eerst je topic bekeken. 1 woord super. Zit ook aan een arm steun te denken. Grt kneeke.
Een armsteun ga je zeker geen spijt van krijgen, extra opbergvak en het is echt een toevoeging qua comfort
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Kneeke schreef:Zo na even niet op het forum te zijn geweest. Eerst je topic bekeken. 1 woord super. Zit ook aan een arm steun te denken. Grt kneeke.
Inderdaad, is een leuke en tevens nuttige toevoegingXanderv schreef:Een armsteun ga je zeker geen spijt van krijgen, extra opbergvak en het is echt een toevoeging qua comfort
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Wagentje gewassen voor de Vagtechniek meeting en nu maar hopen dat het niet begint te regenen
up! Black BMT 75pk 3d
Alvast wat picjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
vond het leu k je even gesproken te hebben,en wil toch het geheim weten hoejou up, zo kan glimmen
Ik weet het haha
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
GuidoUp schreef:Ik weet het haha
vertel vertel
Met heel licht pollish spul en een vochtige doek inboenen en erna afvegen met een droge doek... Zoiets in die geest vertelde hij
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Is het geheim niet gewoon: één keer goed poetsen en daarna bijhouden, bijhouden, bijhouden?