Mijn interesses naast Autos zijn vooral Gaming en dan met name in de Simracing richting. Ik heb jarenlang gesponsord virtueel rondgeraced en de reden van de aanschaf voor de up is dan ook voornamelijk om geld te besparen dat ik richting het echte werk kan gaan. Mijn Hobbykamer laat eigenlijk vrij goed zien waar mijn interesses liggen.
Als je nog niet naar binnenloopt is dit het aanzicht:
Daar lopen meestal de "nieuwe" mensen direct op af om het even verder te onderzoeken
Simulator is helemaal naar eigen wens gebouwt en bestaat uit een behoorlijk lijstje onderdelen en hardware, de simracing games die er veel op gespeeld worden zijn vooral van SimBin (waar ik ook voor betatest) en nu met name iRacing. Helaas de laatste paar jaren wat op een lager pitje, maar heb diverse titels op mijn naam staan waaronder een Europees Kampioenschap. Voor de fun drift ik dan nog met Forza 4, dat is wel lekker "relaxed"
voor een kleine promo clip van iRacing (imo the next gen Simrace Simulator)
http://www.youtube.com/watch?v=5f83k4iXBXo
Wanneer mensen uitgestaart zijn op de simulator en om zich heen kijken dan zien ze mijn andere hobby
Grote collectie Films en Memorobilia, en ook spaar ik op een minder legale manier Series (al staan er in de woonkamer nog een zwik BluRays van verschillende series, bewaakt door een 40cm hoge Darth Vader)
Naast het simracen speel ik ook graag andere games (alle drie de consoles ook in huis) en kan ik mij prima vermaken met Shooters maar ook met RPG's als Mass Effect.
Daarnaast heb ik vooral veel Circuittrainingen en Rijvaardigheidstrainingen gedaan en heb ik de Nordschleife in het echt onveilig gemaakt met mijn vorige auto. De Up! zal ik dat niet aandoen, al denk ik wel dat er een Nordschleife stickertje achterop komt (wel in het zwart op een zwarte auto, lekker subtiel)