Enkele weken geleden mijn Audi Quattro 3.2 ingeruild voor een High-Up! met 10000km.
Dat was even wennen, scheelt toch 175PK, maar als je de Up! op toeren houdt is het een lekker vlot autootje.
De Up! ga ik nog wat aanpassen waarvoor ik al een paar keer het forum heb doorgelopen.
Bert-up
Re: Bert-up
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Bert,
Veel Up plezier (hier).
Van een Audi Quattro 3.2 naar de Up, ben benieuwd hoe dat bevalt, in ieder geval scheelt het een hoop brandstof.
Veel Up plezier (hier).
Van een Audi Quattro 3.2 naar de Up, ben benieuwd hoe dat bevalt, in ieder geval scheelt het een hoop brandstof.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
-
- Vagling liefhebber
Ik heb qua vermogen ook zo'n overstap gemaakt en nog geen seconde spijt gehad!
Welkom Bert!
Welkom Bert!
Welkom Bert.
Inderdaad wat een verschil!!!!!!!!
Ach ja alles went na verloop van tijd.
Veel plezier.
Inderdaad wat een verschil!!!!!!!!
Ach ja alles went na verloop van tijd.
Veel plezier.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.