Zwarte move up met speciale daksticker
Zwarte move up met speciale daksticker
dit is hem dan een 75 PK move UP
De 16' OZ gaan er in de zomer op
Blij mee
Laatst gewijzigd door pvw op do 30 jan 2014, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
up 75 pk (2x zwart en Wit)
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Zwarte move up met speciale daksticker
Ik mis een foto of dat ligt aan de iPad.
Dat ligt niet aan je iPadThijsvdvl schreef:Ik mis een foto of dat ligt aan de iPad.
Ik mis de foto ook. Hij maakt ons wel nieuwsgierig, wat voor daksticker zal hij hebben
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
duurt even maar daar is hij sorry
Dat is inderdaad een speciale sticker. Hoe ben je op dat idee gekomen
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
Niet mijn smaak, maar wel erg apart. Zo zie je er niet veel.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Move UP! | 60 PK | BlueMotion | 3-deurs | Candy White | Maps&More | Executive | Reservewiel | Polo 6R antenne | Armsteun | Getinte ramen |
-
- Vagling liefhebber
Nu dat stuk in je grille ook nog.. Niet mijn ding dat dak, maar het ziet er wel netjes uit.
Zeker wel uniek!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Leuk idee - maakt je uppie uniek!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ik vind het leuk.
En stickers op een UP kan best, het mag best leuk zijn.
Op een serieuze saaie gezinsauto is het weer een ander verhaal.
En stickers op een UP kan best, het mag best leuk zijn.
Op een serieuze saaie gezinsauto is het weer een ander verhaal.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
@Donkup
We hebben hiervoor een ford Ka gehad met een Burberry sticker gehad en zochten nu wat anders.
Nu de velgen (zomer en winter) nog en geluidsupdate en dan zijn we er wel
We hebben hiervoor een ford Ka gehad met een Burberry sticker gehad en zochten nu wat anders.
Nu de velgen (zomer en winter) nog en geluidsupdate en dan zijn we er wel