Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Yes, ben benieuwd...
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
ik nog 2 weekjes....
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
- GunSpeed
- Forum eindbaas
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
- Locatie: Vlaams-Brabant
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Waar blijven de foto's en reacties??
up! Black BMT 75pk 3d
Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Ben net thuis ui Nuenen man :-S
Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
NoTVR schreef:Ben net thuis ui Nuenen man :-S
Heeft het zo lang geduurd dan???? Maar niks plannen voor 19.00.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Jos Bosch schreef:NoTVR schreef:Ben net thuis ui Nuenen man :-S
Heeft het zo lang geduurd dan???? Maar niks plannen voor 19.00.
Ik weet het al!!!!!! Het is zo geweldig dat je niet kon stoppen met rijden
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Ik had de afspraak om 3 uur vanmiddag, en het is 1,5 uur rijden naar huis. Het duurde wat langer omdat er iets tussendoor kwam, maar dat is geen probleem,want de prijs stond al vast tenslotte.
Het verschil (mijn perceptie, dus hoeft niet de waarheid te zijn):
Op kleine dwarsrichels op de snelweg heb je duidelijk minder comfort dan voorheen: je hoort en voelt ze meer, de standaardvering gaat daar beter mee om.
Dat geldt ook voor wat oneffen wegen: je voelt toch net effe wat meer dan eerder.
Worden de richels echter dieper, dan ging het standaardonderstel aan de haal: veerde te diep in, en sprong er als het ware weer uit. Nu veert de auto minder ver in, en hebben de dempers het minder moeilijk. Dus in dat geval weer meer comfort. Het is dus maar net wat voor wegen je dagelijks rijdt. Zit je met name in de stad, zonder al te veel verkeersdrempels, dan zal het comfort van het standaardonderstel je beter bevallen.
Wat echter erg is veranderd is de stuurreactie: als je op snelheid (130) een ruk aan het stuur gaf, ging de auto eerst overhellen, en dan kwam de richtingverandering pas. Nu is de stuurreactie veel natuurlijker dan voorheen (maar ik weet niet in hoeverre de TT-rubbers die er nu inzitten daaraan debet zijn).
Dit, samen met de meer gecontroleerde demping geeft dat de auto ineens veel meer vertrouwen biedt in lange, snelle bochten met een wegdek dat niet strak is. Eerder werd ik beperkt in vertrouwen door het idee dat nóg zo'n hobbel me met auto en al de bocht zou laten uitstuiteren, maar nu, als de boel zwaar wordt belast ligt de auto heel mooi in bochten. Je kunt eigenlijk doorgaan tot onderstuur optreedt, iets wat ik eerder alleen in goed bekende bochten aandurfde met de up!.
Een beetje een probleem kan zijn dat de auto me nu wat meer opjaagt: het is veel leuker -met name op slechter wegen- om 'door' te rijden, hetgeen het verbruik niet ten goede zal komen.
Over VAGTechniek kan ik kort zijn: erg vriendelijk, veel verstand van zaken. Ik zag ze bezig met een flinke elektrische klus, en het was duidelijk dat ze het niet snel goed vinden. Vraag me wel af of het nog wel leuk is als je op zaterdagen ook nog zo laat bezig bent.
Het verschil (mijn perceptie, dus hoeft niet de waarheid te zijn):
Op kleine dwarsrichels op de snelweg heb je duidelijk minder comfort dan voorheen: je hoort en voelt ze meer, de standaardvering gaat daar beter mee om.
Dat geldt ook voor wat oneffen wegen: je voelt toch net effe wat meer dan eerder.
Worden de richels echter dieper, dan ging het standaardonderstel aan de haal: veerde te diep in, en sprong er als het ware weer uit. Nu veert de auto minder ver in, en hebben de dempers het minder moeilijk. Dus in dat geval weer meer comfort. Het is dus maar net wat voor wegen je dagelijks rijdt. Zit je met name in de stad, zonder al te veel verkeersdrempels, dan zal het comfort van het standaardonderstel je beter bevallen.
Wat echter erg is veranderd is de stuurreactie: als je op snelheid (130) een ruk aan het stuur gaf, ging de auto eerst overhellen, en dan kwam de richtingverandering pas. Nu is de stuurreactie veel natuurlijker dan voorheen (maar ik weet niet in hoeverre de TT-rubbers die er nu inzitten daaraan debet zijn).
Dit, samen met de meer gecontroleerde demping geeft dat de auto ineens veel meer vertrouwen biedt in lange, snelle bochten met een wegdek dat niet strak is. Eerder werd ik beperkt in vertrouwen door het idee dat nóg zo'n hobbel me met auto en al de bocht zou laten uitstuiteren, maar nu, als de boel zwaar wordt belast ligt de auto heel mooi in bochten. Je kunt eigenlijk doorgaan tot onderstuur optreedt, iets wat ik eerder alleen in goed bekende bochten aandurfde met de up!.
Een beetje een probleem kan zijn dat de auto me nu wat meer opjaagt: het is veel leuker -met name op slechter wegen- om 'door' te rijden, hetgeen het verbruik niet ten goede zal komen.
Over VAGTechniek kan ik kort zijn: erg vriendelijk, veel verstand van zaken. Ik zag ze bezig met een flinke elektrische klus, en het was duidelijk dat ze het niet snel goed vinden. Vraag me wel af of het nog wel leuk is als je op zaterdagen ook nog zo laat bezig bent.
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Ik had de afspraak om 1 uur vanmiddag. Even na 1 uur gingen ze al aan de slag. En om kwart voor 3 kon ik weer naar huis.
Ik heb de auto nog niet echt goed kunnen testen, maar zeker is dat de auto op dwarsrichels op de snelweg wat harder is, wat ik zelf eigenlijk wel fijn vind, het geeft me de indruk dat ik niet in een standaard up rijd maar in een opgeleukte up! Verder lijkt de auto wat strakker te rijden, ook in bochten, een bocht waar je met 60km/h doorheen mocht ging ik met 80km/h in, en de up! wekte alle vertrouwen. Het is gewoon een hele fijne auto die nu nóg beter op de weg ligt
Ontvangst was bijzonder vriendelijk, werkplaats is erg mooi en de monteurs gaven de indruk dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren.
Al met al, met mijn indrukken van vandaag ben ik zeer positief over de Eibach veren, de TT rubbers, en VAGTechniek
Ik heb de auto nog niet echt goed kunnen testen, maar zeker is dat de auto op dwarsrichels op de snelweg wat harder is, wat ik zelf eigenlijk wel fijn vind, het geeft me de indruk dat ik niet in een standaard up rijd maar in een opgeleukte up! Verder lijkt de auto wat strakker te rijden, ook in bochten, een bocht waar je met 60km/h doorheen mocht ging ik met 80km/h in, en de up! wekte alle vertrouwen. Het is gewoon een hele fijne auto die nu nóg beter op de weg ligt
Ontvangst was bijzonder vriendelijk, werkplaats is erg mooi en de monteurs gaven de indruk dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren.
Al met al, met mijn indrukken van vandaag ben ik zeer positief over de Eibach veren, de TT rubbers, en VAGTechniek
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
De positieve ervaringen maken mij erg benieuwd! Nog een nachtje slapen en een uurtje tuffen naar het zuiden.
In bezit van een Candy White Move Up! BMT
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Mij ook.Ben benieuwd morgenmarcr schreef:De positieve ervaringen maken mij erg benieuwd! Nog een nachtje slapen en een uurtje tuffen naar het zuiden.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- el coche SEAT
- Donateur member
- Berichten: 818
- Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
- Locatie: BrunssUP!m
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Wij ook.Jos Bosch schreef:Mij ook.Ben benieuwd morgenmarcr schreef:De positieve ervaringen maken mij erg benieuwd! Nog een nachtje slapen en een uurtje tuffen naar het zuiden.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Alvast veel plezier met de verlaging, het is de moeite waard, ik geniet er al weer een week van
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Gelukkig zijn er ook minder gunstige gevolgen:-o
Waarschijnlijk door of de hardere rubbers of stuggere veren worden trillingen van de driecilinder harder doorgegeven, met name tussen 1200 en 1800 toeren, wat een brommerig geluid geeft alsof de motor te weinig toeren draait. Ook even opletten met achteruit van de stoep rijden ... Verder alleen positief nieuws. Hoewel... Je begint motorvermogen te missen nu, het ding kan veel sneller de bocht uit accelereren dan de motor toelaat.
Waarschijnlijk door of de hardere rubbers of stuggere veren worden trillingen van de driecilinder harder doorgegeven, met name tussen 1200 en 1800 toeren, wat een brommerig geluid geeft alsof de motor te weinig toeren draait. Ook even opletten met achteruit van de stoep rijden ... Verder alleen positief nieuws. Hoewel... Je begint motorvermogen te missen nu, het ding kan veel sneller de bocht uit accelereren dan de motor toelaat.
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Fotooooossssss
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Van dat onderschrijf ik helemaal, maar daar hebben we de up niet voor gekocht!NoTVR schreef:Gelukkig zijn er ook minder gunstige gevolgen:-o
Waarschijnlijk ;-)door of de hardere rubbers of stuggere veren worden trillingen van de driecilinder harder doorgegeven, met name tussen 1200 en 1800 toeren, wat een brommerig geluid geeft alsof de motor te weinig toeren draait. Ook even opletten met achteruit van de stoep rijden ... Verder alleen positief nieuws. Hoewel... Je begint motorvermogen te missen nu, het ding kan veel sneller de bocht uit accelereren dan de motor toelaat.
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Je kunt er natuurlijk altijd een andere motor in plaatsen. V8 of zo???
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- el coche SEAT
- Donateur member
- Berichten: 818
- Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
- Locatie: BrunssUP!m
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
De UP staat binnen.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Berichten: 384
- Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 20:08
- Locatie: Hapert
- Contacteer:
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Ik zie hetel coche SEAT schreef:De UP staat binnen.
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Thijsvdvl schreef:Ik zie hetel coche SEAT schreef:De UP staat binnen.
.
Tot Zo
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- el coche SEAT
- Donateur member
- Berichten: 818
- Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
- Locatie: BrunssUP!m
Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!
Net een pitstop.
Is al na 3 kwartier gepiept.
Is al na 3 kwartier gepiept.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023