Niet moeilijk om te vinden, zit namelijk net achter de luchtfilterkastMauriceR. schreef:Ga straks meteen kijken!
M.
Black up! GunSpeed
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Re: Black up! GunSpeed
up! Black BMT 75pk 3d
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Gevonden, was niet zo moeilijk in de kleine motorruimte! Gelukkig zit alles daar prima op zijn plek. Maar ik heb dan ook geen last van extreme hoeveelheden vocht in mijn auto. (Ja, staat altijd buiten)
M.
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Beter zo Maurice, gelukkig heeft niet iedereen dit probleemMauriceR. schreef:Gevonden, was niet zo moeilijk in de kleine motorruimte! Gelukkig zit alles daar prima op zijn plek. Maar ik heb dan ook geen last van extreme hoeveelheden vocht in mijn auto. (Ja, staat altijd buiten)
M.
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Nog niet dus... maar er zal heel waarschijnlijk nog heel wat vocht in de vloerbekleding zitten en om dat eruit te krijgen met deze temperaturen zal niet zo eenvoudig zijnGunSpeed schreef:Hoop het ook maar het is natuurlijk lang niet zeker... morgen nog eens een lange werkshift en alvast een eerste test... ben benieuwdTV_UP! schreef:Hopelijk blijft het vocht voor jou nu weg.
Ik denk eraan om zo'n pingi aan te schaffen om het resterende vocht op te nemen. Goed idee of zinloos volgens jullie??
up! Black BMT 75pk 3d
Ik had er ook een voordat het vochtprobleem verholpen was, werkt super goed!GunSpeed schreef:Nog niet dus... maar er zal heel waarschijnlijk nog heel wat vocht in de vloerbekleding zitten en om dat eruit te krijgen met deze temperaturen zal niet zo eenvoudig zijnGunSpeed schreef:Hoop het ook maar het is natuurlijk lang niet zeker... morgen nog eens een lange werkshift en alvast een eerste test... ben benieuwdTV_UP! schreef:Hopelijk blijft het vocht voor jou nu weg.
Ik denk eraan om zo'n pingi aan te schaffen om het resterende vocht op te nemen. Goed idee of zinloos volgens jullie??
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Heb toch maar twee pingi's besteld maar het zal wel effe duren voor die aangekomen zijn. Normaal gezien zou je de wagen gewoon een tijdje in de zon kunnen laten staan met de ramen open maar daar is het nu wel iets te koud voor. Het beste alternatiief is natuurlijk een goed verwarmde garage maar die heb ik ook niet, denk dat het daar niet meer dan 13-15 graden nu is... dat gaat ook niet lukken.
Dus dan maar een pingi!!
Dus dan maar een pingi!!
up! Black BMT 75pk 3d
Ik heb er ook eentje in de auto liggen. Om de dag moet ik hem in de magnetron doen. Succes.
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Om de dag... dat is ook wel heel dikwijlsHenkjan schreef:Ik heb er ook eentje in de auto liggen. Om de dag moet ik hem in de magnetron doen. Succes.
Ik heb ook twee stuks besteld... ben benieuwd
up! Black BMT 75pk 3d
Zo, dan is jouw auto echt heel vochtig....Heb er nu 1 al een week of 3 in liggen en hij is nog steeds niet verkleurd.Henkjan schreef:Ik heb er ook eentje in de auto liggen. Om de dag moet ik hem in de magnetron doen. Succes.
Maar mijn ramen blijven wel nog aangeslagen dus of het echt helpt...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Dacht zo bij mezelf dat het hoog tijd was om de verlichting eens aan te pakken dus heb ik wat spulletjes besteld...
Richtingaanwijzers...
Dimlichten...
Mistlichten...
Ben benieuwd naar het resultaat!
Nu nog een setje DRL's...
Grtz
Gun
Richtingaanwijzers...
Dimlichten...
Mistlichten...
Ben benieuwd naar het resultaat!
Nu nog een setje DRL's...
Grtz
Gun
up! Black BMT 75pk 3d
Goede keuze Gun, heb dezelfde erin zitten en het geeft mooi wit licht.
Ook de knippers staan veel mooier dan de standaard oranje. Succes ermee!
Ook de knippers staan veel mooier dan de standaard oranje. Succes ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Autheo
- Donateur member
Wat is intussen de ervaring van degenen die dit lampje hebben geplaatst? Voldoet het nog steeds?GunSpeed schreef:Kofferbakverlichting : voor dit probleem heb ik reeds iets leuks aangeschaft met dank aan de leden van dit forum natuurlijk, nl een Spoton Ultra van Philips
Grtz
Gun
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Licht is wel oké maar heb de batterijtjes al na een goed half jaar moeten vervangen
up! Black BMT 75pk 3d
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Pingi's zijn net aangekomen (met dank aan carclean.nl) en liggen al in de wagen. En nu wachten op resultaat...
up! Black BMT 75pk 3d
Hoi Gunspeed hoe gaat het met de rammel in de deuren? Heb hier zelf enorm veel last van!
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Tot nu geen last meer van, hopen dat het zo blijft!bobbie schreef:Hoi Gunspeed hoe gaat het met de rammel in de deuren? Heb hier zelf enorm veel last van!
up! Black BMT 75pk 3d
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het zijn de details die het hem doen he!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Rammeltjes zijn voor mij een nachtmerrie! De kwaliteitsbelevings is ook met rammels heel anders! Weet je hoe ze dat doen sloten afstellen? Kan vragen of mijn dealer dat ook wil doen dan!
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Is inderdaad niet leukbobbie schreef:Rammeltjes zijn voor mij een nachtmerrie! De kwaliteitsbelevings is ook met rammels heel anders! Weet je hoe ze dat doen sloten afstellen? Kan vragen of mijn dealer dat ook wil doen dan!
Weet niet juist hoe ze het doen (was er niet bij) maar jouw dealer zal dit toch wel weten (hoop ik). Ook niet vergeten dat ze de sloten ook opnieuw hebben ingevet, ik denk dat dat laatste ook belangrijk is en misschien regelmatig moet herhaald worden.
up! Black BMT 75pk 3d