In mijn Citigo heb ik last van vochtvlekken in de bekleding. (zie foto's) Het gekke is dat ik geen last heb van het welbekende vochtprobleem zoals bij vele van ons. 's Morgens als ik in instap is de vlek aanwezig en als ik op mijn werk aankom dan is de vlek verdwenen om vervolgens er weer te zijn als ik na mijn werk weer instap. De vlek verdwijnt waarschijnlijk omdat ik erop zit en komt weer terug als het afgekoeld is, waardoor ik denk dat ik met een vochtvlek te maken heb. Mijn broek voelt echter niet nat aan en de plek eveneens niet. Het begon kort nadat ik de auto opgeleverd kreeg op de achterbank (achter bestuurder en de vlek is alsmaar groter geworder) en sind afgelopen zomer zit het ook op de bestuurdersstoel. Ben er mee naar de dealer geweest en ze de foto's laten zien maar zij hebben nog nooit eerder deze melding gehad. Zal de Citigo tijdens de kerstvakantie voor een beurt langs brengen en de auto zal dan ook daar voor een paar dagen daar blijven zodat zij het met eigen ogen kunnen aanschouwen. Iemand die dit wellicht ook heeft of weet wat het is?
Vlekken in bekleding
Vlekken in bekleding
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic