boordcomputer plus inschakelen cruiscontrol aanwezig
boordcomputer plus inschakelen cruiscontrol aanwezig
Goedendag
Ik heb mij net voorgesteld in het voorstel Forum. Ben dus sinds vrijdag in bezit van een CheerUp, waarbij de garage bij de dealer al cruisecontrol had laten installeren.
Nu vindt ik de standaard boord computer wel erg kaal uitgevoerd en lees dat VAGTECHNIEK dit bij inbouw van cruisecontrol kan omzetten naar boordcomputer plus voor een extra bedragje.
Wat is er daadwerkelijk voor nodig zodat ik alsnog gebruik kan maken van boordcomputer plus. Verdere hardware aanpassingen of is het al te realiseren met een software aanpassing.
Alvast bedankt!
Ik heb mij net voorgesteld in het voorstel Forum. Ben dus sinds vrijdag in bezit van een CheerUp, waarbij de garage bij de dealer al cruisecontrol had laten installeren.
Nu vindt ik de standaard boord computer wel erg kaal uitgevoerd en lees dat VAGTECHNIEK dit bij inbouw van cruisecontrol kan omzetten naar boordcomputer plus voor een extra bedragje.
Wat is er daadwerkelijk voor nodig zodat ik alsnog gebruik kan maken van boordcomputer plus. Verdere hardware aanpassingen of is het al te realiseren met een software aanpassing.
Alvast bedankt!
Re: boordcomputer plus inschakelen cruiscontrol aanwezig
Hoi, ben nieuw bij dit forum en heb dezelfde vraag eigenlijk. Bij mijn VW HighUp is later cruisecontrol bijgezet en nu zit er ook nieuwe hendel met trip knop bij. Die werkt niet en garage zegt dat het op mijn 2013 model niet opzit.
Wist niet dat vagtechniek dit kon omzetten. Rond welk bedrag hebben zij het over?
Wist niet dat vagtechniek dit kon omzetten. Rond welk bedrag hebben zij het over?
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Bij het inbouwen van CC is de meerprijs voor het aansluiten van de BC 45 euro.
Om het los aan te sluiten is erg arbeidsintensief. Ik zou Vagtechniek een e-mail sturen voor een juiste prijsopgave.
Om het los aan te sluiten is erg arbeidsintensief. Ik zou Vagtechniek een e-mail sturen voor een juiste prijsopgave.
Ik heb hun destijds een pm gestuurd. Ze gaven €85 op. Helaas woon ik aan de andere kant van Nederland.....
Wat kun je meer met het boordcomputer "plus" dan?Auke schreef:Goedendag
Alvast bedankt!
Net een mail terug van mijn garage en die schrijft: "Helaas, achteraf programmeren is niet mogelijk. Er zit namelijk een ander model instrumentenpaneel in een auto met boordcomputer".
Dus zo te lezen is er ook hardware extra voor nodig.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Het is gewoon bij elke Up mogelijk waar CC in zit, moet alleen aangesloten en geactiveerd worden.
Wat je er mee kan is o.a.:
- Actueel verbruik
- Gemiddeld verbruik
- Gereden afstand
- Gereden tijd
Beetje de dingen die bij een gemiddelde Volkswagen tegenwoordig standaard is.
Wat je er mee kan is o.a.:
- Actueel verbruik
- Gemiddeld verbruik
- Gereden afstand
- Gereden tijd
Beetje de dingen die bij een gemiddelde Volkswagen tegenwoordig standaard is.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
alleen als je geen toerenteller/benzinemeter hebt klopt dit verhaal.damnsharp schreef:Net een mail terug van mijn garage en die schrijft: "Helaas, achteraf programmeren is niet mogelijk. Er zit namelijk een ander model instrumentenpaneel in een auto met boordcomputer".
@Psycho_Mantis, sorry voor late reactie. Dank je voor de update. Vreemd verhaal dan van mijn garage. Ik zal met vagtechniek contact opnemen, ik denk wel dat ik een ritje Nuenen ervoor over heb.