Diegene die het topic lezen zullen merken dat het onderwerp aardig uitgekauwd is. Ik kan me werkelijk maar op 1 manier voorstellen dat tuning van een up zin heeft en dat is wanneer je de 60pk motor naar 75 pk kunt tunen. Anders niet.el coche SEAT schreef:Schitterend, elke keer de discissie over tuning van een atmosferische motor.
Een van de leiders op het gebied van VAG tuning geeft zijn eerlijke mening op hun website.
Zie: http://www.jdengineering.nl/volkswagen/
Motortuning
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Motortuning
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Zojuist bericht ontvangen van de ventura boys
Goeden avond enie-up,
Ja natuurlijk willen wij graag een ieder overtuigen.
Groepskorting is bij ons altijd bespreekbaar, hoeveel UP,s moeten er
tegelijk
worden getuned dan kunnen wij aan de hand daarvan een hele mooie
Kortingsactie
voor uw UP Forum maken.
Heeft u zelf de 60 of de 75 PK versie ?
Met vriendelijke groet,
EvertWillem Bergmeijer
Ventura Tuning
Ossebroeken 11 F
9411 VR Beilen
Deze heb ik gelijk maar ff doorgestuurd naar Petrolhead Tom om er ff naar te kijken en contact met ze op te nemen
Misschien gewoon eens eentje proberen en hier posten
Goeden avond enie-up,
Ja natuurlijk willen wij graag een ieder overtuigen.
Groepskorting is bij ons altijd bespreekbaar, hoeveel UP,s moeten er
tegelijk
worden getuned dan kunnen wij aan de hand daarvan een hele mooie
Kortingsactie
voor uw UP Forum maken.
Heeft u zelf de 60 of de 75 PK versie ?
Met vriendelijke groet,
EvertWillem Bergmeijer
Ventura Tuning
Ossebroeken 11 F
9411 VR Beilen
Deze heb ik gelijk maar ff doorgestuurd naar Petrolhead Tom om er ff naar te kijken en contact met ze op te nemen
Misschien gewoon eens eentje proberen en hier posten
+1el coche SEAT schreef:Schitterend, elke keer de discissie over tuning van een atmosferische motor.
Een van de leiders op het gebied van VAG tuning geeft zijn eerlijke mening op hun website.
Zie: http://www.jdengineering.nl/volkswagen/
Maar goed, het placebo-effect is óók een effect
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
114Nm uit een atmosferische 1 liter motor? Nou, blijkbaar les gehad van Harry Potter.
De versnellingsbak is uitgelegd voor 120Nm, dus een compressor zou ik niet doen, als de bak je lief is...
De versnellingsbak is uitgelegd voor 120Nm, dus een compressor zou ik niet doen, als de bak je lief is...
In dat geval zal er ook geen up met TSI motor komen want die levert echt meer dan 120 Nm.NoTVR schreef:114Nm uit een atmosferische 1 liter motor? Nou, blijkbaar les gehad van Harry Potter.
Ik kan me voorstellen dat de up! GT met aangepaste versnellingsbak wordt geleverd...Riddick schreef:In dat geval zal er ook geen up met TSI motor komen want die levert echt meer dan 120 Nm.NoTVR schreef:114Nm uit een atmosferische 1 liter motor? Nou, blijkbaar les gehad van Harry Potter.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Komop Riddick lees het GT topic even. Daar staat vanaf pagina 1 in dat ALS de up GT komt dat er een zesbak in zal hangen.up! schreef:Ik kan me voorstellen dat de up! GT met aangepaste versnellingsbak wordt geleverd...Riddick schreef:In dat geval zal er ook geen up met TSI motor komen want die levert echt meer dan 120 Nm.NoTVR schreef:114Nm uit een atmosferische 1 liter motor? Nou, blijkbaar les gehad van Harry Potter.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik zag 3 weken geleden een up gt staan bij de avenu dealer in Naarden..
Dus volgens mij is hij er al?
Volgens mij vergis je je. Of de up! GT die bij de Wörthersee stond, stond ook even in Naarden... Als dat zo is, had ik 'm ook wel willen zien...jabboer schreef:Ik zag 3 weken geleden een up gt staan bij de avenu dealer in Naarden..
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hij is er niet en waarschijnlijk komt hij er ook niet.jabboer schreef:Ik zag 3 weken geleden een up gt staan bij de avenu dealer in Naarden..
Als de geruchten kloppen, dan komt er ook (2015) een Audi versie van de up! en die zou dan de 3 cilinder TSI (turbo) motor krijgen.Petrolhead Tom schreef:Hij is er niet en waarschijnlijk komt hij er ook niet.jabboer schreef:Ik zag 3 weken geleden een up gt staan bij de avenu dealer in Naarden..
In dat geval zal er waarschijnlijk geen VW up! komen met de zelfde motor.
Hoeveel anders de Audi versie wordt is nog niet duidelijk, maar er wordt gesproken over een vanaf prijs van € ± 13.500,-
Het is zeker dat de Audi versie een veel beter dashboard/interieur gaat krijgen.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Bron?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat plaatje komt van Autobild. Dat zwerft al sinds dat de drieling uit is op internet.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Man! Ik zou wel een up! Met een spaghetti spruitstuk willen. Iets groter sportuitlaatje, fatsoenlijke cold air intake en een mooie tune. Moet toch een pk of 85 a 90 uit te halen zijn?
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Ik zal binnenkort onze Tuners weer is aankijken of hij er al verder mee gekomen is.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ben benieuwd!
Ik ook
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Laat dat nou maar gewoon zoals het is, want je kunt vinden dat de bak maar is uitgelegd op 120Nm. Het ding tunen op toeren gooit het hele concept van de motor overboord, en daarbij: het ding heeft maar 2 kleppen/cilinder, dus zal zwaar in ademnood komen op toeren.
Het enige wat iets kan toevoegen is de 60pk chip zien te vervangen door een 75pk type, om wat meer koppel te hebben van 4500RPM tot 5500RPM, maar...
wie rijdt er regelmatig > 4500RPM? Ik niet, want dan gaat het ding meer zuipen dan een Golf GTI die even snel rijdt/accelereert, ofwel: verkeerde auto gekocht.
Het enige wat iets kan toevoegen is de 60pk chip zien te vervangen door een 75pk type, om wat meer koppel te hebben van 4500RPM tot 5500RPM, maar...
wie rijdt er regelmatig > 4500RPM? Ik niet, want dan gaat het ding meer zuipen dan een Golf GTI die even snel rijdt/accelereert, ofwel: verkeerde auto gekocht.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Bijzonder goed punt!