Welke schroefset? En vering algemeen.
Re: Welke schroefset? Wie rijdt er schroefset?? :D
net zoals mij dus
My ride: VW High UP!Bluemotion
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
vandaag weer een mooie photo shoot gemaakt!
kan op moment niet lager met me schroefset ivm.zijschermen die om/uitgerold moeten worden.
kan op moment niet lager met me schroefset ivm.zijschermen die om/uitgerold moeten worden.
My ride: VW High UP!Bluemotion
-
- Vagling liefhebber
165-35-17 ken ook afhankelijk van velgbreedte. Ik had op de Audi s 165-40-16 kunnen doen maar liepen zacht leeg toen l op de rs op de 107 dus 45 genomen. Is omrollen wel te doen ivm weinig vlees zeg maar. Is de cross up arches niks lage widebody up.
Marco
Vlakke weg of bol, maar wel mooi laag alleen die hoeken op de voorbumper lijkt t mee te vallen. Framenotch doen en kortere veren achter.
Marco
Vlakke weg of bol, maar wel mooi laag alleen die hoeken op de voorbumper lijkt t mee te vallen. Framenotch doen en kortere veren achter.
-
- Donateur member
hee kevin
vette striping waar kun je deze halen en bestaat het ook in het wit? want ik heb een zwarte up:)
vette striping waar kun je deze halen en bestaat het ook in het wit? want ik heb een zwarte up:)
volkswagen high up black edition full options
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
(polo 86c bwj 1981 sold)
(ford ka bwj 1997 sold)
Ziet er strak en netjes uit Marco!
Klasse wagen nu!
Je rijdt neem ik aan wel winterbanden?
Dan zou je hem wel omhoog moeten schroeven?
Klasse wagen nu!
Je rijdt neem ik aan wel winterbanden?
Dan zou je hem wel omhoog moeten schroeven?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Man man man wat gaaf!
Voor de liefhebbers ik heb een adresje gevonden die voor € 538 een AP schroefset nieuw en met garantie kan leveren. Mocht iemand interesse hebben dan kan ik het bedrijf wel eens vragen of ze ook een groupbuy willen regelen.
Voor de liefhebbers ik heb een adresje gevonden die voor € 538 een AP schroefset nieuw en met garantie kan leveren. Mocht iemand interesse hebben dan kan ik het bedrijf wel eens vragen of ze ook een groupbuy willen regelen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik heb het zelf op maat laten maken. Misschien kan ik wel iets voor je regelen?Lucvdheijden schreef:hee kevin
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Marco heb jij 8 J velgen?
Steken ze veel uit? En met welke et waarde?
Ik heb een mooie set gevonden.
Maar wel 8,5jx17
Dus hopelijk past dat.
Steken ze veel uit? En met welke et waarde?
Ik heb een mooie set gevonden.
Maar wel 8,5jx17
Dus hopelijk past dat.
Te brede velgen met getrokken bandjes is niet mijn ding.
Velgen vind ik wel mooi, maar dan smaller met bredere banden.
Velgen vind ik wel mooi, maar dan smaller met bredere banden.
Dat is juist dik! Smaken verschillen maar goed ook!;)
Die BBS-en zijn gaaf onder de GTI.GrijzeUp schreef:
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Toch zie ik een Lupo GTI liever origineel.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Een H&R schroefset is voor 40-70mm en achter 30-60mm te verlagen, dat lijkt mijn genoeg mogelijkheden te geven.
Foto link aangepast.
Foto link aangepast.
Laatst gewijzigd door Riddick op ma 02 dec 2013, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze lupo GTI van Sebastian is ook weer origineel;) en te koop.Petrolhead Tom schreef:Toch zie ik een Lupo GTI liever origineel.
http://www.citycartuning.nl/webshop/vol ... en-up.html
tot nu toe is dit de goedkoopste wat ik heb gevonden
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Dit is niet de Lupo van Sebastian, dit was mijn GTIN!jntje schreef:Deze lupo GTI van Sebastian is ook weer origineel;) en te koop.Petrolhead Tom schreef:Toch zie ik een Lupo GTI liever origineel.
haha lolGrijzeUp schreef:Dit is niet de Lupo van Sebastian, dit was mijn GTIN!jntje schreef:Deze lupo GTI van Sebastian is ook weer origineel;) en te koop.Petrolhead Tom schreef:Toch zie ik een Lupo GTI liever origineel.
Ik zie het nu ^^
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat scheelt niet veel met wat ik heb gehoord. trackdayparts.nl vraagt 538 voor de AP set.GuidoUp schreef:http://www.citycartuning.nl/webshop/vol ... en-up.html
Ik heb mijn AP Schroefset voor 585 euro. inclusief montage. Wat heel erg klote is bij een UP.. De hele achterbank en alles achter moet gedemonteerd worden En je doet er wel eventjes over.. Dit bedrag is Incl. Korting!
Als iemand intresse heeft moet die zich maar even melden. dan zal ik vragen of die nog deze scherpe prijs kan bieden.
Als iemand intresse heeft moet die zich maar even melden. dan zal ik vragen of die nog deze scherpe prijs kan bieden.
Iemand een idee hoe een schroefset rijdt ten opzichte van vaste verlagingsset? Ik rijd zelf met Eibach/Bilstein. Een vaste verlaging dus. Totale kosten liggen wel veel hoger dan de prijzen van de schroefsets die ik hier langs zie komen.
Is een schroefset een compromis tussen looks en wegligging? Ik vind het prijsverschil misschien iets te fors om het direct te kunnen verklaren.
Is een schroefset een compromis tussen looks en wegligging? Ik vind het prijsverschil misschien iets te fors om het direct te kunnen verklaren.