Piaa Lampen set compleet
Piaa Lampen set compleet
Complete Piaa set voor de Up bestaande uit :Set H4 lampen, Led Kentekenverlichting , Dagrijverlichting.
Van € 130.00 , nu voor € 112.95.
http://shop.udenhout.nl/piaa-lanpenset-compleet-up
Van € 130.00 , nu voor € 112.95.
http://shop.udenhout.nl/piaa-lanpenset-compleet-up
Re: Piaa Lampen set compleet
De laatste 2 heb ik al... maar de piaa H4 vind ik veel geld voor lampen..
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
Bericht verwijderd. Nog één keer inbreken in een topic van een sponsor en je hebt een ban. Bijzonder onfatsoenlijk.
Moderator
Moderator
VW Move Up! BMT Silver 55KW
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
VW Golf GTI 2.0 edition Green 120KW (plusmin)
als ik in een mercedes wil rijden, dan koop ik er wel één!
Dan heb je zo toch wel uhm 35 teveel betaald
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Hoe zou deze set zijn?
Ik wil ook andere lampen maar welke, zoveel keuze, van goedkoop tot deze..
Geven deze echt meer licht als andere?
Of welke adviseren jullie me?
Zowel dagrij als gewoon..
Alvast bedankt
Ik wil ook andere lampen maar welke, zoveel keuze, van goedkoop tot deze..
Geven deze echt meer licht als andere?
Of welke adviseren jullie me?
Zowel dagrij als gewoon..
Alvast bedankt
Ben erg blij met deze PIAA dagrijlampen. Geven mooi natuurlijk wit licht. Eerste gesneuveld na 9 maanden gebruik. Tja, jammer maar acceptabel.
Zou me dat met die H4's gebeuren dan zou ik knap zuur zijn, want die zijn niet goedkoop. Iemand al ervaring met levensduur van deze?
De (Philips) H7's van mijn andere auto gaan er structureel 1x per jaar aan, niet ongewoon. Gezien die ervaring durf ik het niet aan voor de H4 PIAA in mijn Up te gaan.
Tenzij er 2 jaar garantie op zit?
Zou me dat met die H4's gebeuren dan zou ik knap zuur zijn, want die zijn niet goedkoop. Iemand al ervaring met levensduur van deze?
De (Philips) H7's van mijn andere auto gaan er structureel 1x per jaar aan, niet ongewoon. Gezien die ervaring durf ik het niet aan voor de H4 PIAA in mijn Up te gaan.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar?Uppert schreef:Ben erg blij met deze PIAA dagrijlampen. Geven mooi natuurlijk wit licht. Eerste gesneuveld na 9 maanden gebruik. Tja, jammer maar acceptabel.
Heb zelf de DRL Piaa's en die bevallen me nog steeds goed!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Hier ook PIAA's en die gaan nu richting het jaar. Hoop dat ze het nog lang doen. Bevallen mij ook heel prima.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Heeft ook iemand deze h4 lampen?