Striping
Re: Striping
Hoi Mamalou,
Vind hem geweldig.Zou hem zelf niet zo maken maar deze UP! is schitterend.
Veel plezier en natuurlijk veel bekijks.
Vind hem geweldig.Zou hem zelf niet zo maken maar deze UP! is schitterend.
Veel plezier en natuurlijk veel bekijks.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
-
- Forum newbie
Dank jullie wel!
Ja, zo grappig mensen steken zelfs hun duim op.
Ja, zo grappig mensen steken zelfs hun duim op.
Hij is mega top geworden. Erg leuk.
Herbie is een van mijn favorieten op film gebied. was alleen niet zo inventief om de bestickering naar een UP/Go/ Mii door te transformeren. Moet ik ook zeggen nu leent mijn groen hier ook niet zo voor.
Herbie is een van mijn favorieten op film gebied. was alleen niet zo inventief om de bestickering naar een UP/Go/ Mii door te transformeren. Moet ik ook zeggen nu leent mijn groen hier ook niet zo voor.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Een mooie en hele originele striping. Het is wachten op de Herbie uitvoering.
Heel veel plezier met je auto....
Heel veel plezier met je auto....
-
- Forum newbie
Dank jullie wel! het is ook een hele complete auto geweldig,hoor!
Zelf ook gekozen voor striping!
http://imageshack.com/a/img89/1750/dtzy.jpg
(foto niet geplaatst ivm steeds verkeerde uitsnede in vertoning forum)
Seat Mii Sport <3
Ik heb ook op mijn witte seat mii sport striping laten plaatsen en het dak vanaf het panoramadak zwart laten maken , ik wil de foto's wel plaatsen maar op de 1 of andere manier kan dat niet want mijn quote is bereikt ?? iemand een oplossing ?
Groeten Henri
Groeten Henri
Foto's verkleinen?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
In Photobucket etc en van daaruit de link met copy/paste naar dit forum verplaatsen; evt. een .jpg-afbeelding tussen de -haken zetten. Werkt dat niet?The Boyz schreef:Ik heb ook op mijn witte seat mii sport striping laten plaatsen en het dak vanaf het panoramadak zwart laten maken , ik wil de foto's wel plaatsen maar op de 1 of andere manier kan dat niet want mijn quote is bereikt ?? iemand een oplossing ?
Groeten Henri
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
http://s945.photobucket.com/user/bensburger/library
Deze striping heb ik laten plaatsen plus het dak zwart laten makken vanaf het schuif kanteldak .
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Deze striping heb ik laten plaatsen plus het dak zwart laten makken vanaf het schuif kanteldak .
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Hahahaha Tim,
Ik zag deze striping op een seat mii Fr concept uitvoering op de beurs ik zie dat jij het ook mooi vond ik de gril en jij het dak nog laten wrappen
Ik zag deze striping op een seat mii Fr concept uitvoering op de beurs ik zie dat jij het ook mooi vond ik de gril en jij het dak nog laten wrappen
Ik heb zelf mn eigen striping gemaakt
Verzonden vanaf mijn GT-I9300 met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn GT-I9300 met behulp van Tapatalk
Mooi geslaagd, waar het jij het laten doen ?Apocherry schreef:Zelf ook gekozen voor striping!
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback
[quote="Kevin"]Ik heb zelf mn eigen striping gemaakt
Dit vind ik een voorbeeld van een mooie striping: niet overdreven, wel stijlvol en sportief. Past mooi bij de auto.
Dit vind ik een voorbeeld van een mooie striping: niet overdreven, wel stijlvol en sportief. Past mooi bij de auto.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
+1MuziekUP schreef:Kevin schreef:Ik heb zelf mn eigen striping gemaakt
Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi! Het complimenteert de lijn van de Up!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ