Achter Speakers CityGo

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
CityGo010
Forum newbie

Achter Speakers CityGo

Bericht door CityGo010 » do 03 okt 2013, 23:36

Ik heb een CityGo 5drs. Sprint van een week oud.
Perfecte auto , maar wat klonk het geluid DOF !!
Ik heb mijn voorste speakers gedemonteerd, vervolgens heel ver weggeworpen, wat een TROEP !! . en nieuwe Alpine Speakers SXE-1725 S met nom. RMS vermogen van 40 watt met een ingebouwde tweeter erin geplaatst,
wat een geweldige verbetering is.
Alles klink nu veel beter of het nu bas , midden of hoge tonen is, echt 300% beter !
Echter ik vroeg me af ...........................
Als ik nu de achterdeurpanelen demonteer, ligt er dan al de bedrading naar de radio toe ?? Compleet aangesloten op de Radio ??
Want dan bestel ik nog een setje Alpine's SXE-1725S en dan komt de Sound ook van achter. Een mens wil altijd meer , meer :-)

Weet iemand hoe het zit ??

Ik denk dat het geen optie is bedrading te trekken , en die radio eruit ???? geen idee hoe dat allemaal zit daar
Skoda CityGo 5 drs. Silver Mystique 9-2013 Gekocht bij Hoogenboom in Spijkenisse

Xanderv
Forum eindbaas

Bericht door Xanderv » do 03 okt 2013, 23:46

Staat al op het forum ;)
Nee geen bedrading en zelfs geen brackets waar de speakers in kunnen. Die moet je bij een dealer bestellen voor ongeveer 17,50 per stuk. Dus dat is niet zomaar even gedaan helaas.

Bedrading trekken is wel te doen maar je moet wel geduld hebben. Ook aansluiten op de radii is mogelijk, alleen... Om de radio er uit te krijgen moet je een speciale sleutel hebben om de radio te "unlocken". Dan moet je nog stekkertjes hebben om de speakers op de bestaande radio aan te sluiten. Maar ook dat staat op het forum dus zul je even moeten zoeken wil je het gaan doen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie