installatie aanpassen
installatie aanpassen
goeden avond . na lang gedacht te hebben over een beter geluid in mijn auto de knoop door gehakt en aan de slag gegaan.
in een eerder topic had ik al de inbouw van mijn subwoofer laten zien op de standaard radio.
dit klonk lekker m aar miste het gemis van de hoge tonen, toen maar lekker wezen sparen om een goeie installatie in te bouwen.
gaat hier om een seat mii.
compo voor is set polk sr6500
compo achter set polk db6750
versterker mosconi 120.4 inc dsp(digital sound processor.
sub gladen sx10
bekabeling is allemaal van hoogwaardig materiaal
dempingsmateriaal van stop bomb.
ik heb het hele interieur verwijderd zodat ik bekabeling allemaal netjes kon weg werken. speaker kabels in de deur connectors geplugd.
tijdens de inbouw niet echt op problemen gestuit, alleen met het afstellen van de dsp dit gaat via software via de laptop.
dit word nog afgesteld bij een rta meting na de vakantie periode. hierbij de foto's van de inbouw. hoop datjullie het leuk vinden gr tim
in een eerder topic had ik al de inbouw van mijn subwoofer laten zien op de standaard radio.
dit klonk lekker m aar miste het gemis van de hoge tonen, toen maar lekker wezen sparen om een goeie installatie in te bouwen.
gaat hier om een seat mii.
compo voor is set polk sr6500
compo achter set polk db6750
versterker mosconi 120.4 inc dsp(digital sound processor.
sub gladen sx10
bekabeling is allemaal van hoogwaardig materiaal
dempingsmateriaal van stop bomb.
ik heb het hele interieur verwijderd zodat ik bekabeling allemaal netjes kon weg werken. speaker kabels in de deur connectors geplugd.
tijdens de inbouw niet echt op problemen gestuit, alleen met het afstellen van de dsp dit gaat via software via de laptop.
dit word nog afgesteld bij een rta meting na de vakantie periode. hierbij de foto's van de inbouw. hoop datjullie het leuk vinden gr tim
- Bijlagen
-
- mooi vormgegeven
- foto(1).JPG (39.96 KiB) 9172 keer bekeken
-
- hierbij de polk sr6500
- foto.JPG (133 KiB) 9176 keer bekeken
Re: installatie aanpassen
[attachment=0]
Holy shit! Wat een klus! Knap gedaan.
Respect! Dat is een hele klus en zo te zien allemaal heel goed gelukt, en heb je nu een mooie sound?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Geluid is zuiver. Moet nog afgesteld worden , maar klinkt zeker niet verkeerd
- Vinniepilon
- Donateur member
+1
Move UP! | 60 PK | BMT | 4-deurs | Deep black pearl | Getinte ramen | Up rijder sinds 22-06-2013
In het reservewiel. Heb ik mdf hout op maat gemaakt en verhoogt. Op het mdf hout heb ik mijn versterker en condensator geplaatst. In het hout gaten geboord voor de voedingskabels. Moet even hoedenplank stof halen en bekleden. Morgen komt fotootje
Netjes heur, heb ook aan een sub zitten denken aleen is er al zo weinig ruimte in de kofferbak en het neemt toch wel altijd wat meer ruimte in beslag en wat als je een klapband krijgt?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Jade ruimte is niet veel. De helft van mijn kofferbak is in beslag. Maar als je de ruimte nodig hebt. Koppel ik gewoon de twee draden af. En haal ik mijn sub eruit, ik had al geen reserve wiel toe ik em kocht alleen een setje vloeostof. Deze heb ik nog gewoon in mijn reservewiel ruimte zitten. Gr
Iemand een tip hoe ik de kabelboom connector in de bestuurdersdeur terug kan klikken. Ik kan met geen mogelijkheid mijn hand erachter krijgen om hem weer vast in de carrosserie te klikken. De zekeringkast zit ervoor en deze krijg ik niet los. Ook krijg ik die plastic kap waar de lichtschakelaar in zit niet van z'n plek.
Rechts lukte wel want daar heb je genoeg ruimte.
Rechts lukte wel want daar heb je genoeg ruimte.
Heey henkjan dit klopt en is zeer frusterend. Wat ik heb gedaan zorg dat de onderkant van de connector al recht met de hoekjes erin ligt. Probeer de connector dan met je linker hand tegen te houden. Probeer met een lange platte schroevendraaier dus zeg maar onder de zekeringenkast de connector weer vast te duwen. Dit was mijn methode aan de linkerkant. En heb die connector meerdere keren los en vast moeten zetten. Succes en als niet lukt of snapt stuur even berichtje
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
-
- Vagling liefhebber
ziet en netjes uit.
en een hele mooie en duidelijke beschrijving met fotos en tekst!!
en een hele mooie en duidelijke beschrijving met fotos en tekst!!