Ik moet nog een maand geduld hebben en dan is het eindelijk zover: ik kan mijn Up! Black ophalen!
Bij dezen de auto's die is achter ga laten.
De cabrio staat inmiddels bij de dealer te koop en de GTI ruil ik in bij het ophalen van de Up!.
Groeten Robbert
Deze laat ik achter
Deze laat ik achter
- Bijlagen
-
- golf en golf 800 600.jpg (159.06 KiB) 1568 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Rdrenth op do 20 jun 2013, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorlopig: Golf V GTI & GOLF cabrio '90 --> VW Up! Black / Panoramadak / Drive pakket / Middenarmsteun
Re: Deze laat ik achter
WTF! hahahaha. Hoezo dat. Zijn gigantisch dikke apparaten man!
haha ik weet het, gaat ook met pijn in mijn hart. De cabrio is mijn eerste auto en eergisteren en gisteren heb ik hem ook erg gemist. Maar ik wil graag wat meer geld in de maand overhouden en ik reken nu dat ik zo'n 280 euro per maand bespaar, dat is de reden.
Groeten
Groeten
Voorlopig: Golf V GTI & GOLF cabrio '90 --> VW Up! Black / Panoramadak / Drive pakket / Middenarmsteun
Ik ben zelf ook overgestapt om dat het maandelijks toch behoorlijk veel scheelt in de kosten.(Hou nu zelfs nog geld over van me kilometervergoeding dat is incl onderhoud en afschrijving)
Maar het is wel zonde om ze weg te doen. Hoop dan ook dat je een goeie deal hebt kunnen sluiten.
Maar het is wel zonde om ze weg te doen. Hoop dan ook dat je een goeie deal hebt kunnen sluiten.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Mooie bakken man, dat gaat vast pijn doen.....maar je krijgt er natuurlijk ook wel weer iets lekkers voor terug
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
welke dealer staat de cabrio mag ook met een pb tje
seat mii sport 75 pk candy white alle opties behalve stoelverwarming.
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Hoi Rdrenth, veel plezier en gemak van het forum, ook ik heb mijn GTi ingeleverd, maar ben ook blij met de Up! die ik nu heb, lekker goedkoop en uitermate geschikt om een beetje te pimpen. Met de Black Up! ben je in dat opzicht al goed op weg.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Kon je ze niet beter beide particulier verkopen? Dan had je denk k veel meer gevangen. Zijn toch beide gewilde auto's.