wat is dat een uil he'Up'ndown schreef:Wat een vreselijk filmpje van die Wouter Karssen van Autoblog. Echt niet om aan te zien wat een bralaap!
Up! filmpjes
Re: Up! filmpjes
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Up op rollerbank 75 pk 180 +
Up! kwaliteitscontrole
Up! kwaliteitscontrole
Laatst gewijzigd door Cees op wo 28 mar 2012, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Cees schreef:Up op rollerbank 75 pk 180 +
Geinig zeg en niet eens op zijn eind van zijn toerenbereik wat betekent dat hij theoretische onbelast nog harder kan .
Bryan
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Als mijn auto een paar duizend kilometer op de teller heeft staan, gaat hij ook zeker een keer een vermogensbank op. Ben wel benieuwd naar wat er uit komt. T.z.t. laat ik wel wat weten. Het mooiste zou zijn om mijn Up te vergelijken met een 60 pk versie op dezelfde testbank. Dan wordt gelijk duidelijk of de investering van 710 euro enig nut heeft gehad
Goh die reflectie in het dashboard, zou die echt zo irritant zijn?
zandstralen...
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Die reflecties waren voor mij mede reden om Move Up te bestellen met een beige interieur i.p.v. het zwarte. Het beige interieur heeft namelijk een ruwe structuur op de dashboardpad. De Take Up heeft zowel met een zwart als beige interieur een pad met deze ruwe structuur.Mr10 schreef:Goh die reflectie in het dashboard, zou die echt zo irritant zijn?
Nee... Is me nooit opgevallen. Als je zoekt naar kritiek, zul je het vinden ook.Mr10 schreef:Goh die reflectie in het dashboard, zou die echt zo irritant zijn?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
toch al wat zonnige dagen gehad, totaal geen last van reflectie gehad (Black-up!)
Dus zal wel meevallen allemaal.
Dus zal wel meevallen allemaal.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350