Vandaag mijn Rode Uppie ophalen
Vandaag mijn Rode Uppie ophalen
Om 11:30 is het zover, mag ik na 2 maanden wachten mijn UP! ophalen. Yesss
Hoop vandaag nog wat foto's te maken.
Helaas worden de accesoires (instaplijsten en chromen strip achterkant) nageleverd, dus daar kan ik nog geen foto's van plaatsen.
Hoop vandaag nog wat foto's te maken.
Helaas worden de accesoires (instaplijsten en chromen strip achterkant) nageleverd, dus daar kan ik nog geen foto's van plaatsen.
Re: Vandaag mijn Rode Uppie ophalen
spannend !! en die foto's zijn voor de langwachters ( oa ik ) zeer welkom
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Leuk man, ik ben zeer benieuwd!
- High-up!
- Vagling liefhebber
Veel plezier! Geniet nog even van de nieuwe geur...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Gaaf !! Genieten maar en veel fotooooos maken he.
Hou m netjessss
Hou m netjessss
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Gisteren even klein stukje gereden (125 km) en hij rijdt super. Erg tevreden over het gevoel dat de auto overbrengt tijdens het rijden.
Twee kleine mankementjes op het moment. De stoelverwarming aan de rijders kant weigert dienst en volgens mij is de benzinemeter nog niet helemaal
werkzaam, want heb inmiddels 150 km gereden maar hij blijft stijf op vol staan. (Of is de auto nou zo zuinig )
Twee kleine mankementjes op het moment. De stoelverwarming aan de rijders kant weigert dienst en volgens mij is de benzinemeter nog niet helemaal
werkzaam, want heb inmiddels 150 km gereden maar hij blijft stijf op vol staan. (Of is de auto nou zo zuinig )
dat zier er goed uit hoor , en de benzinemeter is echt wel heel hoor
maar als er nou bij 250 km gereden nog niks gebeurt ? zal ik ff een kleine jerrycan meenemen met wat benzine
en dan nog ff doorrijden , gebeurt er dan nog niks ... dan doorijden naar de dealer
maar als er nou bij 250 km gereden nog niks gebeurt ? zal ik ff een kleine jerrycan meenemen met wat benzine
en dan nog ff doorrijden , gebeurt er dan nog niks ... dan doorijden naar de dealer
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
De benzinemeter is slechts een indicator. De eerste 150 km zag ik hem ook amper zakken.
Mooi! De BMT's liggen toch wel netjes laag, standaard al
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Bedankt voor de complimenten! De teller van de benzine zal vast wel gaan zakken de komende dagen als ik wat meer ga rijden
Baal er wel van dat het navigatiesysteem negleverd wordt. Maar ja, in ieder geval weer iets om naar uit te kijken!
Baal er wel van dat het navigatiesysteem negleverd wordt. Maar ja, in ieder geval weer iets om naar uit te kijken!
De benzinemeter is inderdaad niet heel exact. Zo had ik 200km gereden en stond de meter nog op ongeveer 85%, dat zou een verbruik van ruim 1 op 55 zijn. Ik maak me er verder niet druk om, als de tank leeg dreigt te raken zulllen de meter en de boordcomputer het wel goed aangeven
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- High-up!
- Vagling liefhebber
Mooi kar! Veel rijplezier!
Met de tank halverwege op de indicator, is er in werkelijkheid 21 liter verbruikt (heb ik proefondervindelijk vast mogen stellen).
Dit zou betekenen dat er op de rest nog ongeveer 14 liter in zou zitten totdat hij leeg is. Beetje bedrog, maar 't is niet voor niets een indicator...
Met de tank halverwege op de indicator, is er in werkelijkheid 21 liter verbruikt (heb ik proefondervindelijk vast mogen stellen).
Dit zou betekenen dat er op de rest nog ongeveer 14 liter in zou zitten totdat hij leeg is. Beetje bedrog, maar 't is niet voor niets een indicator...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Op het laatst zakt de meter een stuk sneller, is bij mij in ieder geval zo..........................
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Mooie Up, hoor. Classic wielen staan netjes onder een rode Up.