Even voorstellen
Even voorstellen
Goedendag,
Ik ben Patrick en wij hebben sinds kort een Skoda Citigo naast onze primaire auto. Ik was "gedegradeerd" naar de Skoda, maar ik moet toegeven valt zeker niet tegen.
Wij wonen in Zeewolde en ben erg geïnteresseerd in het opleuken van de Citigo. Ben dus ook benieuwd wat ik hier allemaal ga aantreffen.
Ik ben Patrick en wij hebben sinds kort een Skoda Citigo naast onze primaire auto. Ik was "gedegradeerd" naar de Skoda, maar ik moet toegeven valt zeker niet tegen.
Wij wonen in Zeewolde en ben erg geïnteresseerd in het opleuken van de Citigo. Ben dus ook benieuwd wat ik hier allemaal ga aantreffen.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Re: Even voorstellen
Welkom Patrick! Groeten, Patrick
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Welkom Patrick !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom Patrick.
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- Vinniepilon
- Donateur member
Bedankt allemaal, leuk zo'n welkom
Welkom! En dat ga je hier allemaal vinden
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Ajavas
- Vagling liefhebber
Welkom Patrick, zo zie je maar dat degradatie niet altijd slecht hoeft uit te pakken.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit
Ons Uppie!
Ons Uppie!
Welkom Patrick,
Zoals je overal kunt lezen kan je genoeg veranderen aan je Skoda Citigo.
Veel plezier en veilige km.
Jos
Zoals je overal kunt lezen kan je genoeg veranderen aan je Skoda Citigo.
Veel plezier en veilige km.
Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.