Wij hebben ook een candy witte high-up! met zwarte decor inleg, prachtig!!!!
Een goede keuze, maar een foute keuze kan je niet maken zolang je het zelf maar leuk/mooi vindt.
Gisteren besteld
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Re: Gisteren besteld
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Volgens mij zijn er veel candy white ups!
Ook dus deze kleur combinatie gekozen, bedoeling was de black pearl maar in showroom stond de candy white heel erg mooi dus .
Ook dus deze kleur combinatie gekozen, bedoeling was de black pearl maar in showroom stond de candy white heel erg mooi dus .
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Klopt, ik heb ook een Candy white met Zwarte decor inleg.
Ik hoop maar dat het mooi is, het enige wat ik bij de dealer kon bekijken was een take up...
Ik hoop maar dat het mooi is, het enige wat ik bij de dealer kon bekijken was een take up...
Dat vond ik ook wel vervelend.. een auto kopen via een plaatje omdat inderdaad bij de meeste dealers alleen een take up staat! Het mooie en de opties moet je er maar bij bedenken.
Mij lijkt het beter om zowel een goedkope als een luxere en duurdere versie bij de dealers neer te zetten.
Mij lijkt het beter om zowel een goedkope als een luxere en duurdere versie bij de dealers neer te zetten.
Bij mijn dealer staan er 3 op een rij Rode Take Zwarte Move en een Witte High waarvan de Move voorzien was van stickers uti dat sticker pakket Niet mijn ding blegh
The Only Way is UP!
Ik heb hetzelfde gekozen: Candy white met zwart dasboard pad. Ik kon geen Candy white Up bekijken, alleen een White Up, maar bij de dealer stond wel een andere witte volkswagen, die was volgens de dealer ook Candy white. Het pure white is een nieuwe kleur speciaal voor de White Up edition. We hebben nog even geprobeerd of een Pure white dasboard pad mogelijk was maar dat ging niet. Overigens was er in de showroom niet veel verschil in kleur te zien, maar bij bepaalde lichtomstandigheden waarschijnlijk wel natuurlijk. Dus misschien ook wel logisch dat die combinatie Candy white- pure white niet mogelijk is.