Even voorstellen
-
- Forum newbie
Even voorstellen
Goede dag UP! rijders
Ik heb al het genoegen gehad om met een aantal van jullie persoonlijk kennis te maken en ook een behoorlijk aantal via de mail.
Dus dat leek mij een goede rede om mezelf even wat beter voortestellen .
Mijn naam Is LeeRoy Scheffer leeftijd 38
Woonachtig en werkzaam in Hendrik Ido Ambacht
Ik heb geen UP! maar ben zeker wel een fan van kleine auto's hier onder vinden jullie een aantal foto's van mijn hobby auto's.
Wat ik doe qua werk kunnen jullie hier terug vinden http://www.facebook.com/voorruitherstel .
Mvg Lee LRS Voorruit-herstel
0643028884
Ik heb al het genoegen gehad om met een aantal van jullie persoonlijk kennis te maken en ook een behoorlijk aantal via de mail.
Dus dat leek mij een goede rede om mezelf even wat beter voortestellen .
Mijn naam Is LeeRoy Scheffer leeftijd 38
Woonachtig en werkzaam in Hendrik Ido Ambacht
Ik heb geen UP! maar ben zeker wel een fan van kleine auto's hier onder vinden jullie een aantal foto's van mijn hobby auto's.
Wat ik doe qua werk kunnen jullie hier terug vinden http://www.facebook.com/voorruitherstel .
Mvg Lee LRS Voorruit-herstel
0643028884
Re: Even voorstellen
Welkom Leeroy!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Het is dat je zover weg woont, anders had ik zeker langs gekomen!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
-
- Forum newbie
Hahahaha bedankt tis maar een uurtje rijden hoor
Is dit nou een combinatie tussen een 306, 205 en 106 ofzo?
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
- Forum newbie
Op de foto bedoeld u ?Nikooos schreef:Is dit nou een combinatie tussen een 306, 205 en 106 ofzo?
Dat zijn peugeot 205jes GTI
Ohh, dat zijn heerlijke wagens!
Heb er ooit ook eens een gehad, voor m'n vrouw gekocht, een1,9 blauw metalic en grijs leer inerieur.
Reden was omdat ik altijd werdt zoek gereden met m'n golf GTI16V, door deze GTI's.
Heb eigenlijk nooit meer een zo'n fijn sturende auto met een zo een prettig koppelverloop meer gereden.
De enigste die een beetje in de buurt komt is de mini cooper S, echter de motor daarvan reageert niet zo fijn op het gas.
Is ook de auto die het minst had afgeschreven bij verkoop.
Had hem op marktplaats gezet, en binnen 1uur twee stellen thuis op de bank die bijna op de vuist gingen wie hem mee zou nemen.
Uiteindelijk ging hij voor meer dan drie maal de inruilprijs weg aan fanatieke 205GTI club leden.
Hij was wel in een perfecte conditie en altijd dealer onderhouden, met net 90000km op de teller.
Oh ja welkom trouwens, ben wel benieuwd of mijn 205GTI nog steeds rondrijd.
Met vriendelijke groet,
Leen.
Heb er ooit ook eens een gehad, voor m'n vrouw gekocht, een1,9 blauw metalic en grijs leer inerieur.
Reden was omdat ik altijd werdt zoek gereden met m'n golf GTI16V, door deze GTI's.
Heb eigenlijk nooit meer een zo'n fijn sturende auto met een zo een prettig koppelverloop meer gereden.
De enigste die een beetje in de buurt komt is de mini cooper S, echter de motor daarvan reageert niet zo fijn op het gas.
Is ook de auto die het minst had afgeschreven bij verkoop.
Had hem op marktplaats gezet, en binnen 1uur twee stellen thuis op de bank die bijna op de vuist gingen wie hem mee zou nemen.
Uiteindelijk ging hij voor meer dan drie maal de inruilprijs weg aan fanatieke 205GTI club leden.
Hij was wel in een perfecte conditie en altijd dealer onderhouden, met net 90000km op de teller.
Oh ja welkom trouwens, ben wel benieuwd of mijn 205GTI nog steeds rondrijd.
Met vriendelijke groet,
Leen.
-
- Forum newbie
He he dat is leuk weet je het kenteken nog Leen ?
Ik kan zo informeren voor je op het 205gti forum .
Mvg Lee
Ik kan zo informeren voor je op het 205gti forum .
Mvg Lee
Hoi, ok nou moet ik diep graven.
Ik moet nog ergens foto's hebben.
Zal eens zoeken en het hier doorgeven. Hij was van 1991.
Ik laat het nog even weten.
Groeten Leen
Ik moet nog ergens foto's hebben.
Zal eens zoeken en het hier doorgeven. Hij was van 1991.
Ik laat het nog even weten.
Groeten Leen
- Bhuddymahn
- Donateur member
Volgende week vrijdag een afspraak bij je! Jammer dat het niet deze week meer kon, maar goed, geduld wordt beloond hopelijk
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
Hahaha ikke een dag eerder de 16e
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Dan gaan wij elkaar wellicht ook zien want ik heb ook een afspraak op de 17deBhuddymahn schreef:Volgende week vrijdag een afspraak bij je! Jammer dat het niet deze week meer kon, maar goed, geduld wordt beloond hopelijk
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Minimeeting?BarMove(d)Up schreef:Dan gaan wij elkaar wellicht ook zien want ik heb ook een afspraak op de 17deBhuddymahn schreef:Volgende week vrijdag een afspraak bij je! Jammer dat het niet deze week meer kon, maar goed, geduld wordt beloond hopelijk
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
+1Ron UP schreef:Minimeeting?BarMove(d)Up schreef:Dan gaan wij elkaar wellicht ook zien want ik heb ook een afspraak op de 17deBhuddymahn schreef:Volgende week vrijdag een afspraak bij je! Jammer dat het niet deze week meer kon, maar goed, geduld wordt beloond hopelijk
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Hoe laat heb jij een afspraak vrijdag? Ik om 13.00, maar kan er eigenlijk al rond 10/11 zijn. Misschien gezellig?
|High Up!
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Ik heb aangegeven er tussen 9:30 en 10:00 te arriveren, dat hangt van het verkeer af. Dus minimeeting lijkt mij wel leuk.Bhuddymahn schreef:Hoe laat heb jij een afspraak vrijdag? Ik om 13.00, maar kan er eigenlijk al rond 10/11 zijn. Misschien gezellig?
- Bhuddymahn
- Donateur member
Is goed, ik zal dan iets eerder komen!
|High Up!
Als jullie een dag eerder komen ontmoeten jullie mij ook ff
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Voorstoel plat en overnachten, zie je ons vrijdag .Ron UP schreef:Als jullie een dag eerder komen ontmoeten jullie mij ook ff
-
- Forum newbie
Een tentje kan ook ik heb een ruime tuin