mmmm ik zit te twijfelen.
optie 1
de originele radio er uit en naar vag techniek toe om daar een originele vw radio te halen met bleutooth en usm en sd slot origineel vw accesoire
gevolg de seat mii krijgt een vw up binnenkant piano zwart ipv het funky geheel. pluspunt muziek streamen via de radio via usb of sd kaart
optie 2 is een parrot carkit mki 9200 voordeel usb en iphone kabel in het dashboard dus geen zichtbare kabels voor muziek streamen
optie 3 een maps en more nadeel vind ik dat je dat ding altjd moet plaatsen en weg moet halen en de eventule dure updates van de kaarten heb al een tom tom op de iphone en een losse 9000 serie dus eigenlijk een overbodige accesoire extra denk ik.
optie 4 is de originele skoda carkit schijnt een bury te wezen.ziet er mooi uit en klein.muziek streamen weet ik niet weet niet welk type het is.
is de bury makelijk up te daten net als de parrot en wie heeft hier ervaring mee
dus ik twijfel
wie zou wat kiezen en waarom.
in het ergste geval dan maar niks bij aflevering en naderhand terug komen om het in te laten inbouwen.
wil zeker zijn van mijn keuze.
carkit keuzes
Re: carkit keuzes
Dan zou ik voor optie 1 gaan
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels