Striping
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Striping
Toevallig zag ik een Up te koop staan met striping. Bij bijvoorbeeld de Twingo zie je het wel vaker, maar ik zie het maar weinig op Up's.
Ik heb er wel interesse in. Maar wat is jullie mening erover, top of flop?
Ik heb er wel interesse in. Maar wat is jullie mening erover, top of flop?
- Bijlagen
-
- 0009307550-1.jpg (266.28 KiB) 10357 keer bekeken
-
- 0009307550.jpg (111.93 KiB) 10357 keer bekeken
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Re: Striping
Flop!
groet Harry
groet Harry
Hier vind ik het een flop. terwijl er best wel mooie stripings zijn.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Voorkant matig, achterkant flop.
Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
'Hmm ik begin nu wel erg te twijfelen aan mijn 'goede smaak'. Is het de kleur dat jullie tegenstaat? Of striping in het algemeen?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Niks mis met jouw smaak. Maar smaken verschillen. De kleur zou mijn keuze niet zijn. Liever zwart.
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|
- capravacca
- Vagling liefhebber
Als ik moet kiezen dan top! Vind oranje prima met zilver kunnen moet alleen de style nog meer door voeren in bv de spiegels of zo, oranje velgen erbij en je begint iets aparts te krijgen.
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
Ik vind de strepen veel te dun!
VW High Up! EcoFuel:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=1864#p29656
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Te dun heb je misschien wel gelijk in! Ik vind het oranje op zich wel fris staan op licht grijs. Maar misschien dat je het wel snel zat wordt. Zwart is misschien ook nog een optie.
Ik wil wel graag een striping om wat meer onderscheidend te zijn van de massa.. Kom op, als het zo door gaat met de verkooplijst zie je over een paar jaar alleen maar Up'jes over het wegennet rijden
Capravacca, ik wil het dan graag bij enkel een striping houden haha. Ik wil niet dat het een kermiswagen wordt.
Ik wil wel graag een striping om wat meer onderscheidend te zijn van de massa.. Kom op, als het zo door gaat met de verkooplijst zie je over een paar jaar alleen maar Up'jes over het wegennet rijden
Capravacca, ik wil het dan graag bij enkel een striping houden haha. Ik wil niet dat het een kermiswagen wordt.
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- capravacca
- Vagling liefhebber
Dat begrijp ik, ik heb zelf ook een hekel aan kermis/puber auto's maar toeters en bellen kan heus ook met smaak als het maar niet overdone is en soms krijg je mooie creaties als je niet altijd op save gaat en ja soms pakt het niet goed uit en dan is het zonde van je geld tja valt niet mee.
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
Flop! Hoort op een Dodge Viper, maar niet op een Up!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Op mijn dark silver komt volgende week ook striping. Zelfde als deze. Ik laat hem overigens niet doorlopen op de bumper. Dit omdat ik vind dat het de lijnen van de grill 'stoort'. En natuurlijk matzwart!
- Bijlagen
-
- ImageUploadedByTapatalk HD1366396598.945111.jpg (81.99 KiB) 10243 keer bekeken
VW High Up! EcoFuel:
-
- Forum newbie
Heeft wel wat toch
Zie anders deze maar dit is mijn auto met mijn idee kwa striping
Uploaded with ImageShack.us
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Oké tof! Wil je er volgende week een foto'tje van opzetten? Want ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik heb namelijk een light-silver.STB schreef:Op mijn dark silver komt volgende week ook striping. Zelfde als deze. Ik laat hem overigens niet doorlopen op de bumper. Dit omdat ik vind dat het de lijnen van de grill 'stoort'. En natuurlijk matzwart!
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Ziet er netjes uit! Tof ook je spiegelkappen.tuningfreaks schreef:Heeft wel wat toch
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Dit vind ik nu wel weer een mooie striping. Goed gedaan!
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
deze vind ik helemaal te gek
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels