Dubbel uitlaatsierstuk

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door GunSpeed » do 28 mar 2013, 15:11

Tino schreef:staat goed en niet teveel geld die van mij is op maat gemaakt/gelast en is uitsparing in bumper voor gemaakt maar dan ben je wel snel 160 euro kwijt zou wel even met een paar puntjes vast lassen wordt overal op internet aanbevolen tegen verlies en diefstal ;)
Ik vind het die kleine meerprijs toch wel waard hoor. Ziet er naar mijn mening beter uit als ie, zoals bij jou, gedeeltelijk in de bumper zit ;)
up! Black BMT 75pk 3d

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door henri » do 28 mar 2013, 17:39

GunSpeed, helemaal mee eens!

Gebruikersavatar
Update
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:39
Locatie: Enschede

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Update » za 30 mar 2013, 18:37

zit erover te denken om zo'n 'dubbel' uitlaat sierstuk te bestellen. Het ziet er machtig mooi uit (ook zonder uitsparing in de bumper). Ben wel benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers of het (zonder extra maatregelen) alleen met de schroeven stevig blijft zitten.....

Is het eigenlijk ook nog van invloed op het verbruik? In het verleden heb ik een Golf 3 gehad en hier een keer een andere uitlaat onder gehad. Bleek een fout type te zijn en het verbruik lag toch wel wat hoger dan bij de oude (juiste) uitlaat.
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Ron UP » za 30 mar 2013, 18:56

Het verbruik blijft hetzelfde natuurlijk.
Over een evt ander geluid kan ik niet oordelen, maar lijkt me ook onwaarschijnlijk.

Staat wel goed!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door erikvank » za 30 mar 2013, 20:58

Update schreef:zit erover te denken om zo'n 'dubbel' uitlaat sierstuk te bestellen. Het ziet er machtig mooi uit (ook zonder uitsparing in de bumper). Ben wel benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers of het (zonder extra maatregelen) alleen met de schroeven stevig blijft zitten.....

Is het eigenlijk ook nog van invloed op het verbruik? In het verleden heb ik een Golf 3 gehad en hier een keer een andere uitlaat onder gehad. Bleek een fout type te zijn en het verbruik lag toch wel wat hoger dan bij de oude (juiste) uitlaat.

Een andere uitlaat kan geloof ik wel van invloed zijn op het verbruik, maar bij een uitlaatsierstuk, lijkt mij dat onwaarschijnlijk.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Update
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 23:39
Locatie: Enschede

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Update » ma 01 apr 2013, 12:33

Dank voor jullie input. Ik ben wel overtuigd en denk dat de 2 zilveren pijpjes wel mooi zullen staan onder onze Light Silver UP!
Move UP, 60pk, 3-deurs, bluemotion, light silver, executive pakket, Upsilon velgen, middenarmsteun, climatic, kentekenplaten met opgelegde letters/cijfers en korte Polo antenne.

piet48
Forum newbie
Berichten: 78
Lid geworden op: do 22 mar 2012, 13:50

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door piet48 » ma 01 apr 2013, 16:27

Hoi
Misschien een idee,zou je hem verticaal in kunnen zagen zodat de zaagsnede breder is dan het verschil in diameters van uitlaatpijp en sierstuk en daarom een klembeugel heen.Die stelinbusboutjes kan je evt ook gebruiken.Het is maar een idee.
Grt piet
High Up 75pk BlueMotion Techn. Up! Black pakket Drve pakket res.wiel

hulsbosch
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: za 20 apr 2013, 18:53

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door hulsbosch » ma 29 apr 2013, 21:58

hoi, heb vandaag een dubbel uitlaatsierstuk gekocht bij autoarena venlo voor € 67,00 incl korting.
het monteren is een ander verhaal. word vastgezet met twee inbusboutjes, maar bij het vastdraaien liet al
een moertje los, zitten namelijk vastgehecht en niet afgelast. heb ze afgelast en daarna ging het vastzetten perfect. :D

Gebruikersavatar
aut5MIIsport60
Vagling liefhebber
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 sep 2012, 11:29
Locatie: Almere-stad

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door aut5MIIsport60 » di 30 apr 2013, 16:52

Mijnes zit ondertussen al 4500 km vast.
In het begin had ik sterke twijfels over die slechts 2 inbusboutjes en controleerde dagelijks of er beweging in kwam,maar nee.
Op de onderste randen blijft wel prut hangen en het sierstuk ziet er deshalve ouder uit dan de wagen.Maar toch tevreden wb looks.
MII style Sport 60pk semi-aut5

oerbrood
Forum newbie
Berichten: 67
Lid geworden op: wo 01 mei 2013, 21:36

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door oerbrood » do 02 mei 2013, 10:44

Dus als ik het goed begrijp dan is het sierstuk bevestigd door twee kleine inbusschroefjes die tegen de uitlaat aandrukken? Lijkt me erg onveilig idd. Is het mogelijk gaatjes te boren in de uitlaat waar die schroefjes dan doorheen kunnen? Als je hem bij de dealer koopt kunnen zij het sierstuk aan de uitlaat lassen?

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Ron UP » do 02 mei 2013, 11:00

Heb gister mn up opgehaald. Het eindstuk was nog niet binnen. Staat in backorder. Er was een dealer die er heel veel had ingekocht haha
Maar idd, ze zouden m extra vastzetten met een laspuntje. Zekerheid voor alles!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Max
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 15:09

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Max » wo 22 mei 2013, 15:34

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Stel je maar eerst even voor.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door GuidoUp » wo 22 mei 2013, 16:22

kijk... dat noem ik eens ACTIE DIRECT
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door el coche SEAT » wo 22 mei 2013, 16:34

GuidoUp schreef:kijk... dat noem ik eens ACTIE DIRECT
Kost het uitlaatsierstuk in de webshop van de VWUPforum sponsor Van den Udenhout ook.

http://shop.udenhout.nl/lifestyle/lifes ... n-seat-mii

Hoe zo dus ACTIE DIRECT?
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023

VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Ron UP » wo 22 mei 2013, 16:58

Max schreef:Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Stel je maar eerst even voor.
Apart om zomaar je eerste post, als bedrijf zijnde, iets te koop aan te bieden. Nogal raar vind ik dat....en je bent helemaal niet zo goedkoop als dat je zegt. Kost bij de dealer 75 euro en actie bij van Udenhout 65 incl versturen....
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Bhuddymahn » wo 22 mei 2013, 17:02

Ron, bij van Udenhout kost 'ie toch ook 75 euro? Of zie ik iets over het hoofd? :oops:
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Ron UP » wo 22 mei 2013, 17:28

Bhuddymahn schreef:Ron, bij van Udenhout kost 'ie toch ook 75 euro? Of zie ik iets over het hoofd? :oops:
Je kon m toen bestellen voor 65 euro. Was een groupsbuy
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door GuidoUp » do 23 mei 2013, 16:35

besteld!!! mogelijk zaterdag in huis :D
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Max
Forum newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 15:09

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door Max » vr 24 mei 2013, 07:44

GuidoUp schreef:besteld!!! mogelijk zaterdag in huis :D
Hij wordt vandaag verstuurd. Einde van de dag ontvang je het trackingnummer.

Misschien kun je er foto's van maken altijd leuk om te zien hoe het sierstukje staat onder de verschillende kleuren.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Dubbel uitlaatsierstuk

Bericht door GuidoUp » vr 24 mei 2013, 09:08

Max schreef:
GuidoUp schreef:besteld!!! mogelijk zaterdag in huis :D
Hij wordt vandaag verstuurd. Einde van de dag ontvang je het trackingnummer.

Misschien kun je er foto's van maken altijd leuk om te zien hoe het sierstukje staat onder de verschillende kleuren.
Kijk dat is service.. Top.. Bedankt

Verstuurd van mijn ST26i met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Plaats reactie