Pimp up your dashboard VW Up

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Draconian
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 13 nov 2012, 10:23

Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Draconian » za 23 mar 2013, 19:44

Dashboard van De Up vind in zo afschuwelijk eruit zien met dat glimmende lak. Vandaag even adresje in Den Haag gepakt en de jongens carbon folie laten plakken voor 70 euro. Ik ben er dik tevreden mee. Van het jaar ook nog de binnenkant van de deuren in plaats van dat kale staal.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door henri » za 23 mar 2013, 20:45

Ben persoonlijk geen fan van carbon(look), maar het is wel een oplossing als je je stoort aan de glimmende lak.

Is zo op de foto's te zien erg netjes gewrapt. Voor dat geld kun je zelf niet liggen rommelen :)

Ik ben wel benieuwd hoe de deuren er gaan uit zien als deze gewrapt zijn. Foto's zul t.z.t. wel verschijnen.

Gebruikersavatar
Ome Rolph
Vagling liefhebber
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:56
Locatie: Zwaag

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Ome Rolph » za 23 mar 2013, 22:58

Afschuwelijke glimmende lak? Gelukkig verschillen we van smaak!! ;)
3-Deurs High Up!, Darksilver, Dynamic pakket, Executive pakket, Drive pakket, M&M en Eibach Pro verlagingsset.

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Patrick-Brand » za 23 mar 2013, 23:29

Ben allerminst een fan van carbon-look. Maar het is wel heel strak gedaan! Heb ze ook nog andere patronen wrap?
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Inge » zo 24 mar 2013, 07:28

Ook ik houd niet van carbon- look, desondanks vind ik het hier heel erg mooi gedaan.

Ik speel met de gedachte om waar jij het carbon hebt zitten dezelfde kleur wrap te laten plaatsen als de kleur van de auto. Niet omdat ik het dash lelijk vind maar gewoon omdat ik het net effe wat meer vind hebben.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
GrijzeUp
Vagling liefhebber
Berichten: 166
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 19:16

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door GrijzeUp » zo 24 mar 2013, 10:56

Mooi gedaan maar vindt de hoogglans vele malen mooier!!

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Psycho_Mantis » zo 24 mar 2013, 12:12

Het is niet helemaal mijn smaak, maar het ziet er wel ongelofelijk netjes uit!

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door GuidoUp » zo 24 mar 2013, 13:28

wat me ook wel heel vet lijkt.. is om met leer te doen...
wel sky-leer
dat lijkt me wel heel luxe
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Patrick-Brand » zo 24 mar 2013, 13:32

GuidoUp schreef:wat me ook wel heel vet lijkt.. is om met leer te doen...
wel sky-leer
dat lijkt me wel heel luxe
Heel leuk idee! :D Ach skai.. waarom niet echt leer? ;) Hoeft niet heel veel duurder te zijn.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door GuidoUp » zo 24 mar 2013, 14:50

Patrick-Brand schreef:
GuidoUp schreef:wat me ook wel heel vet lijkt.. is om met leer te doen...
wel sky-leer
dat lijkt me wel heel luxe
Heel leuk idee! :D Ach skai.. waarom niet echt leer? ;) Hoeft niet heel veel duurder te zijn.
nou echt leer is wat moeilijker te verwerken..
ik heb dat op het dak van mijn polo 6n gehad
echt leer was niet zo mooi om te behandelen
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Pop Up! » zo 24 mar 2013, 17:49

Ziet er netjes uit,mooi afgewerkt! Maar ik vind persoonlijk het hoogglans dashboard mooier staan in de up!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

RickUP
Vagling liefhebber
Berichten: 119
Lid geworden op: do 16 aug 2012, 22:46
Locatie: Oldebroek

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door RickUP » zo 24 mar 2013, 19:04

Mooihoor:)!
We´re going UP! UP! UP!

Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.

@@lgra
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: za 09 feb 2013, 18:48

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door @@lgra » zo 24 mar 2013, 19:15

Netjes gedaan :!: is mn smaak niet maar een goed idee om je dash in een andere kleur dan pianozwart te laten maken. Ook tornadorode folie beschikbaar??
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Miisport1 » zo 24 mar 2013, 21:28

Netjes ik had het idee om het dak met 3 m carbon di nok folie te laten doen.
Dash ziet ergoed uit.maar spuit ik zelf mat ipv glimmend.

Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door erikvank » ma 25 mar 2013, 13:59

Ik hou helemaal niet zo van carbon look en zal dit ook niet snel op ons Up-dashboard doen. Maar het ziet er wel erg strak uit. Mijn vrouw, die het meest in de Up rijdt, liep laatst te mopperen dat ze de hoogglans te glanzend vond en daardoor last had van schittering in de zon (die ene dag dat ze zon heeft gehad sinds de komst van onze Up! ;) ). Als ze daarover blijft klagen zal ik eens kijken of ik zoiets op die van ons kan doen, maar dan geen carbon.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Draconian
Forum newbie
Berichten: 33
Lid geworden op: di 13 nov 2012, 10:23

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door Draconian » ma 25 mar 2013, 15:30

@@lgra schreef:Netjes gedaan :!: is mn smaak niet maar een goed idee om je dash in een andere kleur dan pianozwart te laten maken. Ook tornadorode folie beschikbaar??
Ze hebben daar meerdere rollen liggen en daarvan was er eentje inderdaad rood. Zilver en Goud zag er ook mooi uit. Bij een Polo deden ze alle deurgrepen en stukje bumper met Chroom folie. Dat was ook een mooi gezicht. Er stond ook een oude Seat met roest en deze zijn ze helemaal extern aan het bekleden met carbon. Rare is dat het nog stoer eruit ziet ook.

Gebruikersavatar
oubaasje
Vagling liefhebber
Berichten: 209
Lid geworden op: vr 27 apr 2012, 15:47
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door oubaasje » vr 29 mar 2013, 16:44

Draconian schreef:Dashboard van De Up vind in zo afschuwelijk eruit zien met dat glimmende lak. Vandaag even adresje in Den Haag gepakt en de jongens carbon folie laten plakken voor 70 euro. Ik ben er dik tevreden mee. Van het jaar ook nog de binnenkant van de deuren in plaats van dat kale staal.
hoi Draconian,
Nu ik mijn nieuwe move up automaat (donkerblauw) een tijdje heb vind ik het dashboard (licht creme) minder geslaagd. De stoelbekleding en het exterieur is perfect in mijn ogen.
Daarom zou ik ook het paneel willen 'wrappen' met een wat donkerder kleur. Zou je mij het adres (email of internet) kunnen geven (eventueel per pb) van die 'jongens' uit den Haag?
Dan ga ik ze vragen of ze voor mij ook iets kunnen doen
Ad

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door skogo » vr 29 mar 2013, 19:11

Draconian schreef:
@@lgra schreef:Netjes gedaan :!: is mn smaak niet maar een goed idee om je dash in een andere kleur dan pianozwart te laten maken. Ook tornadorode folie beschikbaar??
Ze hebben daar meerdere rollen liggen en daarvan was er eentje inderdaad rood. Zilver en Goud zag er ook mooi uit. Bij een Polo deden ze alle deurgrepen en stukje bumper met Chroom folie. Dat was ook een mooi gezicht. Er stond ook een oude Seat met roest en deze zijn ze helemaal extern aan het bekleden met carbon. Rare is dat het nog stoer eruit ziet ook.



Hallo Draconian,
Ik woon in Den Haag en zou ook graag het adres van die haagse jongens weten..
Alvast bedankt! :)

Verstuurd van mijn GT-P7510 met Tapatalk
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
JCDNL
Vagling liefhebber
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 01 mar 2013, 21:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door JCDNL » wo 03 apr 2013, 19:04

Gaaf, dit is exact wat ik ga doen. Die pianolak is zo besmettelijk, als je er met je vinger al krasjes maakt in zonreflecties.

Hebben ze de te beplakken delen losgehaald of zo op geplakt? De warme tijd gaat mischien parten spelen op de lijmranden en loslaten. Dus daarom wil ik die dingen compleet losmaken en omslaan zodat het niet kan liften.

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Pimp up your dashboard VW Up

Bericht door DonkUp » wo 03 apr 2013, 19:08

Volgens mij heb ik al eens in een ander draadje gelezen dat die gelakte delen niet los kunnen.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Plaats reactie