Nieuw
-
- Forum newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41
Nieuw
Hallo,
Wij zijn Mark en Kelly, wonende is het zuiden des lands. Na een aantal vw gehad te hebben waaronder,
-golf 2 1,3 ombouw 1,6 (Mark)
-golf 2 GTI (Mark)
-golf 2 (kelly)
-golf 3 vr6 (Mark)
-Corrado g60 (kelly)
-lupo 1,4 16v (Mark)
Komt er weer een vw
Momenteel rijden we een Polo 6r van 2012 en een aygo van 2009 en jullie raden het al dat de aygo plaats gaat maken voor een Up!
Aanstaande woensdag zullen we een krabbel gaan zetten voor een candy white up! Met de volgende opties
-move up 60pk automaat
-executive pakket met maps&more
-winterpakket
-drivepakket
-soundpakket
-leder pakket
-achter ramen en klep worden geruild met 65%getint af fabriek
-reserve wiel
Jullie vragen nu af, waarom geen high up?
Een high up automaat is zonder het leer, drive, ramen even duur als deze opstelling en voor die 15pk extra doen we het ook niet. Velgen wilden we toch zelf regelen..
Zodra hij uit de showroom komt dan zal ik de auto verlagen en andere velgen eronder zetten. En er komen instaplijsten op en het sprietje wordt vervangen door een Polo sprietje..
Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Groeten,
Mark&Kelly
Wij zijn Mark en Kelly, wonende is het zuiden des lands. Na een aantal vw gehad te hebben waaronder,
-golf 2 1,3 ombouw 1,6 (Mark)
-golf 2 GTI (Mark)
-golf 2 (kelly)
-golf 3 vr6 (Mark)
-Corrado g60 (kelly)
-lupo 1,4 16v (Mark)
Komt er weer een vw
Momenteel rijden we een Polo 6r van 2012 en een aygo van 2009 en jullie raden het al dat de aygo plaats gaat maken voor een Up!
Aanstaande woensdag zullen we een krabbel gaan zetten voor een candy white up! Met de volgende opties
-move up 60pk automaat
-executive pakket met maps&more
-winterpakket
-drivepakket
-soundpakket
-leder pakket
-achter ramen en klep worden geruild met 65%getint af fabriek
-reserve wiel
Jullie vragen nu af, waarom geen high up?
Een high up automaat is zonder het leer, drive, ramen even duur als deze opstelling en voor die 15pk extra doen we het ook niet. Velgen wilden we toch zelf regelen..
Zodra hij uit de showroom komt dan zal ik de auto verlagen en andere velgen eronder zetten. En er komen instaplijsten op en het sprietje wordt vervangen door een Polo sprietje..
Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Groeten,
Mark&Kelly
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
- Berichten: 385
- Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
- Locatie: Drechtsteden
Re: Nieuw
Van harte welkom!
Ik zelf heb bewust voor de 3-deurs gekozen. Omdat ik vrij lang ben moet de stoel vrij ver naar achteren. Als ik in een 5-deurs dan naar links kijk kijk ik direct tegen de spijl aan. De 3-deurs versie heeft enorme deuren, waardoor ik een veel ruimer gevoel in de auto heb, en geen last van de spijl. En ik rij er toch 95% van de keren alleen of met z'n 2en in. Dus zoveel waarde hebben die extra deuren voor mij niet.
Ik zelf heb bewust voor de 3-deurs gekozen. Omdat ik vrij lang ben moet de stoel vrij ver naar achteren. Als ik in een 5-deurs dan naar links kijk kijk ik direct tegen de spijl aan. De 3-deurs versie heeft enorme deuren, waardoor ik een veel ruimer gevoel in de auto heb, en geen last van de spijl. En ik rij er toch 95% van de keren alleen of met z'n 2en in. Dus zoveel waarde hebben die extra deuren voor mij niet.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Nieuw
Welkom Mark en Kelly,
Wat Patrick aangeeft over de deurspijl, kan inderdaad relevant zijn. Ik heb het verschil getest, maar met mijn lengte van 1,86 heb ik geen hinder van de spijl. Ander punt van overwegen: de portieren van de 3-deurs zijn behoorlijk groot. Als je veel moet parkeren op krappe parkeerplaatsen, is in- en uitstappen veel lastiger. Om die reden heb ik voor de 5-deurs gekozen. Bovendien vraagt dat voor de achterpassagiers (al heb ik die niet vaak) veel minder acrobatische toeren. Bij de 3-deurs komt daarbij de voorstoel dan niet in z'n uitgangspositie terug, dus moet je die weer opnieuw instellen.
Tip wat betreft reserveband: als je een aparte set voor zomer- en winter neemt, kun je één van die banden als reserve meevoeren, dan heb je geen extra nodig.
Succes met je Up, en veel voorpret bij het wachten op de levering.
Wat Patrick aangeeft over de deurspijl, kan inderdaad relevant zijn. Ik heb het verschil getest, maar met mijn lengte van 1,86 heb ik geen hinder van de spijl. Ander punt van overwegen: de portieren van de 3-deurs zijn behoorlijk groot. Als je veel moet parkeren op krappe parkeerplaatsen, is in- en uitstappen veel lastiger. Om die reden heb ik voor de 5-deurs gekozen. Bovendien vraagt dat voor de achterpassagiers (al heb ik die niet vaak) veel minder acrobatische toeren. Bij de 3-deurs komt daarbij de voorstoel dan niet in z'n uitgangspositie terug, dus moet je die weer opnieuw instellen.
Tip wat betreft reserveband: als je een aparte set voor zomer- en winter neemt, kun je één van die banden als reserve meevoeren, dan heb je geen extra nodig.
Succes met je Up, en veel voorpret bij het wachten op de levering.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Nieuw
Welkom!
De 3-deurs versie oogt natuurlijk ook sportiever, maar een 5-deurs is natuurlijk weer praktischer.
Ligt ook aan het gebruik, ik bedoel heb je een gezin of ben je alleen dan is de keuze ook al makkelijker lijkt me.
De deuren van de 3-deurs zijn natuurlijk wel wat groter, maar goed alles heeft zijn voor en nadelen.
Ik ben zelf gegaan voor de 3–deurs voor het sportieve oogpunt maar ook omdat ik nooit met meer dan 2 personen in de auto zit. Succes met je keuze!
De 3-deurs versie oogt natuurlijk ook sportiever, maar een 5-deurs is natuurlijk weer praktischer.
Ligt ook aan het gebruik, ik bedoel heb je een gezin of ben je alleen dan is de keuze ook al makkelijker lijkt me.
De deuren van de 3-deurs zijn natuurlijk wel wat groter, maar goed alles heeft zijn voor en nadelen.
Ik ben zelf gegaan voor de 3–deurs voor het sportieve oogpunt maar ook omdat ik nooit met meer dan 2 personen in de auto zit. Succes met je keuze!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- el coche SEAT
- Donateur member
- Berichten: 818
- Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
- Locatie: BrunssUP!m
Re: Nieuw
Welkom, veel succes met jullie keuze. Zelf vind ik de 3 deurs veel mooier.
Hebben julli nog goed kunnen handelen? Was er veel verschil tussen de dealers?
Groetjes.
Hebben julli nog goed kunnen handelen? Was er veel verschil tussen de dealers?
Groetjes.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
- Berichten: 288
- Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06
Re: Nieuw
Welkom.
Ikzelf houd meer van de looks van een 5-deur. Maar smaken verschillen daarin, dus vooral doen wat voor jezelf praktisch en het meest aantrekkelijk is.
Ikzelf houd meer van de looks van een 5-deur. Maar smaken verschillen daarin, dus vooral doen wat voor jezelf praktisch en het meest aantrekkelijk is.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
-
- Forum newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41
Re: Nieuw
Woensdag zullen we de knoop gaan doorhakken.
Wat betreft het reservewiel, als zomerset wordt het 16 of 17 inch dus kwa wissel gaat dat niet. En optie van het wiel is maar €48,- dus dat valt ook wel mee, maar wel bedankt voor de tip.
Verder zijn we niet gaan shoppen kwa dealer, want we hebben goede ervaringen met de huidige dealer waar we de polo hebben gekocht.
Grts
Wat betreft het reservewiel, als zomerset wordt het 16 of 17 inch dus kwa wissel gaat dat niet. En optie van het wiel is maar €48,- dus dat valt ook wel mee, maar wel bedankt voor de tip.
Verder zijn we niet gaan shoppen kwa dealer, want we hebben goede ervaringen met de huidige dealer waar we de polo hebben gekocht.
Grts
Re: Nieuw
Ik heb eigenlijk altijd 3-deurs gehad, maar de laatste tijd ging het me meer en meer irriteren dat de deuren zo lang zijn en dat ik dan moeilijk in en uit kon stappen als je op krappe plekken moet parkeren. Dan heb ik liever de kortere deuren van een 5-deurs en dat heeft ook als voordeel dat je veel makkelijker even je tas of iets anders op de achterbank legt.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Nieuw
@ MarkenKelly
Let wel even op of die optie van € 48,-- dan inderdaad hetzelfde wiel is als de 16 of 17 inch, of dat het gewoon een standaard stalen wiel is. Anders zou het jammer van je geld zijn, omdat zo'n ander wiel dan toch alleen als noodoplossing telt. Je kunt dan net zo goed één van de wielen van je winter- of zomerset meenemen.
Let wel even op of die optie van € 48,-- dan inderdaad hetzelfde wiel is als de 16 of 17 inch, of dat het gewoon een standaard stalen wiel is. Anders zou het jammer van je geld zijn, omdat zo'n ander wiel dan toch alleen als noodoplossing telt. Je kunt dan net zo goed één van de wielen van je winter- of zomerset meenemen.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Nieuw
Welkom!
wat mij betreft de 5 deurs - vind het qua looks mooier en ook eens tuk praktischer.
wat mij betreft de 5 deurs - vind het qua looks mooier en ook eens tuk praktischer.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Re: Nieuw
Als je kleine kinderen of huisdieren hebt die achterin moeten, zou ik zeker voor de vijfdeurs gaan. Als je er toch voornamelijk alleen of met zijn tweeën inzit, zou ik voor de driedeurs gaan. Ik vind de driedeurs beduidend mooier. Het oogt wat sportiever.Mark&Kelly schreef:[...] Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Er wordt door sommigen gemopperd dat die deuren van de driedeurs zo groot zijn dat je ze haast niet open kan doen in smalle parkeerplaatsen. Ik vind de ruime instap die je hebt als je de deur wèl helemaal open kan doen juist prettiger. Misschien als je thuis of op je werk vaak met krappe parkeerplaatsen zit, kan dat nog een reden zijn voor een vijfdeurs.
Samengevat is mijn advies: neem een vijfdeurs als daar een dringende reden voor is en anders vooral de driedeurs.
Laatst gewijzigd door erikvank op ma 25 mar 2013, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Re: Nieuw
gemopperd, gemopperd.. Ik geef gewoon mijn mening net zoals jij nu doet.erikvank schreef:Als je kleine kinderen of huisdieren hebt die achterin moeten, zou ik zeker voor de vijfdeurs gaan. Als je er toch voornamelijk alleen of met zijn tweeën inzit, zou ik voor de driedeurs gaan. Ik vind de driedeurs beduidend mooier. Het oogt wat sportiever.Mark&Kelly schreef:[...] Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Er wordt doro sommigen gemopperd dat die deuren van de driedeurs zo groot zijn dat je haast niet open kan doen in smalle parkeerplaatsen. Ik vind de ruime instap die je hebt als je de deur wèl helemaal open kan doen juist prettiger. Misschien als je thuis of op je werk vaak met krappe parkeerplaatsen zit, kan dat nog een reden zijn voor een vijfdeurs.
Samengevat is mijn advies: neem een vijfdeurs als daar een dringende reden voor is en anders vooral de driedeurs.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Re: Nieuw
Nikooos schreef:gemopperd, gemopperd.. Ik geef gewoon mijn mening net zoals jij nu doet.erikvank schreef:Als je kleine kinderen of huisdieren hebt die achterin moeten, zou ik zeker voor de vijfdeurs gaan. Als je er toch voornamelijk alleen of met zijn tweeën inzit, zou ik voor de driedeurs gaan. Ik vind de driedeurs beduidend mooier. Het oogt wat sportiever.Mark&Kelly schreef:[...] Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Er wordt door sommigen gemopperd dat die deuren van de driedeurs zo groot zijn dat je ze haast niet open kan doen in smalle parkeerplaatsen. Ik vind de ruime instap die je hebt als je de deur wèl helemaal open kan doen juist prettiger. Misschien als je thuis of op je werk vaak met krappe parkeerplaatsen zit, kan dat nog een reden zijn voor een vijfdeurs.
Samengevat is mijn advies: neem een vijfdeurs als daar een dringende reden voor is en anders vooral de driedeurs.
Ik had de reacties in dit draadje niet eens gelezen, dus ik doelde niet op jou. Inderdaad gaf ik ook gewoon mijn mening.
Hier op het forum en andere reviews op internet lezend had ik daar wel vaak wat negatiever reacties over gehoord terwijl ik het juist een pluspunt vind. Maar voor alle duidelijkheid: niets persoonlijks! "Mopperen" is, als ik jouw opmerking zou hebben bedoeld, een veel te groot woord.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Re: Nieuw
Haha, qua instap ben ik het helemaal met je eens ook. Ik ben zelf wat langer en als de deur dan helemaal open is, dan is het ideaal instappen.erikvank schreef: Ik had de reacties in dit draadje niet eens gelezen, dus ik doelde niet op jou. Inderdaad gaf ik ook gewoon mijn mening.
Hier op het forum en andere reviews op internet lezend had ik daar wel vaak wat negatiever reacties over gehoord terwijl ik het juist een pluspunt vind. Maar voor alle duidelijkheid: niets persoonlijks! "Mopperen" is, als ik jouw opmerking zou hebben bedoeld, een veel te groot woord.
Maar in mijn ervaring sta ik 9 van de 10 keer naast een andere auto of een muurtje en dan is het weer creatief opvouwen om in te stappen.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
-
- Forum newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41
Re: Nieuw
We hebben (nog) geen kinderen en huisdieren ja een chihuahua... Maar die zet ik van voor zo wel achterin als het moet hahA.erikvank schreef:Als je kleine kinderen of huisdieren hebt die achterin moeten, zou ik zeker voor de vijfdeurs gaan. Als je er toch voornamelijk alleen of met zijn tweeën inzit, zou ik voor de driedeurs gaan. Ik vind de driedeurs beduidend mooier. Het oogt wat sportiever.Mark&Kelly schreef:[...] Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Er wordt doro sommigen gemopperd dat die deuren van de driedeurs zo groot zijn dat je haast niet open kan doen in smalle parkeerplaatsen. Ik vind de ruime instap die je hebt als je de deur wèl helemaal open kan doen juist prettiger. Misschien als je thuis of op je werk vaak met krappe parkeerplaatsen zit, kan dat nog een reden zijn voor een vijfdeurs.
Samengevat is mijn advies: neem een vijfdeurs als daar een dringende reden voor is en anders vooral de driedeurs.
Feit is wel dat ik kelly de auto het meest zal gaan gebruiken en aangezien ik in de wijkzorg werk dus op een ochtend vaak in en uit stap.. Ik heb nu ook een aygo 3 deurs ik neem aan dat de deur van aygo ongeveer zelfde afmeting heeft als de up! ?
Onze Polo is trouwens wel een 5 deurs , dus meestal als we nu met meerdere personen weggaan of langere afstand nemen we die..
Pfff ik denk dat ik bij de dealer nog eens ga kijken na 3/5 deurs en dan de knoop maar doorhak... Wil hem echt woensdag bestellen want anders moet ik nog langer wachten.... En dit duurt me al te lang...
Bedankt allemaal voor jullie reacties...
Groetjes kelly
Re: Nieuw
Mark&Kelly schreef:We hebben (nog) geen kinderen en huisdieren ja een chihuahua... Maar die zet ik van voor zo wel achterin als het moet hahA.erikvank schreef:Als je kleine kinderen of huisdieren hebt die achterin moeten, zou ik zeker voor de vijfdeurs gaan. Als je er toch voornamelijk alleen of met zijn tweeën inzit, zou ik voor de driedeurs gaan. Ik vind de driedeurs beduidend mooier. Het oogt wat sportiever.Mark&Kelly schreef:[...] Enigste waar we nog niet uit zijn is de keuze van de aantal deuren... 3 is mooier 5 is praktischer.. Wat zeggen jullie???
Er wordt doro sommigen gemopperd dat die deuren van de driedeurs zo groot zijn dat je haast niet open kan doen in smalle parkeerplaatsen. Ik vind de ruime instap die je hebt als je de deur wèl helemaal open kan doen juist prettiger. Misschien als je thuis of op je werk vaak met krappe parkeerplaatsen zit, kan dat nog een reden zijn voor een vijfdeurs.
Samengevat is mijn advies: neem een vijfdeurs als daar een dringende reden voor is en anders vooral de driedeurs.
Feit is wel dat ik kelly de auto het meest zal gaan gebruiken en aangezien ik in de wijkzorg werk dus op een ochtend vaak in en uit stap.. Ik heb nu ook een aygo 3 deurs ik neem aan dat de deur van aygo ongeveer zelfde afmeting heeft als de up! ?
Onze Polo is trouwens wel een 5 deurs , dus meestal als we nu met meerdere personen weggaan of langere afstand nemen we die..
Pfff ik denk dat ik bij de dealer nog eens ga kijken na 3/5 deurs en dan de knoop maar doorhak... Wil hem echt woensdag bestellen want anders moet ik nog langer wachten.... En dit duurt me al te lang...
Bedankt allemaal voor jullie reacties...
Groetjes kelly
De combinatie Polo / Up is ook wat wij hebben. Onze Polo is ook een vijfdeurs. Daar moet mijn zoontje regelmatig in- en uitstappen en dan is dat comfortabeler en veiliger. De Up is meer als tweede auto en d emomenten dat daar iemand achterin komt te zitten zijn zeldzaam.
Ik denk dat de deuren van de driedeurs-Up iets groter zijn dan van de driedeurs-Aygo. Ik heb het niet nagemeten, maar ik maak dat op uit de reacties. Ze schijnen opvallend groot te zijn.
Een chiuhuahua zei je? Misschien moet je dan toch een VW Transporter nemen. Anders gaat het nooit passen.
Get up! Stand up! Don't give up ...
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant
Re: Nieuw
[quote="erikvank
Ik denk dat de deuren van de driedeurs-Up iets groter zijn dan van de driedeurs-Aygo. Ik heb het niet nagemeten [/quote]
een deur van de up is 130 cm
Ik denk dat de deuren van de driedeurs-Up iets groter zijn dan van de driedeurs-Aygo. Ik heb het niet nagemeten [/quote]
een deur van de up is 130 cm
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
-
- Forum newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41
Re: Nieuw
De combinatie Polo / Up is ook wat wij hebben. Onze Polo is ook een vijfdeurs. Daar moet mijn zoontje regelmatig in- en uitstappen en dan is dat comfortabeler en veiliger. De Up is meer als tweede auto en d emomenten dat daar iemand achterin komt te zitten zijn zeldzaam.
Ik denk dat de deuren van de driedeurs-Up iets groter zijn dan van de driedeurs-Aygo. Ik heb het niet nagemeten, maar ik maak dat op uit de reacties. Ze schijnen opvallend groot te zijn.
Thx voor de tip ! Ik denk dat we toch maar voor een vw Transporter gaan wel een t1 dan ! Daar passen lekker veel chihuahua's in !
Aub muk is die deur 1,30 !! Dat is best groot inderdaad.
-
- Forum newbie
- Berichten: 25
- Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 12:41
Re: Nieuw
Woensdag is er geen krabbel gezet aangezien ik de aygo particulier kon verkopen. Dus we hebben woensdag andere offertes laten maken.
Helaas gaat de aygo niet door als particuliere verkoop maar de kogel is door de kerk en morgen gaan we definitief tekenen voor:(totaal andere up!)
-High Up! 55Kw 5 Deurs automaat
-Excecutive pakket Maps&More
-White Up!
-Leder interieur
-Reserve wiel
Dus op het panorama dak na een full Up!
Modus op 2 maanden wachten
Helaas gaat de aygo niet door als particuliere verkoop maar de kogel is door de kerk en morgen gaan we definitief tekenen voor:(totaal andere up!)
-High Up! 55Kw 5 Deurs automaat
-Excecutive pakket Maps&More
-White Up!
-Leder interieur
-Reserve wiel
Dus op het panorama dak na een full Up!
Modus op 2 maanden wachten