Kou in interieur
- jefvanhouten
- Vagling liefhebber
Re: Kou in interieur
maar als ik vanuit zwolle na oosterwolde 90km de.kachel nog.vol aan moet hebben en op blaas stand 3 dat lijkt mij tog niet wcgt normaal en dan tocht.het nog in de auto en op rotonde's
60 pk ^move up ^ Maps en More 5deurs 16inch upsilon velgen ^ UP! instaplijsten ^ Midden armsteun ^
Ik zal er eens op gaan letten. Heb mn handen altijd aan het stuur, dus voel geen tocht bij de handrem
Ik kan niet zeggen dat het koud is in mijn Up. Warmte altijd op halverwege, ventilator op standje 1 en op de ramen gericht.
Ik kan niet zeggen dat het koud is in mijn Up. Warmte altijd op halverwege, ventilator op standje 1 en op de ramen gericht.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Vanavond ook mijn hand bij de handrem gehouden. De hele console is vrij koud en er komt wel wat tocht vanaf maar niet in de mate dat het de temperatuur van het interieur beinvloed. Ik kan mij wel voorstellen dat het kan helpen om de console los te halen en de binnenkant te isoleren. Misschien is er een mogelijkheid om aan weerszijden van de handrem een tochtstrip te bevestigen.
Helaas moet ik aanhaken bij dit topic. Ook ik erger me een beetje aan de verwarming van de up. Verwarming 3/4 open en ventilator op standje 1 is voldoende bij stadsverkeer maar zogauw je de snelweg opgaat is het absoluut onvoldoende. Keuzes maken waar de warme lucht heengaat is bij mij een keuze tussen een erg warme rechtervoet of twee koude voeten. Ik ben flink aan het draaien aan de knoppen maar kan de "ideale" positie maar niet vinden. Automatische klimaatregeling zou hier wellicht flink helpen maar daar zal de up niet snel mee worden uitgerust ben ik bang.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Ik heb vandaag even bij de VW Polo gevoeld of het koud was bij de handrem en het is precies het zelfde als bij de up.
dus dit hoort gewoon lijkt mij?
dus dit hoort gewoon lijkt mij?
ik heb precies het zelfde.... ook ongeveer bij de schakelpook... een koude lucht..
ben dus blijkbaar niet de enige met dit..
ben dus blijkbaar niet de enige met dit..
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
Ook ik herken dit euvel van de koude voeten. Heel irritant vind ik het. Bij mij lijkt het onder de zittingen vandaan te komen. Zou het hier mee te maken hebben: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=3359
Wel grappig, ik heb wel opgemerkt dat de kachel iets minder heet stookt dan andere auto's maar er verder niets achter gezocht. Zeker omdat ik het niet snel koud heb en als ik het wel heb, heb ik stoelverwarming wat voor mij een ideale verwarmer is. De ventilatie staat altijd op 1, en temperatuur verticaal, behalve in de eerste paar kilometers als ramen wat warmte nodig hebben, dan gaat ie iets hoger
Ik denk dat ik ook een stukje duct op de gaten onder de vloer ga doen, minder koud is minder stoelverwarming is zuiniger
Sent from my XT897
Ik denk dat ik ook een stukje duct op de gaten onder de vloer ga doen, minder koud is minder stoelverwarming is zuiniger
Sent from my XT897
Ik ga het ook proberen. Hopelijk betekent het niet dat weer straks met zijn allen in het 'vochtprobleem' topic zitten
x
Laatst gewijzigd door GasDwerg op zo 30 mar 2014, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het ook die koude lucht.. Morgen ook dan maar eens onder de stoelen kijken ik hou jullie op de hoogte
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Vagling liefhebber
Het klinkt raar, maar k ben blij dat ik niet de enige ben waarbij dit opvalt. Maarrrrr..., zijn er nog leden hier waarbij de vloerbekleding onder de stoelen WEL gewoon keurig netjes dicht is? Een foto daarvan zou goud waard zijn. Ik bedoel, dat is dan erg nuttig om aan de dealer te laten zien van hoe het blijkbaar WEL hoort te zijn. Dus als alle Uppers even met cameraatje onder de stoelen zouden willen kijken heel erg graag!
Sterker, nog dit is een euvel wat NU aangekaart kan worden. Nu voel je de koude lucht en als het buiten straks weer warmer gaat worden zal je dat niet meer voelen en lijkt het 'euvel' er ook niet meer te zijn, simpelweg omdat de tocht dan niet meer kou en vervelend is.
Sterker, nog dit is een euvel wat NU aangekaart kan worden. Nu voel je de koude lucht en als het buiten straks weer warmer gaat worden zal je dat niet meer voelen en lijkt het 'euvel' er ook niet meer te zijn, simpelweg omdat de tocht dan niet meer kou en vervelend is.
Ik heb de gaten ook. Ik ga ze stoppen met schuim denk ik.
Zal eens kijken vandeweek. Zitten de gaten aan de voorkant of achterkant?
Aan de voorkant zit bij mij n kastje waarvan de draden onder de auto verdwijnen. Waar us dat kastje voor?
Seat Mii Chillout eco.
Aan de voorkant zit bij mij n kastje waarvan de draden onder de auto verdwijnen. Waar us dat kastje voor?
Seat Mii Chillout eco.
- Autheo
- Donateur member
Daarvandaan kun je makkelijker naar de muur gestuurd worden...oppermii schreef: Waar us dat kastje voor?
Maar even serieus, hier vind je daarover meer informatie:http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=623
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Ik heb toevallig gekeken en bij mij zitten die gaten er ook.Maar zijn afgedicht door de zelfde stof als de bedekking van de vloer.Maar het is een soort klepje wat vast zit met klittenband.Dus zo zijn geen gaten te zien.F.Moerland schreef:Het klinkt raar, maar k ben blij dat ik niet de enige ben waarbij dit opvalt. Maarrrrr..., zijn er nog leden hier waarbij de vloerbekleding onder de stoelen WEL gewoon keurig netjes dicht is? Een foto daarvan zou goud waard zijn. Ik bedoel, dat is dan erg nuttig om aan de dealer te laten zien van hoe het blijkbaar WEL hoort te zijn. Dus als alle Uppers even met cameraatje onder de stoelen zouden willen kijken heel erg graag!
Ik heb wel stoelverwarming!!!!!! Weet niet of dit enig verschil geeft.Snap ook niet waarom sommige UP! Gaten hebben en sommige netjes zijn afgewerkt
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
-
- Vagling liefhebber
Ik heb inmiddels onder beide voorstoelen de gaten en kieren van de vloerbedekking afgeplakt. En het scheelt ENORM. Ik voelde de koude tocht aan mijn voeten en dat is nu voorbij. Ok, het ziet er niet uit die tape op je vloerbedekking maar efficiënt is het wel. En ach wat, je ziet het pas als je onder de stoelen gaat kijken. Ik heb al een klacht bij de dealer liggen en deze gaan er binnenkort naar kijken. Ik raad iedereen aan die kieren af te plakken. Maar niet dicht te purren of zo...