mark#41 schreef:Ik zou er op staan om te weten wat er is gedaan aan jouw UP, daar heb je wel recht op na 4 weken.
Benieuwd of men in de gaten heeft dat als elke UP 4 weken naar de importeur terug moet men bij Pon nu kan beginnen met het werven van personeel.......
Dat doe ik ook zeker hoor Mark, ik vroeg het al toen ik degene van de werkplaats aan de telefoon had, lijkt mij toch dat er verslag uitgebracht moet zijn richting de dealer, en sterker nog een beetje dealer die vraagt er dan toch naar.
Maar goed, heb er om eerlijk te zijn weinig vertrouwen in dat het daadwerkelijk goed gekomen is als men nog niet eens kan zeggen wat er gedaan is.
Ik heb daar maandag een gesprek over met een aantal mensen en ben echt niet op me mondje gevallen, dan desnoods maar navraag gaan doen bij Pon waar ik bij zit.
Ik heb er recht op om te weten wat er aan gedaan is lijkt mij.
Wanneer ik het ter sprake breng dat ik mijn aankoopbedrag van de Up terug wil is het angstvallig stil aan de andere kant van de lijn.
Maar eens houdt het toch echt op voor mij.