up! GT
Re: up! GT
Volgens mij hadden we deze foto nog niet van de Up GT die blijkbaar in Wörthersee stond
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Dat ziet er goed uit! En een 6 bak....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuk die tellers!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
En de achteruit zit naast de 1 zo te zien net als ik gewend was in de polo 6n2Pop Up! schreef:Dat ziet er goed uit! En een 6 bak....
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
afgelopen weekend bij dealer geinformeerd zoals het er nu uit ziet komt hij in juni/juli
seat mii sport 75 pk candy white alle opties behalve stoelverwarming.
en nu is de vraag wat gaat hij kosten he
Ik gok op 17.450 euro.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- capravacca
- Vagling liefhebber
sold
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik heb hele andere dingen gehoord. Het zou minimaal tot het najaar gaan duren maar dat kan inmiddels ook veranderd zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
De GT werd genoemd bij Top Gear afgelopen zondag.
Jeremy heeft er nog niet in gereden, maar was wel van de veronderstelling dat de GT geweldig moet zijn.
Hij noemde een prijs van 13000 pond, maar volgens mij zijn de prijzen nog steeds niet officieel bekend.
Jeremy heeft er nog niet in gereden, maar was wel van de veronderstelling dat de GT geweldig moet zijn.
Hij noemde een prijs van 13000 pond, maar volgens mij zijn de prijzen nog steeds niet officieel bekend.
Ontopic: dat heb ik idd ook vernomenupfan schreef:De GT werd genoemd bij Top Gear afgelopen zondag.
Offtopic: Dat tennissen met die up en citigo was ook wel lache trouwens.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
TV_UP! schreef:Ontopic: dat heb ik idd ook vernomenupfan schreef:De GT werd genoemd bij Top Gear afgelopen zondag.
Offtopic: Dat tennissen met die up en citigo was ook wel lache trouwens.
Is hier een filmpje van van die aflevering van Top Gear, ben benieuwd....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
De dealer waar ik mee belde zei dat het volgend jaar zou worden, maar daar geloof ik niks van aangezien de Cross Up en de E-Up ook al in dat jaar uitkomen.john schreef:afgelopen weekend bij dealer geinformeerd zoals het er nu uit ziet komt hij in juni/juli
Weet Pon het niet?
Het lijkt me zo goed als zeker dat de up! GT wordt tentoongesteld op de IAA autoshow in Frankfurt in september. Dat is de beste show om zo'n auto te introduceren. Ik voorspel een officiële persaankondiging ergens in augustus en een mogelijkheid tot bestellen ergens eind september/begin oktober (hopelijk eerder ).De dealer waar ik mee belde zei dat het volgend jaar zou worden, maar daar geloof ik niks van aangezien de Cross Up en de E-Up ook al in dat jaar uitkomen. Weet Pon het niet?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- el coche SEAT
- Donateur member
Mijn betrouwbare bron, gaf aan dat de verwachting dat de UP! GT nog dit jaar in Nederland te krijgen is, vrijwel nihil is.
2014 zal het UP! GT jaar worden.
2014 zal het UP! GT jaar worden.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- capravacca
- Vagling liefhebber
Hoop dat er ook een paar kekke kleurtjes uitkomen,
75 pk BMT High Up, Deep Black Pearl, Drive Pakket, Climatic, Maps&More, Beige grijs bruin int.
- Patrick-Brand
- Vagling liefhebber
Wow, die dubbele uitlaten zijn wel erg gaaf.capravacca schreef:Hoop dat er ook een paar kekke kleurtjes uitkomen,
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!
The Only Way Is Up!
Ik heb contact gehad met PON en ze zeiden dat hun laatste informatie van begin maart was.
Ze gaven aan dat het nog helemaal niet zeker is dat ie komt (embargo?) en dat als ie komt het 2014 zal worden.
Ze gaven aan dat het nog helemaal niet zeker is dat ie komt (embargo?) en dat als ie komt het 2014 zal worden.
Lijkt me uitgesloten dat ie niet komt... Over het testmodel van de up GT waren journalisten laaiend enthousiast. En natuurlijk een mooie opvolger van de Lupo GTIupfan schreef:Ik heb contact gehad met PON en ze zeiden dat hun laatste informatie van begin maart was.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hij komt zeker. Zoveel is duidelijk. De spiritueel opvolger van de Golf 1 GTI. Ik weet het zeker. Ik hoop echt dat ze er ook nog een idiote versie van gaan maken met lexaan ruiten en dat soort zooi zodat je op minder dan 700 kilo uitkomt. Dat zou ik zonder twijfelen kopen.