Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Cees, 54 jaar en woon in Krommenie.
Besteld de high Up BlueMotion 75 pk met
Panorama dak
Drive pakket
Gedeeltelijk leder
Dynamic pakket met triangle velgen ( bij VW Koog a-d Zaan geen probleem om deze om te ruilen naar Upsilon velgen)
Executive pakket
Decorinleg black pearl
Bedoeling was kleur black pearl met upsilon velgen maar in showroom stond de candy white versie met triangle velgen in het echt veel mooier dan in de folders.
Dus de candy white versie is het geworden.
Iedereen trouwens veel plezier met de Up!
Ik ben Cees, 54 jaar en woon in Krommenie.
Besteld de high Up BlueMotion 75 pk met
Panorama dak
Drive pakket
Gedeeltelijk leder
Dynamic pakket met triangle velgen ( bij VW Koog a-d Zaan geen probleem om deze om te ruilen naar Upsilon velgen)
Executive pakket
Decorinleg black pearl
Bedoeling was kleur black pearl met upsilon velgen maar in showroom stond de candy white versie met triangle velgen in het echt veel mooier dan in de folders.
Dus de candy white versie is het geworden.
Iedereen trouwens veel plezier met de Up!
Re: Even voorstellen
Welkom Cees, echt een hele dikke configuratie! Een lichte kleur maakt de auto ook wat groter, en Candy white is een mooie kleur! Weet je al hoe lang je nog moet wachten?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Welkom Cees !
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Fijn Cees,
Pracht configuratie, welkom op het forum
Pracht configuratie, welkom op het forum
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
hoi Cees , mooi uitvoering hoor !
ik zie hem wel rijden hier in krommenie
ik zie hem wel rijden hier in krommenie
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Hoi Eas zal in wk 17 uitkijken naar je Dark Silver Up.
Hoi Up vandaag besteld dus maandag in het systeem, zo te zien werdt het wk 17 maar Eas heeft Up in januari besteld en leverdatum is ook wk 17 dus die van mij zal wel wat langer duren.
Hoi Up vandaag besteld dus maandag in het systeem, zo te zien werdt het wk 17 maar Eas heeft Up in januari besteld en leverdatum is ook wk 17 dus die van mij zal wel wat langer duren.
of die van jouw komt wel in week 17 en die van mij dan 5 weken eerder
Laatst gewijzigd door eas op za 10 mar 2012, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij werd ook nog steeds gezegt 8 weken levertijd (donderdag besteld), duim natuurlijk wel hiervoorCees schreef:Hoi Eas zal in wk 17 uitkijken naar je Dark Silver Up.
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
Welkom Cees, mss zal ik je wel s spotten !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Welkom cees, en u heb daar een mooie configuratie weten neer te zetten ....proficiat
Bryan
Bryan
Hallo Cees, mooie config.... maar wat houdt precies gedeeltelijk leder in? Zijn dan de wangen van de stoel in (kunst)leder of de hele stoel?
Sorry Eas, vers van de pers mijn Uppie is produktie week 17.
gefeliciteerd , dan zie ik eindelijk eens een up rijden hier in krommenie
dan wel niet in de mooiste kleur maar ala
dan wel niet in de mooiste kleur maar ala
Eas wacht maar af als je deze kleur + het extraatje ziet verander je nog wel van kleur.
nee hoor , daar ben ik toch oud genoeg voorCees schreef:Eas wacht maar af als je deze kleur + het extraatje ziet verander je nog wel van kleur.
Nee hoor, hoe ouder hoe gekker.
Trouwens sterkte hoop dat die levertijden voor dark grey echt niet zo de spuigaten uit zal lopen iedereen al z`n Uppie en gij nog niet zal hoorndol ervan worden.
Trouwens sterkte hoop dat die levertijden voor dark grey echt niet zo de spuigaten uit zal lopen iedereen al z`n Uppie en gij nog niet zal hoorndol ervan worden.