Henri
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Henri
Hallo allemaal,
Op het Autoweek-forum zag ik dat er een Up!-forum opgericht is; erg leuk initiatief! Daarom heb ik me maar gelijk aangemeld.
Ik ben Henri, 37 jaar en woon op de Veluwe.
Na 14 gebruikte auto's gaat dit mijn eerste nieuwe auto worden. Ben erg benieuwd hoe dit me gaat bevallen.
Zelf heb ik afgelopen vrijdag een rode Move Up 75 pk besteld. Opties zijn:
- drive pakket
- sound pakket
- winter pakket
- climatic
- rokersuitvoering
Interieurkleuren zijn antraciet/beige/zwart.
Als het goed is, komt mijn Up er zo uit te zien bij aflevering.
Gr.
Henri
Op het Autoweek-forum zag ik dat er een Up!-forum opgericht is; erg leuk initiatief! Daarom heb ik me maar gelijk aangemeld.
Ik ben Henri, 37 jaar en woon op de Veluwe.
Na 14 gebruikte auto's gaat dit mijn eerste nieuwe auto worden. Ben erg benieuwd hoe dit me gaat bevallen.
Zelf heb ik afgelopen vrijdag een rode Move Up 75 pk besteld. Opties zijn:
- drive pakket
- sound pakket
- winter pakket
- climatic
- rokersuitvoering
Interieurkleuren zijn antraciet/beige/zwart.
Als het goed is, komt mijn Up er zo uit te zien bij aflevering.
Gr.
Henri
Re: Henri
Welkom hier Henri...dat ziet iig leuk uit ! Lijkt me een volle bak. Weet je al ongeveer wat de levertijd gaat worden ?
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik heb hem inderdaad lekker compleet gemaakt.
Levertijd is nog onbekend. Over ongeveer een maand weet ik wanneer de auto daadwerkelijk geproduceerd gaat worden. Zelf reken ik er op dat mijn Up in de maand april wel zal arriveren.
Levertijd is nog onbekend. Over ongeveer een maand weet ik wanneer de auto daadwerkelijk geproduceerd gaat worden. Zelf reken ik er op dat mijn Up in de maand april wel zal arriveren.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi ding zeg! 75 pk lijkt me toch wel lekker.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Hi ,
Welkom op het forum, en betreft die up dat heb je goed voor elkaar.....gefeliciteerd .
Maar zoals je zegt vanaf een ibiza 20 klepper naar 75 pk word een omschakeling.
Uit mijn ervaring te doen , ik ging van een civic type r met 230 pk naar een echte aygo met zeker 69 pk .
Bryan
Welkom op het forum, en betreft die up dat heb je goed voor elkaar.....gefeliciteerd .
Maar zoals je zegt vanaf een ibiza 20 klepper naar 75 pk word een omschakeling.
Uit mijn ervaring te doen , ik ging van een civic type r met 230 pk naar een echte aygo met zeker 69 pk .
Bryan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mijn grootste pk achteruitgang was van een C2 vts met 125pk naar een panda met 100pk.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Rijtje auto's, wat ik gereden heb:
- Fiat Uno 55S uit 1985
- Mazda 323 Ensign 1.3 uit 1989
- VW Polo Coupé 1.3 CL uit 1991
- VW Golf II GTI 8v Special uit 1988
- Mazda 323 1.7 Diesel Limited 1988
- VW Golf II 1.8 Madison uit 1990
- Mazda 323 1.6i LX uit 1990
- Peugeot 106 1.1 Accent uit 1995
- VW Golf II 1.8 GL uit 1990
- Mazda 323 GTX uit 1987
Deze kocht ik met 37.000 km met standaard een supercomplete uitrusting met o.a. digitaal dashboard, stoelverwarming, koplampsproeiers, elektrisch in stugheid verstelbare schokdempers en nog veel meer. Door de huidige eigenaar is deze verlaagd en voorzien van Ronal Turbo wielen.
- Peugeot 106 1.1 Sport uit 2000
- Peugeot 106 GTI uit 2002
Bij aanschaf:
Later:
- Toyota Corolla 1.3 GXi uit 1995
- Seat Ibiza FR 20VT uit 2005
Deze is nog steeds in mijn bezit en gaat binnenkort plaats maken voor de Up
Mooi rijtje auto's dacht ik zo
- Fiat Uno 55S uit 1985
- Mazda 323 Ensign 1.3 uit 1989
- VW Polo Coupé 1.3 CL uit 1991
- VW Golf II GTI 8v Special uit 1988
- Mazda 323 1.7 Diesel Limited 1988
- VW Golf II 1.8 Madison uit 1990
- Mazda 323 1.6i LX uit 1990
- Peugeot 106 1.1 Accent uit 1995
- VW Golf II 1.8 GL uit 1990
- Mazda 323 GTX uit 1987
Deze kocht ik met 37.000 km met standaard een supercomplete uitrusting met o.a. digitaal dashboard, stoelverwarming, koplampsproeiers, elektrisch in stugheid verstelbare schokdempers en nog veel meer. Door de huidige eigenaar is deze verlaagd en voorzien van Ronal Turbo wielen.
- Peugeot 106 1.1 Sport uit 2000
- Peugeot 106 GTI uit 2002
Bij aanschaf:
Later:
- Toyota Corolla 1.3 GXi uit 1995
- Seat Ibiza FR 20VT uit 2005
Deze is nog steeds in mijn bezit en gaat binnenkort plaats maken voor de Up
Mooi rijtje auto's dacht ik zo
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Leuke geschiedenis!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ronal turbo's staan bijna iedere auto goed. Heb ze ook overwogen voor mijn micra.
Oh ja, Ronal Turbo, heette ze. Een echte hype destijds, en dat worden de "classic"-velgen nu onder de Up! ook...
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Voor de Up moet ik ook nog op zoek naar lichtmetaal. Hij wordt afgeleverd met stalen wielen en winterbanden.
Ben er nog niet over uit of ik er 15 of 16 inch onder schroef. De 75 pk demo, waarmee ik gereden heb, stond op 15 inch originele Waffle wielen. Dat stond wel netjes, maar niet bepaald spectaculair.
Ben er nog niet over uit of ik er 15 of 16 inch onder schroef. De 75 pk demo, waarmee ik gereden heb, stond op 15 inch originele Waffle wielen. Dat stond wel netjes, maar niet bepaald spectaculair.
Vind ze ook wel mooi, die Waffles. Maar als je andere mooier vindt, zeg je gewoon tegen de dealer "hou je waffle!"henri schreef:De 75 pk demo, waarmee ik gereden heb, stond op 15 inch originele Waffle wielen. Dat stond wel netjes, maar niet bepaald spectaculair.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik heb vandaag even contact gehad met de dealer om te informeren naar de levertijd voor mijn Move Up! Deze gaat geproduceerd worden in week 11. Eind maart, begin april kan ik dus gaan cruisen in my brandnew VW
Goed nieuws Henri Hoop dat je hem snel krijgt!henri schreef:Ik heb vandaag even contact gehad met de dealer om te informeren naar de levertijd voor mijn Move Up! Deze gaat geproduceerd worden in week 11. Eind maart, begin april kan ik dus gaan cruisen in my brandnew VW
Ik heb vandaag ook contact gehad met de dealer en ze konden mee nog niks zeggen over de productieweek
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Gisteren heb ik weer de zomerwielen onder de Ibiza geschroefd. Vandaag de auto een grondige wasbeurt gegeven, wat geen overbodige luxe was na alle pekel van de afgelopen periode.
Nog een paar weken en dan is het gedaan met het royale vermogen en snelheidspotentieel van de FR. Dit zal ik toch wel gaan missen. Zeker even inhalen op een 80 km weg of vlot invoegen zal met de Up meer tijd en planning vergen Een 1.0 driepitter zal toch wel omschakeling zijn na 20.000 km met 162 pk en 245 Nm onder het rechtervoetje
Nog een paar weken en dan is het gedaan met het royale vermogen en snelheidspotentieel van de FR. Dit zal ik toch wel gaan missen. Zeker even inhalen op een 80 km weg of vlot invoegen zal met de Up meer tijd en planning vergen Een 1.0 driepitter zal toch wel omschakeling zijn na 20.000 km met 162 pk en 245 Nm onder het rechtervoetje