Het grootste gemis van de UP
Re: Het grootste gemis van de UP
Vind ook dat de bijrijders stoel de optie zou moeten hebben om ook hoogte instebaar te krijgen.
Ben het met je eens dat dat soort handige dingen er op hadden kunnen zitten, maar het is al jaren een verkoop argument van de jappen om dit soort gadgets te hebben, maar dat wij rechts niet kunnen bedienen vind ik het grootste gemis.
Ben het met je eens dat dat soort handige dingen er op hadden kunnen zitten, maar het is al jaren een verkoop argument van de jappen om dit soort gadgets te hebben, maar dat wij rechts niet kunnen bedienen vind ik het grootste gemis.
Bij de Mii draai je de knop 180 graden en hij staat uit....en weer aan, bij mijn vorige Seat stond ie altijd aan zo uit het bolletje....CBdicX schreef:Wat ik vervelend vind is dat als je de spiegel verwarming aan doet er nergens een lampje of indicatie aan gaat dat ze aan staan.
Ook als je S/S uit zet het toch weer aan gaat als de motor uit is gedaan.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Uiterst vervelend vind ik dat het panorama dak niet automatisch dicht gaat als je de sleutel uit het contact trekt.
De Navigon word dan wel afgesloten maar als je het dak heb open staan en vergeet dicht te doen (in de comfort stand) dan is de kans zeer aanwezig op regenschade of dat er iets naar binnen word gegooid......
De Navigon word dan wel afgesloten maar als je het dak heb open staan en vergeet dicht te doen (in de comfort stand) dan is de kans zeer aanwezig op regenschade of dat er iets naar binnen word gegooid......
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Volgens mij kan vagtechniek dit voor jou regelen, als ik het goed hebt.Mikester schreef:Is dat echt mogelijk of opper je nu een mogelijke oplossing?Psycho_Mantis schreef:Je kan je spiegel verwarming laten programmeren zodat hij samen met je achteruit verwarming aan staat. Deze gaat vanzelf na 20 minuten uit. Misschien een idee?CBdicX schreef:Wat ik vervelend vind is dat als je de spiegel verwarming aan doet er nergens een lampje of indicatie aan gaat dat ze aan staan.
Ook als je S/S uit zet het toch weer aan gaat als de motor uit is gedaan.
Ik heb al contact me VAG, zeker niet alles is te doen maar wel een aantal dingen.
Dat we hem nog niet hebben!!!!!!
Highup/executive paket/4-deurs uitvoering/wit/maps en more/ en ik een cube ams 100 voor als de vrouw er in rijdt
Nog te doen: vag-com aanpassingen
Nog te doen: vag-com aanpassingen
- oubaasje
- Vagling liefhebber
dat het klokje niet automatisch omgeschakeld wordt naar de wintertijd (en in het voorjaar naar de zomertijd).
Zelfs bij mijn CV-thermostaat zit dat ingebouwd
Zelfs bij mijn CV-thermostaat zit dat ingebouwd
- Nemad
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Waarschijnlijk nog goeikoper dan een "achterafsetje" ookCBdicX schreef:Ik ga binnenkort naar Azie op vakantie en ik denk dat ik maar zo'n klein Thais wijfie mee terug neem en die in de auto zet om dat rechterraam te openen en sluiten.
Misschien dat ze nog meer handige dingen kan doen.......
'Candy white' High Up! BMT 44kw/60pk, 4-deurs, Dynamic 'Triangle', Executive 'Maps & more', zonder type-aanduiding, reservewiel (plaatsbesparend) en decorinleg 'Black pearl'
Nou de tijd van mijn maps and more is wel degelijk automatisch omgeschakeld naar de wintertijd! Maar idd jammer dat de autoklok bleef staan :s dacht dat beide gekoppelt waren
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //
Deze topic weer even nieuw leven inblazen.....
Nu een kleine 400 km gereden met de Up en wat mis ik?
1. Hier al eerder aangekaart, de verlichtte schakelaars. Het maakt het net even af vind ik.
2. Xenon verlichting. Misschien dat het op de Up GTI leverbaar zal zijn en later voor de "gewone" modellen.
3. Niet echt een gemis maar zou wel fijner zijn, in de hoogte verstelbare gordels.
4. Pano-dakje elektrisch kunnen sluiten met de sleutel. Kon dit namelijk wel bij de Polo GTI.
1. Hier al eerder aangekaart, de verlichtte schakelaars. Het maakt het net even af vind ik.
2. Xenon verlichting. Misschien dat het op de Up GTI leverbaar zal zijn en later voor de "gewone" modellen.
3. Niet echt een gemis maar zou wel fijner zijn, in de hoogte verstelbare gordels.
4. Pano-dakje elektrisch kunnen sluiten met de sleutel. Kon dit namelijk wel bij de Polo GTI.
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Punt 4 kun je in laten stellen bij vagtechniek, heb ik ook gedaan en werkt prima. Overigens kan het dak ook open met de afstandsbediening, weliswaar enkel op de kantel stand en dus niet open schuiven. Overigens heb ik led erin zitten, een projector lamp zou ideaal zijn maar ook zonder projector bol schijnt de boel mooi en niet verblindend, al kan dat met xenon net zo goud uiteraard, maar dat is even een klap meer werk om te installerenSnowdude schreef:Deze topic weer even nieuw leven inblazen.....
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Punt 3 heel graag. Vooral voor vrouwen die iets kleiner zijn snijdt de gordel in de nek
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Verstelbare gordel zou fijn zijn maar een in diepte verstelbaar stuur zou helemaal te gek zijn!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ