Move up!
Move up!
Dag allen,
Zojuist bij Pon te Amersfoort een move up! besteld met de volgende configuratie:
- 75 pk BlueMotion
- Dark silver metallic
- Bekleding: Jm, titaanzwart/titaanzwart (decorinleg 'black pearl')
- executive pakket
- drive pakket
- soundpakket
- vier deuren
Leverbaar ergens in augustus. Maar dat heb ik er wel voor over
Groetjes,
Ser
Zojuist bij Pon te Amersfoort een move up! besteld met de volgende configuratie:
- 75 pk BlueMotion
- Dark silver metallic
- Bekleding: Jm, titaanzwart/titaanzwart (decorinleg 'black pearl')
- executive pakket
- drive pakket
- soundpakket
- vier deuren
Leverbaar ergens in augustus. Maar dat heb ik er wel voor over
Groetjes,
Ser
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: Move up!
Gefeliciteerd en welkom!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Welkom Ser !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Leuke configuratie.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Welkom, onze vierdeurs zou er ook pas in Augustus zijn maar komt nu al in Juni.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
hoi ! het is ff doorbijten maar dan krijg je ook wat mooie uitvoering !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Welcome on board, ser! Goeie move, zo'n up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Bedankt allen voor het warme welkom.
Heb echt lang zitten nadenken over de up, ik heb hiervoor in drie andere wagens een testrit gemaakt, de nissan pixo, aygo en de picanto. Toen ik de up ging rijden was het echt een wereld van verschil. Comfort, ligging op de weg design etc. was allemaal dik in orde. Keuze was dus snel gemaakt. Alleen de configuratie nam nog wat tijd in beslag. Uiteindelijk hiervoor gekozen en natuurlijk meerdere dealers langs geweest voor de beste prijs. Ik ben blij om te horen dat de 4 deurs al in juni uitkomt, misschien heb ik hem dan ook.
Groetjes,
Ser
Heb echt lang zitten nadenken over de up, ik heb hiervoor in drie andere wagens een testrit gemaakt, de nissan pixo, aygo en de picanto. Toen ik de up ging rijden was het echt een wereld van verschil. Comfort, ligging op de weg design etc. was allemaal dik in orde. Keuze was dus snel gemaakt. Alleen de configuratie nam nog wat tijd in beslag. Uiteindelijk hiervoor gekozen en natuurlijk meerdere dealers langs geweest voor de beste prijs. Ik ben blij om te horen dat de 4 deurs al in juni uitkomt, misschien heb ik hem dan ook.
Groetjes,
Ser
Hi,
Welkom op dit prachtige forum en gefeliciteerd met je aanschaf, ookal moet je nog even in de wachtrij, dat is het allemaal waard .
Bryan
Welkom op dit prachtige forum en gefeliciteerd met je aanschaf, ookal moet je nog even in de wachtrij, dat is het allemaal waard .
Bryan