Mii staat in bestelling

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Re: Mii staat in bestelling

Bericht door P@trick & Mii(rella) » do 16 aug 2012, 06:49

even snel een voorbeeldje wat het geworden is. Ze lijken een beetje op de velgen welke ook op de Golf VI te vrekrijgen zijn. Helaas kan VW ze niet in 4x100 leveren dus moest ik verder zoeken en ze in Duitsland kopen.
Bijlagen
Mii 17inch.jpg
Mii 17inch.jpg (143.64 KiB) 3817 keer bekeken
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.
BMW 520i High executive M performance F11 2012, opties, uhm ja, alles.....

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » do 16 aug 2012, 08:48

Dik!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Toine
Vagling liefhebber

Bericht door Toine » do 16 aug 2012, 09:47

Mijn mening zou toch zijn de zwarte velg onder een witte auto, net als je getinte ramen steekt lekker af!

Maar gelukkig smaken verschillen.... 8-)
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » do 16 aug 2012, 17:55

mooie velgen alleen jammer dat vaak de mooie velgen de verkeerde steek hebben :cry:
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » do 16 aug 2012, 18:12

P@trick & Mii(rella) schreef:even snel een voorbeeldje wat het geworden is. Ze lijken een beetje op de velgen welke ook op de Golf VI te vrekrijgen zijn. Helaas kan VW ze niet in 4x100 leveren dus moest ik verder zoeken en ze in Duitsland kopen.
Jazeker, heel mooi maar zijn dit niet dezelfde als die van "Mikester"?
up! Black BMT 75pk 3d

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » do 16 aug 2012, 18:13

TV_UP! schreef:mooie velgen alleen jammer dat vaak de mooie velgen de verkeerde steek hebben :cry:
+1 Daar zeg je me wat!!! :oops:
up! Black BMT 75pk 3d

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » do 16 aug 2012, 18:44

daar kijken ze inderdaad wel op ja, nu ben ik er nog zekerder van deze aankoop!!
Seat Mii, Candy white, drive pakket, Seat portable system, donkere ramen, verwarmde stoelen,17inch,K&N filtertje.

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » vr 17 aug 2012, 06:08

heb net ff bij mikester op zijn link gekeken en het zijn exact dezelfde en hetzelfde bedrijf waar we ze besteld hebben. ben er nu nog blijer mee nadat ik de foto's bij mike op zijn link zag.

zag dat er TUV keuring op de velgen zat. wel erg belangrijk als je eens gezien hebt hoe zo'n test gaat. ik kom voor me werk geregeld bij de TUV en op dat test centrum doen ze ook velgen. Als je ziet hoe zo'n velg ingespannen wordt op een test bank en hoeveel kracht er op zo'n velg gezet wordt geloof je je ogen niet. daarna een poeder er over heen en kijken of er ergens scheuren in zitten. de velg wordt echt bijna een cm of 2 vervormd bij deze test.

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » di 21 aug 2012, 12:11

Jazeker, heel mooi maar zijn dit niet dezelfde als die van "Mikester"?[/quote]

ja inderdaad dezelfde, nog iemand met smaak dus..... :lol:

Mikester
Vagling liefhebber

Bericht door Mikester » zo 26 aug 2012, 13:50

Zijn je velgen al binnen?

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » ma 27 aug 2012, 19:09

nee nog steeds niet.... :twisted:
voor die €80 verzendkosten mag je toch wel verw88 dat ze binnen de 5-6 werkdagen er zijn ipv de max 10 werkdagen die ze opgeven....
maarja de auto wordt ook pas volgende week of de week erop geproduceerd.....

Mikester
Vagling liefhebber

Bericht door Mikester » di 18 sep 2012, 20:03

En, hoe staan de zaken ervoor?

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » di 18 sep 2012, 20:54

Hi Mikester. de fabrikage week was vorige week, dus hoop ik dat we hem volgende week hier hebben. hij is voo rmijn vrouw en hoop hem volgende week zaterdag te hebben, op haar 30e verjaardag :P

De velgen waren ze vergeten door te geven aan de fabrikant, dus na een klaagzang van mijn kant zouden ze het zsm oplossen. En ja inderdaad binnen 2 dagen konden ze er in eens toch zijn. heb via het Duitse Seat forum de wielnaaf logo's besteld want die er standaard bij zaten waren niet mooi. Banden waren binnen een dag of 4 binnen. Heb ze vandaag op de velgen gedraaid, wat wel wat stroef ging omdat het natuurlijk een stugge band is de 205/40/17.

Had de dealer gevraagd om de Mii op winterbanden te leveren en de zomerbanden terug te nemen. Dat kon kwam op €460 en dan zou er nog €60 afgaan voor de inruil van de oude banden. Was wel wat duur, en heb nu nieuwe Goodyear ultra grip7 gekocht voor een bodem prijs €160. Dus ben nu €160 kwijt voor winterbanden en heb de nieuwe banden waarop de Mii geleverd wordt nog over. Dus als de Mii binnen in gaan de winterbanden op de standaard lichtmetalen velgen

Meteen velgsloten erbij besteld, een korte antenne, PIAA dagrijverlichting en H4 extreme white +, en een Eibach verlagingsset, dit alles via mijn contacten in de auto wereld en tot nu toen dus bijna geen € uitgegeven :lol: Het K&N filter pak ik natuurlijk gewoon van de plank :roll: de dubbele bodem zoals in de Up had ik al via de VW dealer geregeld (geruild :D )

De voorramen worden dan evt de 1e of 2e week van oktober getint zodat alles klopt. 8-)

dus het is nu w88 op een berichtje van de dealer dat hij er is, begint nu wel erg lang duren en de berg met onderdelen steeds groter.....

Mikester
Vagling liefhebber

Bericht door Mikester » di 18 sep 2012, 21:29

Ha, top man! Het schiet dus lekker op, nog even wachten.

Wellicht wat overbodig, maar ik had hetzelfde 'probleem' bij de dealer dat ik de zomerbanden voor winterbanden in wilde ruilen. Ik heb na koppig vasthouden aan de complete deal voor de auto uiteindelijk 100,- bijbetaald voor de winterbanden (dit was ook zo ongeveer de meerprijs van de Conti winterbanden tov de zomerversie). In eerste instantie kwamen ze ook bij mij aan met een verhaal van >300 euro. Ze proberen je toch altijd links of rechts nog even te pakken. Dat vind ik wel eens jammer.

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » wo 19 sep 2012, 12:51

net de verkoper gesproken volgende week zou moeten lukken om de levering te doen :P

de berg met onderdelen die staan te w88:
Bijlagen
2012-09-19 13.13.28.jpg
2012-09-19 13.13.28.jpg (217.01 KiB) 3195 keer bekeken

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » wo 19 sep 2012, 16:17

Ook zo'n mooie stapel :mrgreen:

Nu nog een auto en je bent klaar!! :twisted:
up! Black BMT 75pk 3d

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » do 20 sep 2012, 07:36

GunSpeed schreef:Nu nog een auto en je bent klaar!! :twisted:
ziet er naar uit dat de levering voor alsnog op 28-Spetember staat.

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » do 20 sep 2012, 08:04

P@trick & Mii(rella) schreef:ziet er naar uit dat de levering voor alsnog op 28-Spetember staat.
Dat is is dan zo'n 2 maanden na bestelling, dat is wel heel erg snel! :o En gaat ie dan al volledig klaar zijn, ik bedoel vooral of de set van Eibach er dan al zal ondersteken?

Ik hoop ook tegen het einde van volgende week met de Up te rijden maar een concrete afleverdatum is er eigenlijk niet afgesproken... :D
up! Black BMT 75pk 3d

GunSpeed
Forum eindbaas

Bericht door GunSpeed » do 20 sep 2012, 08:19

Mikester schreef:Wellicht wat overbodig, maar ik had hetzelfde 'probleem' bij de dealer dat ik de zomerbanden voor winterbanden in wilde ruilen. Ik heb na koppig vasthouden aan de complete deal voor de auto uiteindelijk 100,- bijbetaald voor de winterbanden (dit was ook zo ongeveer de meerprijs van de Conti winterbanden tov de zomerversie). In eerste instantie kwamen ze ook bij mij aan met een verhaal van >300 euro. Ze proberen je toch altijd links of rechts nog even te pakken. Dat vind ik wel eens jammer.
Dit is één van de redenen waarom ik bij deze dealer mijn wagen gekocht heb. Hij was onmiddellijk akkoord om de zomerbanden te ruilen tegen een setje voor de winter, alleen... de Classics zijn voorzien van 185/50r16 en in die maat zijn er op dit moment nog steeds geen banden te krijgen (vraag me af of die er wel ooit gaan komen??). Een andere maat brengt ook niet veel zode aan de dijk als je het legaal wilt oplossen, daarmee bedoel ik binnen de toegestane tolerantie en dus goed voor de keuring. En zo loop je altijd wel ergens tegen een probleem aan :mrgreen:
up! Black BMT 75pk 3d

P@trick & Mii(rella)
Vagling liefhebber

Bericht door P@trick & Mii(rella) » do 20 sep 2012, 09:23

Nee de dealer hoeft er niks aan te doen als alleen rijklaar temaken en de bekleding te impregneren. Er zit witte bekleding in 8-) voor de rest zou ik niet weten welke accessoires er nog meer op zouden moeten, hij is al compleet genoeg.

Dus als mijn vrouwtje hem heeft, mag ze hem meteen aan me afstaan zodat alles er ingewouwd/ onder gebouwd kan worden :)

Plaats reactie